Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / WELLNESS TIPS / Έχεις άγχος και κρίσεις πανικού; Έτσι θα τις αντιμετωπίσεις!

WELLNESS TIPS

07/01/2022 3:20 μμ

Έχεις άγχος και κρίσεις πανικού; Έτσι θα τις αντιμετωπίσεις!

Όταν παθαίνεις κρίσεις πανικού, σε κυριαρχεί το αίσθημα του φόβου. Φόβος ακόμα και για την ίδια σου τη ζωή.

Έχεις άγχος και κρίσεις πανικού; Έτσι θα τις αντιμετωπίσεις!

Γράφει THESSNEWS-DESK

Η εποχή που ζούμε συνδυάζεται με πολύ άγχος και κρίσεις πανικού.

 

Όταν παθαίνεις κρίσεις πανικού, σε κυριαρχεί το αίσθημα του φόβου. Φόβος ακόμα και για την ίδια σου τη ζωή.

 

Ωστόσο, μπορείς να αντιμετωπίσεις και το άγχος και τις κρίσεις πανικού με αυτά τα κόλπα.

 

Δες τι μπορείς να κάνεις άμεσα και μακροπρόθεσμα για να αντιμετωπίσεις μια κρίση πανικού ή το έντονο άγχος, σύμφωνα με το shape.gr.

 

Σταμάτα τις αρνητικές σκέψεις

Μην αυξάνεις τον πανικό σου σκεπτόμενη τι άλλο μπορεί να συμβεί. Εάν πιάσεις τον εαυτό σου να κάνει αρνητικές σκέψεις, σταμάτησε τη ροή τους αμέσως.

 

Διατήρησε την ψυχραιμία σου

Μείνε στο παρόν και μην παρασύρεσαι από τον πανικό. Παρατήρησε τι ακριβώς σου συμβαίνει και μη γίνεσαι έρμαιο του τι νομίζεις ότι σου συμβαίνει.

 

Αξιολόγησε το φόβο σου

Διαβάθμισέ τον σε μια κλίμακα από το 0 έως το 10 και παρατήρησε τον να …πηγαίνει πάνω-κάτω. Θα δεις ότι δεν παραμένει σε πολύ ψηλά επίπεδα για παραπάνω από μερικά δευτερόλεπτα.

 

Μη φοβάσαι

Μπορεί τα συναισθήματα και τα συμπτώματά σου να σου προξενούν φόβο, αλλά δεν είναι επικίνδυνα από φυσιολογική άποψη. Η εμπειρία του πανικού είναι μια υπερβολική αντίδραση του οργανισμού σου στο στρες.

 

Αποδέξου τα συναισθήματά σου

Μην προσπαθείς να τα καταπολεμήσεις. Όσο πιο γρήγορα τα αποδεχτείς τόσο πιο γρήγορα θα τα αντιμετωπίσεις.

 

Τραγούδα!

Όταν αρχίσεις να σκέφτεσαι το φόβο σου, αντί να παρασυρθείς από τις αρνητικές σκέψεις, προσπάθησε να μετρήσεις από το 100 έως το 0 προς τα πίσω κατεβαίνοντας ανά 2 ή 3, ή επανάλαβε μια φράση ή στίχο τραγουδιού που σε ηρεμεί.

 

Μίλα σε έναν ειδικό

Η ψυχοθεραπευτική διαδικασία θα σε βοηθήσει αρχικά να συνειδητοποιήσεις και να αναγνωρίσεις τα εσωτερικά συναισθηματικά ερεθίσματα που εκκινούν το άγχος και τον πανικό, τις σκέψεις και τα συναισθήματα που παρατείνουν και εντείνουν το αίσθημα του τρόμου, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να διατηρήσεις έναν έλεγχο της κατάστασης σε περίπτωση κρίσης.

 

Ασκήσου

Παίρνε διαφραγματικές αναπνοές και εκτέλεσε ασκήσεις αναπνοής μέσα στην ημέρα. Σε μια στιγμή κρίσης, σταμάτα ό,τι κάνεις και πάρε βαθιές, αργές εισπνοές από τη μύτη γεμίζοντας την κοιλιά σου. Μετά βγάλε αργά τον αέρα.

 

Κατάγραψε την πρόοδό σου

Κράτησε ημερολόγιο με την πρόοδο και τις επιτυχίες σου, όσο μικρές και ασήμαντες κι αν σου φαίνονται. Τη σταδιακή πρόοδο μέρα με τη μέρα είναι δύσκολο να την αντιληφθείς, αλλά ένα γραπτό αρχείο θα σου δώσει απτές αποδείξεις της.

 

Εκφράσου

Εάν νιώθεις φοβισμένη ή στρεσαρισμένη, μίλησε σε κάποιον ή γράψε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου. Η κουβέντα με φιλικά πρόσωπα ενισχύει το αίσθημα της ευεξίας.

 

Διάλεξε το κατάλληλο πρόσωπο-ακροατή σου

Είναι σημαντικό να μπορεί να σε ακούει, αλλά την ίδια στιγμή να μη σε κρίνει ούτε να σου δίνει άκαιρες συμβουλές.

 

Βρες τρόπους να διασκεδάζεις

Όσο στρεσαρισμένη και αν νιώθεις, προσπάθησε να βάλεις διασκέδαση και ευχαρίστηση στη ζωή σου. Ο πανικός και το άγχος απορροφούν περισσότερη ενέργεια απ’ όσο φαντάζεσαι.

 

Πες “μπράβο” στον εαυτό σου

Νιώσε περήφανη για ό,τι καταφέρνεις, όσο μικρό κι αν σου φαίνεται.

 

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: PIXABAY

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

WELLNESS TIPS

16.1.2022 4:00 μμ

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ύπνο σας; Πέφτετε στο μαξιλάρι και… κοιτάτε το ταβάνι; Αντί να καταφύγετε στη… χημεία, δοκιμάστε να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή σε έναν πολύ πιο φυσικό, αλλά αποτελεσματικό παράγοντα.   Μουσική, ζεστό γάλα, χαλαρωτικό ντους… Υπάρχουν διάφορες λύσεις

WELLNESS TIPS

16.1.2022 2:40 μμ

Καθώς μεγαλώνουμε τα χέρια μας χάνουν την ελαστικότητά τους, με την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, τη χρήση «σκληρών» καθαριστικών προϊόντων και το καυτό νερό να αποτελούν κάποιες από τις αιτίες.   Το αποτέλεσμα, όπως διαβάζουμε στο Onmed.gr, είναι η δημιουργία

WELLNESS TIPS

9.1.2022 11:20 μμ

Γυμνάζεσαι αλλά θες να καις παραπάνω θερμίδες την ώρα της προπόνησης; Κι όμως, δεν είναι τόσο αδύνατο όσο φαίνεται! Υπάρχουν μερικά tips που μπορείς, αν τα εφαρμόσεις, να καταφέρεις αυτό που θες και να δεις πιο άμεσα τα αποτελέσματα που

WELLNESS TIPS

8.1.2022 12:00 πμ

Συνήθειες που έχουν 8 fit γυναίκες και μπορείς να τις υιοθετήσεις κι εσύ για την ευεξία σου. Μικρές αλλά ταυτόχρονα σημαντικές συνήθειες μπορούν να βελτιώσουν την fitness ρουτίνα σου και να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις φέτος την πιο fit εκδοχή

WELLNESS TIPS

5.1.2022 3:20 μμ

Μπορεί όλοι να ξέρουμε ότι το αλκοόλ δεν κάνει καλό στον οργανισμό, δεν είναι όμως λίγες οι φορές που το παρακάνουμε λιγάκι.   Ειδικά την περίοδο των γιορτών, το μόνο σίγουρο είναι ότι το ένα μετά το άλλο τα ποτηράκια

WELLNESS TIPS

4.1.2022 11:00 μμ

Στη δουλειά συνήθως δεν προλαβαίνουμε να φάμε όμως καλό είναι να έχουμε πάντα ένα τάπερ μαζί μας, ώστε να μην μένουμε νηστικοί και να δώσουμε ένα boost στον οργανισμό μας να συνεχίσει. Υπάρχουν τρόποι για να κάνουμε το lunch break

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή