Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / ΔΙΑΤΡΟΦΗ / Ποια είναι η χειμωνιάτικη σούπα γεμάτη πρωτεΐνες, σίδηρο και ασβέστιο

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

06/01/2022 3:00 μμ

Ποια είναι η χειμωνιάτικη σούπα γεμάτη πρωτεΐνες, σίδηρο και ασβέστιο

Ο τραχανάς είναι ένα αρκετά θρεπτικό προϊόν, χαμηλών θερμίδων και λιπαρών.

Ποια είναι η χειμωνιάτικη σούπα γεμάτη πρωτεΐνες, σίδηρο και ασβέστιο

Γράφει THESSNEWS-DESK

Ο χειμώνας έχει κάνει την εμφάνισή του για τα καλά και μαζί με αυτόν οι λοιμώξεις και τα κρυολογήματα, που πέρα από την πανδημία της COVID-19, τον συντροφεύουν εξασθενώντας τον οργανισμό.

 

Φροντίζοντας την υγεία μας προσέχουμε παράλληλα και τη διατροφή μας, προσθέτοντας ορισμένες υπερτροφές που όλοι διαθέτουμε στα ντουλάπια της κουζίνας. Σύμφωνα με νέα στοιχεία, ο θησαυρός της ελληνικής κουζίνας αν αξιοποιηθεί σωστά και συντροφεύσει τα πιάτα μας μπορεί να μας αποφέρει διατροφικά οφέλη που χρειαζόμαστε και σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά για έναν υγιέστερο οργανισμό. Ο λόγος αυτή τη φορά για τον τραχανά.

Ο τραχανάς, το μικροσκοπικό αυτό προϊόν σαν βότσαλο, ανήκει στην κατηγορία των ζυμαρικών και είναι από τα πιο παραδοσιακά ελληνικά φαγητά. Φτιάχνεται είτε με σιμιγδάλι είτε με αλεύρι σίτου, ή με πλιγούρι ή με σπασμένο σιτάρι. Το γάλα ή το γιαούρτι προστίθενται στο αλεύρι για να σχηματίσουν μία πιο γλυκιά ή πιο ξινή εκδοχή του. Μαγειρεύεται ως σούπα ενώ ταυτόχρονα συνδυάζεται με κάθε λογής υλικό, δημιουργώντας ένα νόστιμο, θρεπτικό, υγιεινό και διαιτητικό πιάτο.

Τα οφέλη του

Ο τραχανάς είναι ένα αρκετά θρεπτικό προϊόν, χαμηλών θερμίδων και λιπαρών. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, μεταξύ άλλων. Είναι αρκετά θρεπτικόm σύμφωνα με το ygeiamou.gr για τα παιδιά ιδίως επειδή η παρουσία του γάλακτος στην παρασκευή του αυξάνει σημαντικά την ποσότητα του ασβεστίου. Έτσι είναι ιδανικός για τη διατροφή μας αφού:

  • Έχει θρεπτική αξία εφάμιλλη της ζωικής πρωτεϊνης, αφού παρασκευάζεται από γάλα ή γιαούρτι (υποπροϊόντα του κρέατος)
  • Είναι πλούσιο σε ασβέστιο και καλή πηγή σιδήρου
  • Περιέχει διαιτητικές ίνες που βοηθούν στην υγεία του εντέρου και του πεπτικού συστήματος.
  • Δεν περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ή υψηλά επίπεδα χοληστερόλης
  • Περιέχει φώσφορο που προστατεύει από την οστεοπόρωση
  • Περιέχει φυλλικό οξύ που βοηθά στην ανάπτυξη των κυττάρων, στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και στη σύνθεση του DNA.

Αν ψάχνετε λοιπόν ένα εύκολο, γρήγορο, τονωτικό, θρεπτικό και τονωτικό φαγητό, τότε ο τραχανάς, το απόλυτο comfort food, είναι η λύση.

Πηγή Φωτο: pixabay.com

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

15.1.2022 10:40 μμ

Αν έχεις μια πολύ κουραστική καθημερινότητα, είναι δεδομένο ότι δε θα τρέφεσαι σωστά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κι όμως μπορείς να τρέφεσαι με σωστό τρόπο, ακόμα κι αν η καθημερινότητά σου είναι απαιτητική. Στα θετικά, είναι ότι σημασία έχει

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

15.1.2022 10:20 μμ

Καφές. Ένας φίλος που μας ξυπνάει και που ο καθένας από εμάς έχει τις προτιμήσεις του. Άλλη βάζουν γάλα, άλλοι γλυκαντικά, άλλοι αρωματικές γεύσεις ή ακόμα και σαντιγί. Όμως, όλα αυτά μπορούν να μας κάνουν βέβαια να παίρνουμε κιλά και

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

9.1.2022 10:40 μμ

Τα αφεψήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, σαν ροφήματα, το χειμώνα. Ωστόσο, είναι εξίσου γνωστά για το καλό που κάθε ένα κάνει στον οργανισμό μας. «Τα αφεψήματα είναι ροφήματα που προέρχονται από το βρασμό βοτάνων και φυτών. Το πόσο θα καταναλώσουμε είναι

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

8.1.2022 11:40 μμ

Όλοι γνωρίζουμε πόσο υπέροχα φρούτα είναι οι μπανάνες. Μεταφέρονται εύκολα παντού, καθαρίζονται ακόμη πιο εύκολα και μας γεμίζουν ενέργεια και βιταμίνες. Στα συν ότι μας βοηθούν να διατηρήσουμε την καλή μας διάθεση τις γκρίζες μέρες του χειμώνα.   Τι μπορούμε

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

8.1.2022 11:20 μμ

Κάθε φορά που αυξάνουμε την πρόσληψη ζάχαρης και σακχάρων στη διατροφή μας, η καρδιά μας δίνει μια ακόμη μάχη να κρατηθεί γερή, καθώς πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων τόσο έμμεσα αλλά και άμεσα.   Γιατί γίνεται αυτό; Τα σάκχαρα,

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6.1.2022 11:40 μμ

O τραχανάς είναι μία από τις πιο νόστιμες και θρεπτικές επιλογές για τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Ξινός ή γλυκός, χοντρός ή ψιλός, διαιτητικός ή παχυντικός, νηστίσιμος ή φτιαγμένος από πολλά διαφορετικά υλικά, δεν παύει να προσφέρει πολλά οφέλη στην

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή