Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / Πώς θα μειώσεις την ζάχαρη στην διατροφή σου;

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18/10/2021 11:15 μμ

Πώς θα μειώσεις την ζάχαρη στην διατροφή σου;

Οι περισσότεροι καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης από ό, τι είναι καλό για το σώμα και την υγεία μας.

Πώς θα μειώσεις την ζάχαρη στην διατροφή σου;

Γράφει THESSNEWS-DESK

Όσο και να αποφεύγουμε την ζάχαρη, υπάρχει παντού κρυμμένη, ακόμα και σε φαγητά που δεν πάει το μυαλό μας.

Οι περισσότεροι καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης από ό, τι είναι καλό για το σώμα και την υγεία μας.

Σύμφωνα με το shape.gr, η μείωση της ζάχαρης στην καθημερινότητα ωστόσο δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Αφενός, πολλές φορές είναι δύσκολο να αντισταθούμε σε κάτι γλυκό, αφετέρου υπάρχουν κρυμμένες ποσότητες σε πολύ περισσότερα προϊόντα από όσα θα πιστεύαμε.

Πώς θα μειώσεις την κατανάλωσή της, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις μεγάλες αλλαγές στην καθημερινότητά σου;

1.Μην μετατρέπεις το πρωινό σου γεύμα σε… επιδόρπιο

Μπορεί η περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη να είναι χαμηλή, όμως τα low-sugar, επεξεργασμένα δημητριακά πρωινού εξακολουθούν να την περιέχουν, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνεις ποσότητες ζάχαρης από την αρχή κιόλας της μέρας. Προτίμησε για πρωινό γεύμα απλή βρώμη και δώσε γεύση με φυσικές επιλογές, όπως είναι τα φρούτα ή τα βούτυρα καρπών – αν θέλεις κάτι γλυκό – ή επίλεξε φυσικές τροφές όπως είναι το γιαούρτι, τα αυγά ή τα λαχανικά.

Ακόμα ένας ένοχος για την πρόληψη ζάχαρης από τις πρωινές, κιόλας, ώρες είναι οι χυμοί φρούτων. Περιόρισέ τους σε ένα μικρό ποτήρι το πρωί και την υπόλοιπη ημέρα προτίμησε ολόκληρα φρούτα.

2.Δώσε προσοχή στις ετικέτες των τροφίμων

Η ζάχαρη εμπεριέχεται σε περισσότερα τρόφιμα από ό, τι μπορεί κανείς να φανταστεί, όπως είναι οι ζωμοί κοτόπουλου, οι έτοιμες σούπες, τα αλλαντικά, ο καπνιστός σολομός, οι τορτίγιες, τα κράκερς και πολλά ακόμα. Αν αφιερώσεις λίγο χρόνο στο να διαβάσεις τις ετικέτες των συσκευασιών, σίγουρα θα εκπλαγείς από το μεγάλο εύρος των τροφών που περιέχουν ζάχαρη στα συστατικά τους. Αυτός, όμως, είναι και ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος να βρεις μία λύση και να αφήσεις εκτός του καλαθιού σου τροφές που μέχρι τώρα επέλεγες, νομίζοντας πως είναι sugar – free. Μπορεί η συνήθεια αυτή να είναι χρονοβόρα στην αρχή, όμως, σύντομα θα μάθεις πολλές λεπτομέρειες για τα συσκευασμένα τρόφιμα και θα κάνεις τις σωστές επιλογές για εσένα άμεσα και εύκολα.

3. Επίλεξε προσεκτικά τα σνακ σου

Τα σνακ μπορούν πολύ εύκολα να μετατραπούν σε ένα ακόμη γλυκό μέσα στη μέρα σου. Πολλές έτοιμες μπάρες δημητριακών, για παράδειγμα, περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα. Το ίδιο ισχύει και για τα κονσερβοποιημένα και αποξηραμένα φρούτα. Αντί αυτών, προτίμησε:

Ξηρούς καρπούς
Σπιτικά popcorn
Φρέσκα φρούτα
Μπάρες δημητριακών των οποίων τα συστατικά έχεις ελέγξει προσεκτικά ή και έχεις φτιάξει μόνη σου.

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: PIXABAY

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

8.12.2021 11:15 μμ

Μετά την έξαρση της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, αναπόφευκτα όλοι γίναμε πιο προσεκτικοί στις καθημερινές μας επαφές και ο φόβος, ειδικά στα πρώτα στάδια του ιού, είχε κυριεύσει μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων. Πλέον, υπάρχουν τα εμβόλια, τα οποία αποτελούν την

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

8.12.2021 4:56 μμ

Στο Συνέδριο «Υγεία πάνω απ’ όλα» που συνδιοργάνωσαν η Next is Now και η Dome Consulting υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών μίλησε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλέυρης. Για το έργο που θα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

8.12.2021 2:22 μμ

Εισήγηση για μείωση της ισχύς των πιστοποιητικών νόσησης στους τρεις μήνες ζήτησε  η Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας. Οι επιστήμονες πραγματοποιήσαν την εισήγηση και μέσα στην ημέρα αναμένονται εξελίξεις. Σύμφωνα με την εισήγηση, όσα πιστοποιητικά νόσησης εκδόθηκαν έως 30/10/21 

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

7.12.2021 3:22 μμ

Σύμφωνα με τις πρώτες μελέτες για τα εμβόλια της Johnson&Johnson η αναμνηστική δόση μετά από έξι μήνες με το εμβόλιο της Pfizer προσφέρει υψηλή κάλυψη. Η μελέτη έδειξε πως με τη χορήγηση της ενισχυτικής δόσης τα αντισώματα έδειξαν να αυξάνονται για

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

6.12.2021 11:15 μμ

«Ζαλίζομαι», «άνοιξε η μύτη μου», «έχω νευροπίεση». Ή «έχω ανεβεί σκάλες/έχω αθληθεί και μετρώντας την πίεσή μου είδα ότι ήταν υψηλή». Ή «μέτρησα την πίεσή μου και ήταν 150/90, τι να κάνω»; Πολλές από αυτές τις κουβέντες ακούγονται και λέγονται

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

5.12.2021 11:00 μμ

Η εμμηνόπαυση προκαλεί πολλές αλλαγές στον οργανισμό των γυναικών, άλλες από τις οποίες είναι πιο έντονες και άλλες πιο ήπιες. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται επιπτώσεις στο δέρμα και στα μαλλιά, οι οποίες συχνά έχουν ισχυρό αντίκτυπο στον ψυχισμό της γυναίκας. Πολύ

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή