Με τον τίτλο «Do something great» ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα.
Η εκδήλωση έγινε στην εμβληματική αίθουσα του κινηματογράφου «Ολύμπιον» στις 19:00 το απόγευμα, με αρκετούς επιχειρηματίες της τοπικής αγοράς και στελέχη της περιφέρειας να δίνουν το παρών. Μεταξυ αυτών στελέχη της Fraport και της Aegean.
Όπως σημείωσε ο Περιφερειάρχης βασικός στόχος τώρα είναι «να κάνουμε την Μακεδονία Μεγάλη, δεν είναι να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν, αλλά να σηκώσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά», ενώ παράλληλα τόνισε τον προσωπικό του στόχο για έναν 12μηνο τουρισμό 365 μέρες το χρόνο αξιοποιώντας κάθε του μορφή.
«Ο τουρισμός είναι στον πυρήνα της δράσης μας για τη Μακεδονία του 2030. Ο τουρισμός είναι αντανάκλαση του έργου που κάνουμε στην Περιφέρεια. Τα 8.500 έργα που υλοποιούμε σε όλους τους τομείς φέρνουν ισχύ και δυναμική στον τουρισμό μας. Υπάρχει σταθερή πρωτιά σε αφίξεις τουριστών, άνοιγμα σε νέες τουριστικές αγορές, επιμήκυνση τουριστικής περιόδου με αύξηση 35 %. Δημιουργήσαμε συμμαχία για τον τουρισμό με φορείς της πόλης. Διοργανώνουμε καμπάνια για το τουριστικό μας προϊόν. Στηρίξαμε επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας του κλάδου τόσο με το πρόγραμμα ” διέξοδος ” ύψους 200.000.000 ευρώ όσο και με το πρόγραμμα “ανταγωνιστικότητα επιχειρηματικότητα” που έχουν ενταχθεί μέχρι σήμερα 152 επενδύσεις συνολικού ύψους 48.000.000 ευρώ. Θέλουμε να δημιουργήσουμε νέα έσοδα, εισόδημα και πολλές θέσεις εργασίας» ανέφερε.
Ταυτόχρονα ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε και στα τοπόσημα που μπορεί κανείς να επισκεφθεί στην Κεντρική Μακεδονία όπως το Δίον, η Βεργίνα, το Άγιο όρος και γενικά η Χαλκιδική και τις βιωματικές εμπειρίες που μπορεί να έχει ο επισκέπτης. Εμπειρίες που θα θυμάται για όλη του τη ζωή, εστιάζοντας στη φυσική ομορφιά, στην παράδοση, στο φαγητό και φυσικά στον ήλιο.
«Κάθε εικόνα, κάθε γεύση, κάθε μνημείο στην Κεντρική Μακεδονία κουβαλάει μια μεγάλη ιστορία. Γιατί εδώ στον τόπο μας ο επισκέπτης δεν περιηγείται απλά σε ένα βουνό, περιηγείται στον Όλυμπο, δεν βλέπει απλώς ένα αρχαιολογικό μνημείο, αλλά τη Βεργίνα, το Δίον, την αρχαία Πέλλα και σε λίγο καιρό την Αμφίπολη. Δεν γεύεται απλώς τοπικές γεύσεις αλλά την μακεδονική κουζίνα. Δεν επισκέπτεται απλώς μοναστήρια, αλλά το Άγιο όρος. Δεν αναβιώνει απλώς τη δόξα του παρελθόντος, αλλά ζει μια μοναδική εμπειρία με κορυφαίες υποδομές φιλοξενίας, με σύγχρονες και συνεδριακές εγκαταστάσεις, με μοναδικές ακτές, σύγχρονες πόλεις και πάνω απ’ όλα τους πιο φιλόξενους ανθρώπους. Επισκέπτεται μια περιφέρεια που αλλάζει ταχύτατα και κοιτάει μπροστά» συμπλήρωσε.
Θάνος-Τομεάρχης Τουρισμού: Το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι
Το λόγο πήρε και ο τομεάρχης Τουρισμού της περιφέρειας, Αλέξανδρος Θάνος, μίλησε για τα φιλόδοξα σχέδια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αναφέροντας πως σε βάθος τριών ετών σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι από την Αμερική στη Θεσσαλονίκη.
«Έχουμε ένα στρατηγικό σχεδιασμό ώστε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερες πτήσεις στο νέο, υπερσύγχρονο αεροδρόμιο Μακεδονία, και μάλιστα έχουμε μια στρατηγική τοποθέτηση σε μια τριετία από τώρα, έχει βάλει ένα στόχο ο περιφερειάρχης να φέρουμε την πρώτη υπερατλαντική πτήση από τις ΗΠΑ. Ανοίγουμε ένα νέο κύκλο. Η καμπάνια μας έγινε με πρωτογενές υλικό και σε δύσκολες συνθήκες, καθώς το μεγαλύτερο διάστημα που την προετοιμάζαμε ήμασταν σε λοκντάουν» δήλωσε.
Παράλληλα, χαιρετισμό απηύθυνε και ο υφυπουργός Εσωτερικών Μακεδονίας και Θράκης, Σταυρός Καλαφάτης: «Ο περιφερειάρχης δεν σταματά να δίνει και να δείχνει θετικά δείγματα γραφής προς την κατεύθυνση. Και χρειάζεται τη στήριξη όλων για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο. Να αναδείξουμε τομείς του τουρισμού που μπορούν να αυξήσουν τον αριθμό τουριστών, να βρισκόμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια».
Τέλος, ο σκηνοθέτης των βίντεο Γιώργος Λέτζος επισήμανε μεταξύ άλλων πως: «Θέλαμε μια καμπάνια με την οποία να επωφεληθεί όλη η περιφερειακή ενότητα»