Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / WELLNESS TIPS / Tips για να μην παχύνετε στις διακοπές

WELLNESS TIPS

26/07/202110:28 μμ

Tips για να μην παχύνετε στις διακοπές

Οι διακοπές μπορεί να ξεκουράζουν και να ανανεώνουν τον οργανισμό, αλλά οι διατροφικές μας συνήθειες κατά τη διάρκειά  τους μπορεί να αποφέρουν ανεπιθύμητη αύξηση του σωματικού μας βάρους.

Tips για να μην παχύνετε στις διακοπές

Γράφει THESSNEWS DESK

Οι διακοπές μπορεί να ξεκουράζουν και να ανανεώνουν τον οργανισμό, αλλά οι διατροφικές μας συνήθειες κατά τη διάρκειά  τους μπορεί να αποφέρουν ανεπιθύμητη αύξηση του σωματικού μας βάρους.

Οι ταξιδιώτες συχνά επιστρέφουν από τις διακοπές τους με περισσότερα κιλά απ’ όσα είχαν όταν ξεκίνησαν για τον προορισμό τους. Και αυτό παρά την συνήθως αυξημένη φυσική δραστηριότητα, σε σύγκριση με τον χειμώνα, όπως αναφέρει το iatropedia.gr

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου της Τζώρτζια, τα κιλά των διακοπών μπορεί να αποδειχθούν ιδιαιτέρως επίμονα και να δυσκολευθούμε να τα χάσουμε. Εδώ προτείνονται κάποια tips από την διαιτολόγο-διατροφολόγο Dr. Beth Czerwony, της Cleveland Clinic, στο Οχάιο, για το τι να προσέξετε:

  1. Φερθείτε έξυπνα

Όπου κι αν βρίσκεστε, το πρώτο που πρέπει να θυμάστε είναι οι θερμίδες πάντοτε μετράνε. Επομένως, το γεγονός ότι κολυμπάτε πολύ ή περνάτε τις ώρες σας ψαρεύοντας δεν σας δίνει το ελεύθερο να τρώτε και να πίνετε ανεξέλεγκτα. Μπορείτε όμως να τρώτε ό,τι λαχταρά η ψυχή σας.

«Το κλειδί είναι να βρείτε την ισορροπία», λέει η Dr. Czerwony. «Πηγαίνουμε διακοπές για να περάσουμε καλά και να ξεφύγουμε από την ρουτίνα και τις υποχρεώσεις. Μπορούμε λοιπόν να απολαύσουμε αγαπημένες λιχουδιές, αλλά με έξυπνο τρόπο».

Είναι λ.χ. λογικό να θέλετε να δοκιμάσετε τα τοπικά, πλούσια πιάτα στον προορισμό σας. Ή να τρώτε για πρωινό το αγαπημένο σας γλυκό που στερηθήκατε όλο τον χειμώνα. Πρέπει όμως να τα απολαμβάνετε με μέτρο. Και να αντισταθμίζετε τις πρόσθετες θερμίδες που λαμβάνετε, με περισσότερη προσοχή στα άλλα γεύματα της ημέρας.

  1. Να κοιτάζετε όλο τον μπουφέ

Οι διακοπές δεν πρέπει να αποτελούν ευκαιρία για να γεμίζετε δύο και τρία πιάτα από τον μπουφέ στο ξενοδοχείο σας. Ιδανικά πρέπει να ελέγξετε απ’ άκρη σ’ άκρη τον μπουφέ και ύστερα να αρχίσετε να γεμίζετε το πιάτο σας. Η διαδικασία αυτή θα σας βοηθήσει να θέσετε υπό έλεγχο την παρορμητική κατανάλωση τροφής.

Μην παραλείπετε επίσης να βάζετε στο πιάτο σας και υγιεινά τρόφιμα (π.χ. φρούτα, λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες).  Αν πάντως υποκύψετε σε ένα γεύμα σε όλους τους πειρασμούς που θα δείτε μπροστά σας, φάτε λιγότερο στα επόμενα ή και την επόμενη ημέρα.

  1. Να έχετε πάντοτε μαζί σας κάτι πρόχειρο

Το έξυπνο τσιμπολόγημα μπορεί να σας βοηθήσει να γλιτώσετε πολλές θερμίδες. Ξηροί καρποί, πρέτζελ, υγιεινές μπάρες δημητριακών, πρωτεϊνικά σνακ με λίγες θερμίδες, ζάχαρη και αλάτι είναι μερικά σνακ που κόβουν αποτελεσματικά την πείνα. Έτσι θα αποφύγετε τον πειρασμό να φάτε ό,τι βρείτε μπροστά σας.

  1. Να πίνετε πολλά υγρά

Η καλή ενυδάτωση είναι απαραίτητη στις διακοπές, όχι μόνο για να αντέξετε τη ζέστη, αλλά και για να έχετε υπό έλεγχο την πείνα σας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην πίνετε ολημερίς ροφήματα με ζάχαρη ή/και αλκοόλ, τονίζει η Dr. Czerwony. Φροντίστε να έχετε συνεχώς μαζί σας μπουκάλια με δροσερό νερό, συνιστά.

  1. Βάλτε φρένο στο ποτό

Τα αλκοολούχα ποτά έχουν πολλές θερμίδες. Δεν μπορεί να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα και να συνεχίζετε έτσι έως το βράδυ. Περιορισθείτε σε ένα ή δύο ποτά την ημέρα. Στο ενδιάμεσο να προτιμάτε πιο υγιεινά ροφήματα, ιδανικά χωρίς ζάχαρη.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

WELLNESS TIPS

27.8.202111:50 μμ

To kettlebell είναι όργανο προπόνησης, το οποίο μοιάζει με σιδερένια μπάλα με μια λαβή πάνω του. Ως όργανο χρησιμοποιείται σε προπόνηση δύναμης και αντοχής. Υπάρχουν διάφορα σχήματα και διαστάσεις στα kettlebells ανάλογα με το υλικό και το βάρος του. Η

WELLNESS TIPS

22.8.202111:45 μμ

Η νέα τάση του καλοκαιριού για σικ εμφανίσεις πρωί και βράδυ. 7 ιδέες πώς να την χρησιμοποιήσετε στα μαλλιά σας. Η κορδέλα, δική σας επιλογής και γούστου, θα δώσει έναν φωτεινό τόνο στα μαλλιά σας και θα προσθέσει γοητεία στο

WELLNESS TIPS

16.8.202111:46 μμ

Σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες καύσωνα που βιώνουμε φέτος με τις θερμοκρασίες να αγγίζουν τους 40 – 45 βαθμούς Κελσίου η έκθεση στον ήλιο μπορεί να αποβεί επικίνδυνη για την υγεία μας αλλά και την υγεία του δέρματός μας. Έπειτα

WELLNESS TIPS

8.8.202110:20 μμ

Μεγάλη σημασία θα πρέπει να δίδεται όσοι είστε λάτρεις της γυμναστικής  σε προπονήσεις με αυξημένη ή χαμηλή θερμοκρασία. Τα πολλά υγρά, ο έλεγχος των καρδιακών χτύπων  και ο ρουχισμός είναι οι πιο σημαντικές προϋποθέσεις σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας. Ας δούμε

WELLNESS TIPS

4.8.202111:30 μμ

Λίγο – πολύ όλοι κάνουμε τις ατασθαλίες μας το καλοκαίρι και παρασυρόμαστε από τις καλοκαιρινές λιχουδιές χαλώντας την διατροφή μας. Ωστόσο, αν θέλετε να χαλαρώσετε τη διατροφή σας χωρίς να εκτροχιαστεί, παρακάτω θα βρείτε σύμφωνα με το glow.gr, πέντε απλές

WELLNESS TIPS

4.8.202110:14 μμ

Tις μέρες που διανύουμε, η αφόρητη ζέστη και ο καύσωνας που πλήττει την χώρα μπορεί να αποδειχθούν άκρως επικίνδυνα με τους ειδικούς να κάνουν έκκληση να παραμείνουμε στα σπίτια μας. Παρακάτω θα βρείτε κάποιες χρήσιμες συμβουλές για να περάσετε το

thess

Επικαιρότητα