Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / ΔΙΑΤΡΟΦΗ / Πως να επανέλθεις στο βάρος σου μετά τις γιορτές

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

05/01/2022 11:00 μμ

Πως να επανέλθεις στο βάρος σου μετά τις γιορτές

Μαζί με το καινούργιο έτος ήρθαν και κάποια παραπανίσια κιλά τα οποία προήλθαν από το τσιμπολόγημα των γιορτών.

Πως να επανέλθεις στο βάρος σου μετά τις γιορτές

Γράφει THESSNEWS-DESK

Μαζί με το καινούργιο έτος ήρθαν και κάποια παραπανίσια κιλά τα οποία προήλθαν από το τσιμπολόγημα των γιορτών.

Αυτά τα παραπανίσια κιλά σύμφωνα με το queen.gr φεύγουν και μάλιστα αν ακολουθήσεις και τα tips τους τότε δεν έχεις να αγχώνεσαι για το εάν θα επανελθεις στο φυσιλογικό σου βάρος.

Η πρωτεΐνη, το καλό λίπος και τα λαχανικά πρέπει να πρωταγωνιστούν σε κάθε γεύμα σου:

Αν θέλεις να χάσεις γρήγορα βάρος, κάθε γεύμα σου πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και λαχανικά.

Οι υγιεινές πηγές πρωτεΐνης περιλαμβάνουν:

  • κρέας: μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό και αρνί
  • ψάρια και θαλασσινά: σολομός, πέστροφα και γαρίδες
  • αυγά: ολόκληρα αυγά με τον κρόκο
  • φυτικές πρωτεΐνες: φασόλια, όσπρια, κινόα, τέμπε και τόφου

Λαχανικά που πρέπει να συμπεριληφθούν για προγράμματα διατροφής χαμηλών υδατανθράκων ή χαμηλών θερμίδων:

  • μπρόκολο
  • κουνουπίδι
  • σπανάκι
  • ντομάτες
  • λάχανο
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • σέσκουλο
  • μαρούλι
  • αγγούρι

Όσο για τα καλά λιπαρά, το ελαιόλαδο και το λάδι αβοκάντο είναι εξαιρετικές επιλογές για να τις συμπεριλάβεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

Άλλα λίπη όπως το βούτυρο και το λάδι καρύδας θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο με μέτρο, λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητάς τους σε κορεσμένα λιπαρά.

Απόφυγε τα ποτά, τα αναψυκτικά και τους συσκευασμένους χυμούς φρούτων: 

Οι κενές θερμίδες από ζάχαρη δεν είναι χρήσιμες για το σώμα σου και μπορούν να εμποδίσουν την απώλεια βάρους.

Κατανάλωσε πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη:

Η κατανάλωση πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνες βοηθά στη μείωση της λιγούρας και της πρόσληψης θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πίνε νερό πριν από τα γεύματα:

Μια μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση νερού πριν από τα γεύματα μειώνει την πρόσληψη θερμίδων και μπορεί να είναι αποτελεσματική στη διαχείριση του βάρους.

Ξεκίνα να καταναλώνεις διαλυτές φυτικές ίνες:

Μελέτες δείχνουν ότι οι διαλυτές ίνες προάγουν την απώλεια βάρους. Τα συμπληρώματα φυτικών ινών, όπως η γλυκομαννάνη, μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

15.1.2022 10:40 μμ

Αν έχεις μια πολύ κουραστική καθημερινότητα, είναι δεδομένο ότι δε θα τρέφεσαι σωστά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κι όμως μπορείς να τρέφεσαι με σωστό τρόπο, ακόμα κι αν η καθημερινότητά σου είναι απαιτητική. Στα θετικά, είναι ότι σημασία έχει

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

15.1.2022 10:20 μμ

Καφές. Ένας φίλος που μας ξυπνάει και που ο καθένας από εμάς έχει τις προτιμήσεις του. Άλλη βάζουν γάλα, άλλοι γλυκαντικά, άλλοι αρωματικές γεύσεις ή ακόμα και σαντιγί. Όμως, όλα αυτά μπορούν να μας κάνουν βέβαια να παίρνουμε κιλά και

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

9.1.2022 10:40 μμ

Τα αφεψήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, σαν ροφήματα, το χειμώνα. Ωστόσο, είναι εξίσου γνωστά για το καλό που κάθε ένα κάνει στον οργανισμό μας. «Τα αφεψήματα είναι ροφήματα που προέρχονται από το βρασμό βοτάνων και φυτών. Το πόσο θα καταναλώσουμε είναι

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

8.1.2022 11:40 μμ

Όλοι γνωρίζουμε πόσο υπέροχα φρούτα είναι οι μπανάνες. Μεταφέρονται εύκολα παντού, καθαρίζονται ακόμη πιο εύκολα και μας γεμίζουν ενέργεια και βιταμίνες. Στα συν ότι μας βοηθούν να διατηρήσουμε την καλή μας διάθεση τις γκρίζες μέρες του χειμώνα.   Τι μπορούμε

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

8.1.2022 11:20 μμ

Κάθε φορά που αυξάνουμε την πρόσληψη ζάχαρης και σακχάρων στη διατροφή μας, η καρδιά μας δίνει μια ακόμη μάχη να κρατηθεί γερή, καθώς πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων τόσο έμμεσα αλλά και άμεσα.   Γιατί γίνεται αυτό; Τα σάκχαρα,

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6.1.2022 11:40 μμ

O τραχανάς είναι μία από τις πιο νόστιμες και θρεπτικές επιλογές για τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Ξινός ή γλυκός, χοντρός ή ψιλός, διαιτητικός ή παχυντικός, νηστίσιμος ή φτιαγμένος από πολλά διαφορετικά υλικά, δεν παύει να προσφέρει πολλά οφέλη στην

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή