Αρχική / ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ / 17 τροφές με λιγότερες από 40 θερμίδες για γρήγορη απώλεια βάρους

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

20/12/2019 11:11 πμ

17 τροφές με λιγότερες από 40 θερμίδες για γρήγορη απώλεια βάρους

17 τροφές με λιγότερες από 40 θερμίδες για γρήγορη απώλεια βάρους

Γράφει thessnews

Θερμιδικά φτωχές τροφές οι οποίες να καίνε περισσότερο λίπος και θερμίδες από ό,τι δίνουν, δεν υπάρχουν. Αλλά αυτές που σας προτείνουμε παρακάτω ταιριάζουν αρκετά στην περιγραφή.  Προτιμήστε τις και ενσωματώστε τις όσο το δυνατόν περισσότερο στα καθημερινά σας γεύματα για γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους.

Σύμφωνα με το itrofi.gr η θεωρία ότι ορισμένα τρόφιμα έχουν αρνητικό θερμιδικό αποτέλεσμα, που σημαίνει ότι καίνε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της πεπτικής διαδικασίας από ό,τι προσφέρουν έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας μύθος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ορισμένα δεν είναι εξαιρετικά θρεπτικά ενώ, παράλληλα, έχουν απίστευτα χαμηλές θερμίδες. Δείτε κάποια από αυτά :

Ρόκα
Θερμίδες: 4 ανά φλιτζάνι
Αυτό το ντελικάτο και πιπεράτο λαχανικό είναι εκπληκτικά χαμηλό σε όλα όσα δεν θέλετε, ειδικά θερμίδες, λίπος, κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Αντίθετα είναι πλούσια πηγή ινών,  βιταμινών Α, C και K, καλίου και πολλών αντιοξειδωτικών.  Τέλεια σε σαλάτες, σούπες ή οπουδήποτε θα χρησιμοποιούσατε φυλλώδη πράσινα λαχανικά.

Σπαράγγια
Θερμίδες: 27 ανά φλιτζάνι
Ιδιαίτερα αποτοξινωτικά, επειδή περιέχουν υψηλά επίπεδα αμινοξέων που δρουν ως διουρητικά. Επιταχύνουν επίσης τον μεταβολισμό του αλκοόλ και άλλων τοξινών και περιέχουν βιταμίνες Α, C, Ε, και Κ, Β6, φυλλικό οξύ, σίδηρο, χαλκό και πρωτεΐνη.  Απολαύστε τα ωμά, σε σαλάτες ή στον ατμό.

Μπρόκολο
Θερμίδες: 31 ανά φλιτζάνι
Είναι εκπληκτικά χαμηλό σε θερμίδες, αλλά είναι γεμάτο με φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα και η σουλφαραφάνη που περιέχει αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό  που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και να βελτιώσει τις πιθανότητες επιβίωσης από καρκίνο του μαστού.

Μαρούλι
Θερμίδες: 5 ανά φλιτζάνι
Φάτε όσο θέλετε! Είναι μια μεγάλη πηγή βιταμινών Β, φολικού οξέος και μαγγανίου, που βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Παντζάρια
Θερμίδες: 37 ανά μισό φλυτζάνι
Είναι γλυκά αλλά έχουν πολύ λίγες θερμίδες και έχουν μεγάλη αντιοξειδωτική δράση. Προσφέρουν ενέργεια και περιέχουν  σίδηρο, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ και κάλιο. Εξαιρετικός τρόπος για να ενισχύσετε μια σαλάτα ή ένα πιάτο ζυμαρικών.

Grapefruit
Θερμίδες: 39 ανά μισό φρούτο
Μελέτες έχουν δείξει ότι κατά μέσο όρο οι γυναίκες που κατανάλωναν grapefruit ή χυμό του,  ζύγιζαν σχεδόν 4,5 κιλά λιγότερο και είχαν 6% χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος από όσες δεν το έκαναν. Περιέχει βιταμίνη C, φολικό οξύ και κάλιο, μαζί με πηκτίνη, μια διαλυτή ίνα που είναι ισχυρός σύμμαχος κατά της αθηροσκλήρωσης. Οι ροζ και κόκκινες ποικιλίες έχουν επίσης βιταμίνη Α και λυκοπένιο, ένα φυτοχημικό που προστατεύει τα αρτηριακά τοιχώματα από οξειδωτική βλάβη.

Μανιτάρια
Θερμίδες: 15 ανά φλιτζάνι
Eξαιρετικά χαμηλά θερμιδικά, τα βρίσκουμε σε πολλές ποικιλίες.  Όλα περιέχουν κάποια μορφή ανοσοκατασταλτικών αντιοξειδωτικών, μαζί με κάλιο, σελήνιο, χαλκό, βιταμίνες Β και D αλλά και φυτικές ίνες.

Ντομάτες
Θερμίδες: 22 ανά μια μέτρια ντομάτα
Περιέχουν λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που σπάνια βρίσκεται σε άλλα τρόφιμα. Προστατεύει το δέρμα από τις επιβλαβείς ακτίνες UV, μπορεί να αποτρέψει ορισμένους καρκίνους και να μειώσει τη χοληστερόλη.  Περιέχουν επίσης μεγάλες ποσότητες καλίου, ινών και βιταμίνης C.

Κολοκύθια
Θερμίδες: 20 ανά φλιτζάνι
Πλούσια πηγή βιταμίνης Α, είναι τόσο εύκολο να ενσωματωθεί στη διατροφή σας όλο το χρόνο, ωμό ή μαγειρεμένο.

Σπανάκι
Θερμίδες: 7 ανά φλιτζάνι
Πλούσιο σε σίδηρο, φολικό οξύ και βιταμίνη C και Κ, β-καροτένιο και λουτεΐνη, η οποία προστατεύει από τον εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας των ματιών που σχετίζεται με την ηλικία. Χρησιμοποιήστε το ως υποκατάστατο του μαρουλιού σε σαλάτα ή ελαφρώς σοταρισμένο σε ομελέτες και άλλα πιάτα.

Πιπεριές
Θερμίδες: 30 ανά μισό φλιτζάνι
Καυτερές ή όχι, οι πιπεριές προσφέρουν ίνες με βιταμίνη C και αμελητέες θερμίδες. Η καψαϊκίνη στις καυτερές μπορεί να βοηθήσει το σώμα για να κάψει 50 έως 100 θερμίδες μετά από ένα πικάντικο γεύμα.

Κρεμμύδια
Θερμίδες: 32 ανά μισό φλιτζάνι
Μην αποφεύγετε τα κρεμμύδια! Αυτοί οι γευστικοί βολβοί , γλυκείς ή λίγο καυτεροί, διαθέτουν σουλφίδια αλλυλίου, ενώσεις που έχουν αποδειχθεί ότι προστατεύουν από τον καρκίνο του ενδομητρίου.

Ραπανάκια
Θερμίδες: 19 ανά φλιτζάνι
Εκτός από το ξεχωριστό τους χρώμα και τη γεύση, μας δίνουν κάλιο, φολικό οξύ, αντιοξειδωτικά και ενώσεις θείου που βοηθούν στην πέψη. Τα φύλλα τους περιέχουν έξι φορές περισσότερη βιταμίνη C και ασβέστιο από τους βολβούς.

Μαραθόριζα
Θερμίδες: 27 ανά φλιτζάνι
Αυτό το απίστευτα τραγανό, αρωματικό και νόστιμο λαχανικό είναι πηγή φυτικών ινών και περιέχει πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Σέλερυ
Θερμίδες: 16 ανά φλιτζάνι
Τραγανό, λίγο αλμυρό, γεμάτο με ίνες και χορταστικό, έχει ελάχιστες θερμίδες ενώ παρέχει βιταμίνη Α και C  αλλά και φυλλικό οξύ, απαραίτητο για μια  υγιή εγκυμοσύνη.

Μούρα, φράουλες, βατόμουρα, σμέουρα
Θερμίδες: 32 ανά 1/2 φλιτζάνι
Όποια και αν προτιμάτε, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου.

Καρότα
Θερμίδες: 22 ανά μισό φλιτζάνι
Είναι πολύ χαμηλά σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη ενώ είναι καλή πηγή θιαμίνης, νιασίνης, βιταμίνης Β6, φυλλικού οξέος και μαγγανίου αλλά και φυτικών ινών, βιταμίνης Α, C,  Κ και καλίου.

Φωτογραφία από Welcome to all and thank you for your visit ! ツ από το Pixabay

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

/ Δείτε ακόμα

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

19.10.2021 11:45 μμ

Όλο και σε περισσότερα διατροφολόγια συναντάμε την γλυκοπατάτα, η οποία προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας. Οι γλυκοπατάτες και τα είδη τους, προσφέρουν βασικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Σύμφωνα με το shape.gr, αυτά είναι: Ενίσχυση της β-καροτίνης Οι

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

19.10.2021 10:46 μμ

Καθημερινά, όλο και περισσότερος κόσμος υποφέρει από αϋπνία. Πολλοί δε, χρησιμοποιούν βότανα για την αντιμετώπισή της. Δύο από τα πιο χαλαρωτικά βότανα, σύμφωνα με το shape.gr, είναι: Η ρίζα βαλεριάνας είναι ένα βότανο που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της αϋπνίας.

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18.10.2021 11:45 μμ

Ο άσχημος ύπνος μπορεί να επηρεάσει όλη σου την καθημερινότητα, για αυτό θα πρέπει να αποφεύγουμε μερικές τροφές, για σίγουρο ύπνο. Οι τροφές αυτές, σύμφωνα με το shape.gr, είναι: Λιπαρές τροφές Το να τρως λιπαρά τρόφιμα πριν κοιμηθείς συχνά προκαλεί

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18.10.2021 11:15 μμ

Όσο και να αποφεύγουμε την ζάχαρη, υπάρχει παντού κρυμμένη, ακόμα και σε φαγητά που δεν πάει το μυαλό μας. Οι περισσότεροι καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης από ό, τι είναι καλό για το σώμα και την υγεία μας. Σύμφωνα με το

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

18.10.2021 10:33 πμ

Μία ξεκάθαρη απειλή για την ανθρώπινη επιβίωση αποτελεί η κλιματική αλλαγή, επιφέροντας μία σειρά σημαντικών προβλημάτων στην υγεία μας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα επόμενα χρόνια εκτιμάται ότι η μέση θερμοκρασία στην Κεντρική Μακεδονία θα αυξηθεί έως και 4

ΥΓΕΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

17.10.2021 11:59 μμ

Τα παράσιτα είναι ένας από τους πιο σοβαρούς κινδύνους για την υγεία -ακόμη και τη ζωή- του σκύλου μας. Υπάρχουν εκείνα που ζουν πάνω στο δέρμα του, αλλά και εκείνα που διεισδύουν στον οργανισμό του.   Για τα εξωπαράσιτα, δηλαδή

thess

Επικαιρότητα