Για την καλύτερη και πιο εύκολη επικοινωνία των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης τίθεται σε λειτουργία το πενταψήφιο νούμερο 15192.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 8 το πρωϊ έως τις 5 το απόγευμα και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου: καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ.
Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη επίλυσή τους.