Αρχική / ΠΟΛΙΤΙΚΗ / ΠΑΙΔΕΙΑ / Υπουργείο Παιδείας: Αγωγή κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία

ΠΑΙΔΕΙΑ

16/05/2022 1:22 μμ Ενημ. 16/05/2022 1:31 μμ

Υπουργείο Παιδείας: Αγωγή κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία

«Οι ενέργειες των συνδικαλιστικών ηγεσιών στρέφονται ευθέως κατά των μαθητών και του εκπαιδευτικού συστήματος εν συνόλω, παρεμποδίζοντας τη βελτίωσή του».

Υπουργείο Παιδείας: Αγωγή κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία

Γράφει THESSNEWS-DESK

Κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), ζητώντας να αναγνωριστεί ως παράνομη και καταχρηστική η κηρυχθείσα απεργία – αποχή από τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/μαθήτριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων σε θέματα ευρύτερων/γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών – «Ελληνικής PISA» – που είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022, δειγματοληπτικά σε 6.000 περίπου μαθητές και 300 σχολεία ανά τάξη. Η αγωγή θα εκδικαστεί αύριο, Τρίτη, λόγω του κατεπείγοντος.

 

Όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, το ζήτημα που εγείρεται αφορά την εφαρμογή ή μη ψηφισμένου Νόμου από τη Βουλή των Ελλήνων (άρ. 104, Ν 4823/2021), τον οποίο οι συνδικαλιστικές ηγεσίες αυθαίρετα αποπειρώνται να καταργήσουν στην πράξη, αρνούμενες διαρκώς την οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης.

 

Για πρώτη φορά μετρήσιμα στοιχεία για την ποιότητα της εκπαίδευσης

 

Με τις εν λόγω εξετάσεις θεσμοθετείται, για πρώτη φορά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, ένα κατοχυρωμένο πλαίσιο που θα συλλέγει συστηματικά, δειγματοληπτικά, σε εθνικό επίπεδο και σε ανώνυμη βάση, μετρήσιμα στοιχεία για την ποιότητα της εκπαίδευσης, μέσω έγκυρης και αξιόπιστης διάγνωσης των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα Γλώσσας – Κατανόησης Κειμένου και Μαθηματικών. Αλλά και η πρώτη φορά που το ΥΠΑΙΘ ζητά συντεταγμένα την άποψη των εκπαιδευτικών, ώστε να αξιοποιήσει τα αποτελέσματα αυτών των διαδικασιών για την καλύτερη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής βάσει μετρήσιμων δεδομένων.

«Η οπισθοδρομική στάση των συνδικαλιστικών ηγεσιών προκαλεί αλγεινή εντύπωση, καθώς οι ίδιες οι συνδικαλιστικές ηγεσίες, που έπρεπε να πρωτοστατούν διεκδικώντας σταθερά τη βελτίωση της εκπαίδευσης στη χώρα, θέτουν μονίμως προσκόμματα στις διεθνώς αποδεκτές μεθόδους αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου», σημειώνεται επίσης σε ανακοίνωση του υπουργείου.

«Αψηφούν συστηματικά ότι:

– δεν μπορεί να υπάρξει βελτίωση χωρίς πρότερη αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης με συγκεκριμένα, αντιπροσωπευτικά, μετρήσιμα στοιχεία,

– η Ελλάδα αποτελεί μια από τις τελευταίες ανεπτυγμένες χώρες που δεν έχουν ως σήμερα έναν τέτοιο θεσμό (ενδεικτικά, παρόμοιοι θεσμοί λειτουργούν ήδη σε Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία, Ουγγαρία, Φινλανδία, Σουηδία, Κροατία, Τσεχία),

– οι ενέργειες των συνδικαλιστικών ηγεσιών στρέφονται ευθέως κατά των μαθητών και του εκπαιδευτικού συστήματος εν συνόλω, παρεμποδίζοντας τη βελτίωσή του,

– η εφαρμογή ψηφισθέντων νόμων στις ευνομούμενες χώρες δεν επαφίεται στις συνδικαλιστικές ηγεσίες,

– ο διδακτικός τους ρόλος και η συνακόλουθη ευθύνη τους απέναντι στους μαθητές τους δε σταματά στην τάξη, αλλά συνεχίζεται και με το παράδειγμα και την ευρύτερη στάση τους», καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΠΑΙΔΕΙΑ

28.6.2022 7:40 μμ

Σε χαμηλά ποσοστά κινήθηκαν αρκετοί  μαθητές στις φετινές Πανελλήνιες καθώς 6 στους 10 έγραψαν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά ενώ χαμηλές ήταν και οι βαθμολογίες σε Φυσική, Λατινικά και Ιστορία.   Σύμφωνα με την ανακοίνωση των στατιστικών του  υπουργείου

ΠΑΙΔΕΙΑ

28.6.2022 4:42 μμ

Σχεδόν 3 στους 4 υποψηφίους (ποσοστό 73,4%) των Πανελλαδικών Εξετάσεων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έλαβαν τη βαθμολογία τους με μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο.   Συγκεκριμένα, 63.980 υποψήφιοι, από τους 87.150 που συνολικά συμμετείχαν έστω και σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο

ΠΑΙΔΕΙΑ

28.6.2022 1:10 μμ

Τέλος στην αγωνία χιλιάδων υποψηφίων μπήκε σήμερα, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2022 από το υπουργείο Παιδείας.   Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα στον παρακάτω σύνδεσμο: https://results.it.minedu.gov.gr/. Οι υποψήφιοι μπορούν να κάνουν αναζήτηση των βαθμών τους πληκτρολογώντας

ΠΑΙΔΕΙΑ

28.6.2022 8:45 πμ

Σήμερα, Τρίτη (28/06), το μεσημέρι και συγκεκριμένα μετά τις 13:00, θα αναρτηθούν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επιπλέον, το υπουργείο Παιδείας, διευκρινίζει ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν σε

ΠΑΙΔΕΙΑ

27.6.2022 3:07 μμ

Αύριο Τρίτη (28/06) μετά τις 13:00 θα αναρτηθούν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.   Παράλληλα, το υπουργείο διευκρινίζει ότι οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν σε όλα τα ΓΕΛ και

ΠΑΙΔΕΙΑ

22.6.2022 6:39 μμ

Η ανακοίνωση της βαθμολογίας των Πανελλαδικών Εξετάσεων προγραμματίζεται να γίνει την Τρίτη (28/6) μετά τις 13:00, όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας σε σχετική εγκύκλιο την οποία έστειλε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, στα λύκεια και στα βαθμολογικά κέντρα.   Την ίδια

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή