Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / WELLNESS TIPS / Έχεις αϋπνία; Με αυτά τα tips θα κοιμηθείς σαν… πουλάκι

WELLNESS TIPS

24/09/2021 12:00 πμ Ενημ. 24/09/2021 12:07 πμ

Έχεις αϋπνία; Με αυτά τα tips θα κοιμηθείς σαν… πουλάκι

Κόλπα που θα σας βοηθήσουν να έχετε… όνειρα γλυκά

Έχεις αϋπνία; Με αυτά τα tips θα κοιμηθείς σαν…  πουλάκι

Γράφει THESSNEWS-DESK

Είσαι από τους ανθρώπους που δύσκολα κοιμούνται τα βράδια; Πού αλλάζεις πλευρό για να κοιμηθείς, αλλά ο ύπνος δε σε πιάνει με τίποτα;

 

 

Υπάρχει λύση και τη δίνουν Βρετανοί ειδικοί, οι οποίοι συστήνουν τις δέκα απλές κινήσεις που θα σας φέρουν εύκολα και εγγυημένα… όνειρα γλυκά:

Αυτά τα κόλπα, όπως παρουσιάζονται στο ygeiamou.gr είναι:

1. Φάτε μία μπανάνα: Οι μπανάνες αποτελούν σημαντική πηγή μαγνησίου και καλίου, τα οποία συμβάλλουν στη χαλάρωση των μυών. Παράλληλα, η τρυπτοφάνη που περιέχει σε υψηλές συγκεντρώσεις διεγείρει την παραγωγή ορμονών με ηρεμιστική δράση για το νευρικό συστημα όπως η μελατονίνη.

Tip: Μαζί με τον ύπνο φροντίστε κια για τη σιλουέτα σας. Προτιμήστε άγουρες, πράσινες μπανάνες που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο και ανθεκτικό άμυλο έναντι των ώριμων κίτρινων που περιέχουν κυρίως σάκχαρα.

2. Μη σκέφτεστε πότε θα κοιμηθείτε: Η ανησυχία για τον ύπνο οδηγεί σε στρεσογόνες σκέψεις για την καθημερινότητα ή ακόμη και στον υπολογισμό του χρόνου που σας απομένει για να κοιμηθείτε. Προσπαθήστε να σκέφτεστε άλλα πράγματα, βοηθώντας τον εγέφαλό σας να χαλαρώσει.

3. Τεχνική αναπνοής «4-7-8»: Εισπνέετε για 4», κρατάτε την αναπνοή σας για 7» και έπειτα εκπνέετε επί 8». Επαναλαμβάνετε τέσσερις φορές.

4. Μακριά από το ψυγείο το βράδυ: Προσπαθήστε να έχετε καλύψει την πείνα σας δύο με τρεις ώρες πριν πάτε στο κρεβάτι, κανόνας που ισχύει και για τις ευεργετικές μπανάνες. Η κατανάλωση φαγητού αργά το βράδυ, μετά τις 8 μ.μ. συνήθως, ενδεχομένως να προκαλέσει δυσπεψία, ιδιαιτέρως αν πρόκειται για βαριά, λιπαρά και πικάντικα τρόφιμα.

5. Ζεστάνετε τα πόδια σας: Τα κρύα πόδια θα υποχρεώσουν τον οργανισμό να «εργαστεί» περισσότερο ώστε να διατηρήσει τη θερμοκρασία του με συνέπεια τη διαταραχή του ύπνου. Δοκιμάστε καλτσάκια για τον ύπνο.

6. Φτιάξτε λίστα με τις υποχρεώσεις σας και μην σκέφτεστε τι έχετε να κάνετε την επόμενη ημέρα ενώς προσθαθείτε να κοιμηθείτε.

7. Βρείτε ένα soundtrack για τον ύπνο: Απαλοί ήχοι και φωνές λειτουργούν χαλαρωτικά για πλήθος ανθρώπων. Δοκιμάστε να βρείτε κι εσείς τους ήχους που θα οδηγήσουν στον ιδανικό ύπνο.

