Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / Οι τροφές που πρέπει να αποφύγεις αν θες να κοιμηθείς άμεσα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18/10/2021 11:45 μμ

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγεις αν θες να κοιμηθείς άμεσα

Ο άσχημος ύπνος μπορεί να επηρεάσει όλη σου την καθημερινότητα, για αυτό θα πρέπει να αποφεύγουμε μερικές τροφές, για σίγουρο ύπνο.

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγεις αν θες να κοιμηθείς άμεσα

Γράφει THESSNEWS-DESK

Ο άσχημος ύπνος μπορεί να επηρεάσει όλη σου την καθημερινότητα, για αυτό θα πρέπει να αποφεύγουμε μερικές τροφές, για σίγουρο ύπνο.

Οι τροφές αυτές, σύμφωνα με το shape.gr, είναι:

Λιπαρές τροφές
Το να τρως λιπαρά τρόφιμα πριν κοιμηθείς συχνά προκαλεί δυσπεψία και φούσκωμα, κρατώντας σε σε αφύπνιση κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τις λίγες ώρες πριν κοιμηθείς, απόφυγε όλα τα είδη τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά όπως τα τηγανητά σνακ και το παγωτό και ακόμη, τα τρόφιμα με πολυακόρεστα λιπαρά όπως το αβοκάντο.

Τρόφιμα με ζάχαρη

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ζάχαρη κοντά στην ώρα του ύπνου θα προκαλέσει ξαφνική αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Αντί να ευνοήσει την έναρξη του ύπνου θα σε οδηγήσει σε έναν πιο διαταραγμένο ύπνο.

Τσάι
Όλοι αγαπάμε το τσάι και το γεγονός ότι αυξάνει τον μεταβολισμό, αλλά πρέπει να αποφεύγουμε να πίνουμε ένα φλιτζάνι τσάι πριν από τον ύπνο. Εκτός από την καφεΐνη που βρίσκεται στο τσάι, διεγερτικά όπως η θεοβρωμίνη και η θεοφυλλίνη, θα σου προκαλέσουν αϋπνία, αυξάνοντας το ρυθμό της καρδιάς και το άγχος. Αντικατάστησε το τσάι σου με ένα φλιτζάνι ζεστό γάλα που περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που προκαλεί ύπνο. Εναλλακτικά, επίλεξε τσάι χωρίς καφεΐνη, όπως τσάι χαμομηλιού.

Εσπεριδοειδή
Τα εσπεριδοειδή είναι φυσικά διουρητικά και προκαλούν διούρηση μετά την κατανάλωσή τους. Η κατανάλωση αυτών των φρούτων μπορεί επίσης εύκολα να σου προκαλέσει δυσπεψία ή παλινδρόμηση οξέος – όταν η παραγωγή οξέος στο στομάχι σου είναι αυξημένη. Απόφυγε να τρως αυτά τα φρούτα τη νύχτα για να έχεις καλό ύπνο. Εάν πρέπει να τρως φρούτα, επίλεξε μπανάνες. Οι μπανάνες έχουν υψηλά επίπεδα μαγνησίου και καλίου, ηλεκτρολύτες που είναι υπεύθυνοι για τη χαλάρωση των μυών, κι έτσι θα σου αυξηθεί η όρεξη για ύπνο.

Καυτερά τρόφιμα

Οτιδήποτε περιέχει καυτερές πιπεριές μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο σου . Οι πικάντικες τροφές αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματός σου κατά τη διάρκεια του πρώτου κύκλου ύπνου σου και μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι μπορούν να προκαλέσουν διαταραχές του ύπνου και εφιάλτες.

Αλκοόλ
Εκτός από την εξασθένιση της γνώσης (μέσω απώλειας μνήμης, μειωμένου μεγέθους του εγκεφάλου), το αλκοόλ διαταράσσει τους ρυθμούς ύπνου και σε εμποδίζει να εισέλθεις στον ύπνο REM. Προσπάθησε να σταματήσεις να πίνεις τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον ύπνο και να πιεις άφθονο νερό στο μεταξύ.

Σοκολάτα
Η ακατέργαστη σοκολάτα είναι μια φυσική πηγή καφεΐνης, η οποία δίνει μεγάλη ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, ακόμη και μικρές ποσότητες καφεΐνης πριν από τον ύπνο μπορεί να διαταράξουν τον κύκλο του ύπνου σου ή να σταματήσουν τις επαγόμενες από τον ύπνο χημικές διεργασίες στον εγκέφαλό σου.

Καφές

Η κατανάλωση καφέ το απόγευμα που μπορεί να έχει περισσότερο αρνητική επίδραση στον ύπνο σου από ό,τι θα περίμενε κανείς. Η καφεΐνη μπορεί να παραμείνει στο σύστημά σου για ώρες, οπότε είναι καλύτερο να το αποφύγεις για αρκετές ώρες πριν πας για ύπνο. Μετά από μία κουραστική και απαιτητική ημέρα η ώρα του ύπνου θεωρείται πολλή σημαντική. Γι’ αυτό τον λόγο, προσπάθησε να αποφύγεις τροφές που θα τον διαταράσσουν.

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: PIXABAY

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

30.11.2021 8:50 μμ

Σε συνεργασία της Aspen και της J&J θα παρασκευαστεί ένα νέο εμβόλιο το «Aspenovax» αποκλειστικά για χρήση στην Αφρική. «Έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε την πρόθεση της J&J να παραχωρήσει στην Aspen τα δικαιώματα παρασκευής και πώλησης του εμβολίου της

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

29.11.2021 4:15 μμ

Ένα νέο εμβόλιο, το οποίο θα αφορά την μετάλλαξη Όμικρον, ετοιμάζει η εταιρεία BioNTech.   Η εταιρεία, που παρασκευάζει εμβόλια μαζί με την Pfizer, μέσω ανακοίνωσή της τονίζει ότι η ανάπτυξη ενός προσαρμοσμένου εμβολίου εντάσσεται στη συνήθη διαδικασία της εταιρείας

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

29.11.2021 11:20 πμ

«Καμπανάκι» προς όλα τα κράτη σχετικά με τη σοβαρότητα της νέας μετάλλαξης «Όμικρον» του κορωνοϊού έκρουσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Ο ΠΟΥ προειδοποίησε σήμερα, όπως διαβάζουμε στο iefimerida.gr, ότι το παραλλαγμένο στέλεχος είναι πιθανό να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο,

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

28.11.2021 7:30 μμ

Πότε είναι απαραίτητο να πάρουμε αμαξίδιο στο κατοικίδιο μας; Ο ιδρυτής της pet mobility, Α. Βαρδαξόγλου, απαντά. Σύμφωνα με τον κ. Βαρδαξόγλου ο θεράπων ιατρός του κατοικιδίου μας μπορεί να μας δώσει και την απάντηση μέσα από εξετάσεις και συνεχόμενη

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

28.11.2021 4:00 μμ

Η υγιής σεξουαλική ζωή, ιδιαίτερα καθώς τα χρόνια περνούν, μπορεί να μας κάνει να φαινόμαστε 5-8 χρόνια νεότεροι από την πραγματική μας ηλικία υποστηρίζει ο ψυχολόγος Δρ. David Weeks από το Βασιλικό Νοσοκομείο του Εδιμβούργου.   Σύμφωνα με τον Βρετανό

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

28.11.2021 3:40 μμ

Όταν μιλάμε για προστασία από τον καρκίνο, το σημαντικό δεν είναι μόνο το τι τρώμε, αλλά και το πώς το μαγειρεύουμε! Το Αμερικανικό Ινστιτούτο για την Έρευνα του Καρκίνου δημοσίευσε μερικές πρακτικές συμβουλές μαγειρικής για να επωφελούμαστε στο έπακρο από

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή