Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / Πώς θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου γρήγορα;

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

21/09/2021 11:41 μμ

Πώς θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου γρήγορα;

Βασικοί τρόποι για να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας!

Πώς θα ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου γρήγορα;

Γράφει THESSNEWS-DESK

Ξέρουμε ήδη ότι ένας αργός μεταβολισμός και δεν μας επιτρέπει να χάνουμε κιλά εύκολα, αλλά αντίθετα μας ανεβάζει τα νούμερα στη ζυγαριά με μεγάλη ευκολία!

 

 

Επίσης, ένας μεταβολισμός που “σέρνεται” δημιουργεί κι άλλα προβλήματα, όπως η κούραση και η εξάντληση.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί τρόποι να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου.

Αυτοί, σύμφωνα με το shape.gr είναι:

 

1. Πολύ νερο

 

Το νερό λειτουργεί “μαγικά” στο σώμα σου, επιταχύνοντας το μεταβολισμό σου χωρίς κόπο, απλώς επειδή η μεταβολική διαδικασία χρειάζεται νερό για καύσιμο.

 

2. Έντονη άσκηση νωρίς το πρωί

 

Μία έντονη άσκηση για μικρό χρονικό διάστημα όταν σηκωθείς από το κρεβάτι μπορεί να κάνει θαύματα στο μεταβολισμό σου. Ο γνωστός Αμερικανός γιατρός Dr Oz δε είναι από τους πιστούς οπαδούς αυτής της μεθόδου και τη συστήνει ανεπιφύλακτα.Και το καλύτερο; Χρειάζονται μόλις 5 λεπτά έντονης άσκησης για αποτελέσματα που θα διαρκέσουν! Το είδος της άσκησης δεν έχει σημασία: μπορεί να είναι τρέξιμο, πηδηματάκια, ροκανίσματα, ελλειπτικό, ανέβασμα σκάλας. Αρκεί να ανέβει ο καρδιακός παλμός για 5 λεπτά και μετά μπορείς να χαλαρώσεις.

 

3. Υγιής θυρεοειδής

 

Για να λειτουργήσει σωστά, ο θυρεοειδής χρειάζεται σελήνιο, ψευδάργυρο, χαλκό, και ιώδιο. Αν δες παίρνεις αρκετά από αυτά τα μεταλλικά στοιχεία από τη διατροφή σου, φρόντισε να τρως περισσότερα θαλασσινά και ξηρούς καρπούς.

 

4. Τα καυτερά τρόφιμα

 

Τα καυτερά μπαχαρικά, όπως το κάρι, το πιπέρι καγιέν, το μαύρο πιπέρι, το κύμινο, μπορούν αν βοηθήσουν το σώμα σου να επιταχύνει το μεταβολισμό του. Υπάρχουν όμως και άλλα “καυτερά”, που δεν θα τα σκεφτόσουν ποτέ, αλλά θα δημιουργήσουν ακριβώς την ίδια αντίδραση για το σώμα σου. Η κανέλλα, το κάρδαμο, το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο είναι ιδανικές επιλογές να προσθέσεις στο φαγητό.

 

5. Χτίσε μυς

 

Τα βάρη δεν είναι μόνο για τους άντρες. Το χτίσιμο μυικής μάζας θα πρέπει να είναι μέρος κάθε προγράμματος προπόνησης. Και δεν χρειάζεται να πας γυμναστήριο για αυτό. Τα βαράκια στο σπίτι (ή οτιδήποτε μπορείς να χρησιμοποιήσεις ως βαράκι) ή οποιοδήποτε λάστιχο μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις προπόνηση με αντιστάσεις για αύξηση της μυικής σου μάζας.

6. Η σημασία του πρωινού

 

Το να ξεχνάς το πρωινό είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για το μεταβολισμό σου. Ένα υγιεινό πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει μία καλή πρωτεΐνη, όπως αυγά, αλλά και φρούτα γεμάτα αντιοξειδωτικά, όπως τα μούρα.

 

7. Μην τρως πολύ αργά

 

Οι περισσότεροι Έλληνες τρώμε πολύ περισσότερο στο βραδινό φαγητό αντί για το πρωινό, ενώ έχουμε και την τάση να τσιμπολογάμε πριν πέσουμε για ύπνο. Αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρέπει να κάνεις για να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου. Προσπάθησε να τρως πιο πολύ νωρίς μέσα στη μέρα και λιγότερο το βράδυ.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

23.10.2021 11:00 μμ

H φυσική δραστηριότητα αν μη τι άλλο βοηθάει την ψυχολογιά και την καλή μας υγεία. Ωστόσο, υπάρχει ένα άθλημα που μάλλον λόγω θέσης και μηχανικής του σώματος φαίνεται ότι αποτελεί εχθρό της λίμπιντο.   Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε την ύπαρξη σαφούς

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

23.10.2021 10:00 μμ

Ο καρκίνος μαστού αποτελεί τη συνηθέστερη κακοήθεια του γυναικείου πληθυσμού, τη δεύτερη αιτία θανάτου από καρκίνο, μετά τον καρκίνο του πνεύμονα καθώς και τη συχνότερη αιτία θανάτου στις γυναίκες ηλικίας 40 με 55 ετών.   Για την εμφάνισή του έχουν

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

23.10.2021 3:00 μμ

Πολλές προστατευτικές επιδράσεις στις ασθενείς που έχουν επιβιώσει από καρκίνο του μαστού φαίνεται πως παρέχει ένα νόστιμο και ιδιαίτερα θρεπτικό τρόφιμο. Σύμφωνα με το ygeiamou.gr, η αυξημένη κατανάλωση ξηρών καρπών έχει σχετιστεί με μειωμένη θνησιμότητα γενικότερα αλλά θνησιμότητα και από

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

21.10.2021 7:45 πμ

Η οστεοπόρωση, γνωρίζουμε καλά τα τελευταία χρόνια, ότι είναι η οστική νόσος που χαρακτηρίζεται από μειωμένη οστική πυκνότητα και ποιότητα, πράγμα που οδηγεί στην ευθραυστότητα των οστών και σε αυτό που ονομάζουμε οστεοπορωτικό κάταγμα ή κάταγμα χαμηλής βίας. Ένας από

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

19.10.2021 11:45 μμ

Όλο και σε περισσότερα διατροφολόγια συναντάμε την γλυκοπατάτα, η οποία προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας. Οι γλυκοπατάτες και τα είδη τους, προσφέρουν βασικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Σύμφωνα με το shape.gr, αυτά είναι: Ενίσχυση της β-καροτίνης Οι

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

19.10.2021 10:46 μμ

Καθημερινά, όλο και περισσότερος κόσμος υποφέρει από αϋπνία. Πολλοί δε, χρησιμοποιούν βότανα για την αντιμετώπισή της. Δύο από τα πιο χαλαρωτικά βότανα, σύμφωνα με το shape.gr, είναι: Η ρίζα βαλεριάνας είναι ένα βότανο που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της αϋπνίας.

thess

Επικαιρότητα

RETRO NEWS - ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

24.10.2021 7:00 πμ

RETRO NEWS - ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

24.10.2021 5:30 πμ