8. Κρύψτε τα ρολόγια: Αν δεν είστε ο Άσπρος Λαγός από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων για να έχετε εμμονή με την ώρα, απομακρύνετε τα ρολόγια από το υπνοδωμάτιο ή κρατήστε το ένα που θα χρησιμοποιείτε ως ξυπνητήρι σε σημείο που δεν το βλέπετε. Η οπτική επαφή με τους δείκτες που κυλούν προκαλεί αναστάτωση που δεν επιτρέπει τη χαλάρωση και τον ύπνο.

9. Οργανώστε το ιδανικό περιβάλλον: Χαμηλός φωτισμός για μεγαλύτερη έκκριση μελατονίνης, κεριά με χαλαρωτικό άρωμα όπως η λεβάντα, αποτελούν απλά στοιχεία που συμπληρώνουν τον σχεδιασμό ενός ιδανικού ύπνου.

10. Διακόψετε τη συνήθεια του snooze: Το snooze ή αναβολή είναι μια επιλογή που έχουν τα ξυπνητήρια στα κινητά τηλέφωνα και μεταθέτουν την ώρα αφύπνισης σε λίγα λεπτά αργότερα. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί ωστόσο, πρόκειται για άσκοπη κίνηση που δεν επιτρέπει τον βαθύ ύπνο και κατ’ επέκταση το αίσθημα ξεκούρασης αλλά, αντιθέτως, μπορεί να σας προκαλέσει δυσφορία.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

Uncategorized

12.8.2022 6:15 μμ

Να σκορπίσει το θάνατο φαίνεται πως είχε αποφασίσει το 29χρονος άνδρας, ο οποίος εχθές πυροβόλησε και σκότωσε τον πεθερό του. ΌΠως όλα δείχνουν, ο αρχικός του στόχος ήταν η πρώην σύζυγός του, καθώς ήταν η πρώτη που πυροβόλησε προς το

Uncategorized

12.8.2022 6:00 μμ

Σοκάρουν οι περιγραφές που έδωσε στον δικηγόρο της η μία εκ των νοσηλευτριων που δέχθηκαν επίθεση, το βράδυ της Πέμπτης στο Νοσοκομειο Λαμίας. Να υπενθυμίσουμε ότι στο εν λόγω νοσοκομείο, ένας 44χρονος -εν ενέργεια αστυνομικός – βιοπραγησε εναντίον τους τρομοκρατώντας

Uncategorized

12.8.2022 5:45 μμ

Σεισμική δόνηση σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (12/08) κοντά στο Αρκαλοχώρι της Κρήτης. Ο σεισμός, σύμφωνα με την Αυτόματη Λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου ήταν 3,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Το επίκεντρο εντοπίστηκε στα 8χλμ Βορειοανατολικά του Αρκαλοχωριού, ενώ το εστιακό

Uncategorized

12.8.2022 5:30 μμ

Ανάρτηση σχετικά με τον επικείμενο καύσωνα έκανε ο μετεωρολόγος της ΕΡΤ 3, Σάκης Αρναούτογλου. Όπως τόνισε, το νέο κύμα υψηλών θερμοκρασιών θα έχει διάρκεια περίπου μιας εβδομάδας μετά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου. Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Καλημέρα φίλες και φίλοι… Μετά την

Uncategorized

12.8.2022 5:15 μμ

Το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων σχολίασαν με δημοσίευμά τους οι New York Times. Η κορυφαία στον κόσμο εφημερίδα κάνει λόγο για το περιστατικό των υποκλοπών τόσο των πολιτικών που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, όσο και δημοσιογράφων, αναφέροντας ότι «το σκάνδαλο

Uncategorized

12.8.2022 5:00 μμ

Στην ανάκληση αλκοολούχου ποτού προχωρά το Γενικό Χημείο του Κράτους. Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αναφέρεται ότι: «Με προτεραιότητα τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, η Γενική Διεύθυνση Γενικού Χημείου του Κράτους (Γ.Δ. Γ.Χ.Κ.) της Ανεξάρτητης

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή