Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / Έχεις χαμηλό σίδηρο; Αυτές τις τροφές πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

14/10/2021 11:00 μμ

Έχεις χαμηλό σίδηρο; Αυτές τις τροφές πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου

Μπορείς να εντάξεις στην διατροφή σου κάποιες τροφές, πλούσιες σε σίδηρο, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να τον αυξήσεις.

Έχεις χαμηλό σίδηρο; Αυτές τις τροφές πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου

Γράφει THESSNEWS-DESK

Πολλοί άνθρωποι, όλων των ηλικιών αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον σίδηρο τους.

Ωστόσο, μπορείς να εντάξεις στην διατροφή σου κάποιες τροφές, πλούσιες σε σίδηρο, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να τον αυξήσεις.

Τι μπορείς να τρως όλες τις ώρες σύμφωνα με το shape.gr:

Πρωινό

1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού, 2 φέτες ψωμί σικάλεως φρυγανισμένες με αμυγδαλοβούτυρο και φέτες φράουλας
Smoοthie με χυμό από πορτοκάλι-αχλάδι-μήλο-φιστικοβούτυρο-λιναρόσπορο
1 σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί σικάλεως-αμυγδαλοβούτυρο-1/2 μπανάνα
1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού, 2 αβγά βρασμένα με 30 γρ. παξιμάδι σικάλεως
Πράσινο smothie με σπανάκι-μπανάνα-λιναρόσπορο-λεμόνι-φιστικοβούτυρο

Κυρίως γεύματα

Συκώτι με πατατοσαλάτα μαζί με 1 κ.γ. μουστάρδα και σαλάτα με 1 πορτοκάλι κομμένο σε φέτες
Σαλάτα με φακές μαγειρεμένες μαζί με 1 μικρή κονσέρβα τόνο σε νερό και 1 πορτοκάλι σε φέτες
Κρεατόσουπα με μοσχάρι (πατάτα και καρότα βραστά) και άφθονο λεμόνι στο ζωμό
Γαριδομακαρονάδα (η σάλτσα είναι καλό να περιέχει καρότο)
Φασόλια σούπα με φρέσκο χυμό λεμονιού και σάλτσα φρέσκιας ντομάτας και σαλάτα με καρότο-λάχανο-σος πορτοκαλιού
Θαλασσινά με μανιτάρια και ανάμεικτη σαλάτα ντομάτα-αγγούρι- λάχανο
Σπανακόρυζο με φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού που θα συνοδεύσεις με 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού
Ψάρι ή κοτόπουλο ψητό με σαλάτα και 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού
Ιδανικά βραδινά
Σαλάτα με 2 βραστά αβγά, 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς, ντομάτα, αγγούρι, πράσινη πιπεριά και παξιμάδι σικάλεως
3 baby πατατούλες στο φούρνο σε φετούλες που θα γαρνίρεις με ψιλοκομμένη γαλοπούλα, πιπεριές και 1 κ.γ. σουσάμι Σαλάτα με σπανάκι, καρότο, λάχανο, φράουλες, λιναρόσπορο, ξηρούς καρπούς
Τονοσαλάτα με τόνο σε νερό, πορτοκάλι σε φέτες, ντομάτα, αγγούρι, λιναρόσπορος, σουσάμι, 1 παξιμάδι σικάλεως
Σαλάτα με φακές, ντομάτα, αγγούρι, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς
Σαλάτα με μπρόκολο, μανιτάρια, φράουλες, ξηρούς καρπούς
Σάντουιτς με ψωμί σικάλεως με γαλοπούλα ή κοτόπουλο, πιπεριά, λάχανο, καρότο, σος πορτοκαλιού

Σνακ

1 φέτα ψωμί σικάλεως με λίγο αμυγδαλοβούτυρο
1 πορτοκάλι και 2 κ.σ. ξηροί καρποί ανάλατοι
2 αποξηραμένα βερίκοκα και 2 κ.σ. σταφίδες
1 μικρό μπολ φράουλες με 2 κ.σ. αμύγδαλα
1 αχλάδι και 2 κ.σ. ξηροί καρποί ανάλατοι

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: PIXABAY

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

21.10.2021 7:45 πμ

Η οστεοπόρωση, γνωρίζουμε καλά τα τελευταία χρόνια, ότι είναι η οστική νόσος που χαρακτηρίζεται από μειωμένη οστική πυκνότητα και ποιότητα, πράγμα που οδηγεί στην ευθραυστότητα των οστών και σε αυτό που ονομάζουμε οστεοπορωτικό κάταγμα ή κάταγμα χαμηλής βίας. Ένας από

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

19.10.2021 11:45 μμ

Όλο και σε περισσότερα διατροφολόγια συναντάμε την γλυκοπατάτα, η οποία προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας. Οι γλυκοπατάτες και τα είδη τους, προσφέρουν βασικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Σύμφωνα με το shape.gr, αυτά είναι: Ενίσχυση της β-καροτίνης Οι

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

19.10.2021 10:46 μμ

Καθημερινά, όλο και περισσότερος κόσμος υποφέρει από αϋπνία. Πολλοί δε, χρησιμοποιούν βότανα για την αντιμετώπισή της. Δύο από τα πιο χαλαρωτικά βότανα, σύμφωνα με το shape.gr, είναι: Η ρίζα βαλεριάνας είναι ένα βότανο που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της αϋπνίας.

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18.10.2021 11:45 μμ

Ο άσχημος ύπνος μπορεί να επηρεάσει όλη σου την καθημερινότητα, για αυτό θα πρέπει να αποφεύγουμε μερικές τροφές, για σίγουρο ύπνο. Οι τροφές αυτές, σύμφωνα με το shape.gr, είναι: Λιπαρές τροφές Το να τρως λιπαρά τρόφιμα πριν κοιμηθείς συχνά προκαλεί

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18.10.2021 11:15 μμ

Όσο και να αποφεύγουμε την ζάχαρη, υπάρχει παντού κρυμμένη, ακόμα και σε φαγητά που δεν πάει το μυαλό μας. Οι περισσότεροι καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης από ό, τι είναι καλό για το σώμα και την υγεία μας. Σύμφωνα με το

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18.10.2021 10:33 πμ

Μία ξεκάθαρη απειλή για την ανθρώπινη επιβίωση αποτελεί η κλιματική αλλαγή, επιφέροντας μία σειρά σημαντικών προβλημάτων στην υγεία μας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα επόμενα χρόνια εκτιμάται ότι η μέση θερμοκρασία στην Κεντρική Μακεδονία θα αυξηθεί έως και 4

thess

Επικαιρότητα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

21.10.2021 3:17 μμ