Αρχική / ΚΟΙΝΩΝΙΑ / 7.000.000 κλήσεις απάντησε το 1555!

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

20/11/20232:51 μμ

7.000.000 κλήσεις απάντησε το 1555!

Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, με 4.880.375 κλήσεις και ποσοστό επιλυμένων αιτημάτων 99,73%.

7.000.000 κλήσεις απάντησε το 1555!

Γράφει THESSNEWS-DESK

 

 

Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 27 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

 

Η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται, όπως αποδεικνύεται, ραγδαία.

Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με το μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα (με βάση τον τελευταίο μήνα).

Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544 ) το 99,65% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

• Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.

• Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.

• Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 12.761 κλήσεις.

• Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις, οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.

Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης καθώς και να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο. Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023 είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555 δήλωσε:

«Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο «εργαλείο» εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που «αγκάλιασαν» αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο THESSNEWS-DESK

Η συντακτική ομάδα του ThessNews.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

/ Δείτε ακόμα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

7.12.20234:20 μμ

  Εργασίες διαγράμμισης και εργασίες αντικατάστασης στηθαίων ασφαλείας στην Εθνική Οδό 2 Θεσσαλονίκης – Έδεσσας θα πραγματοποιηθούν από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τις επόμενες ημέρες.     Πιο συγκεκριμένα, θα εκτελούνται οι εξής εργασίες: Εργασίες διαγράμμισης

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

7.12.20234:10 μμ

  Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ένας άνδρας έπειτα από πυρκαγιά η οποία ξέσπασε σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στο Μεταξουργείο.   Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, πρόκειται για άνδρα περίπου 40-45 ετών, ο οποίος εντοπίστηκε από τις πυροσβεστικές δυνάμεις κατά τη

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

7.12.20233:20 μμ

  Την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 23.59 ολοκληρώνεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το Πρόγραμμα Dentist Pass.     Το Dentist Pass, το πρόγραμμα προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας του υπουργείου Υγείας για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών, που

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

7.12.20233:04 μμ

  Ένταση επικράτησε τις μεσημεριανές ώρες της Πέμπτης στη Νότια πλευρά της πόλης κοντά σε σχολικό συγκρότημα. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από το ρεπορτάζ νεαρά άτομα, μαθητές σχολείου της περιοχής και πιθανά εξωσχολικοί -για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο- συνεπλάκησαν

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

7.12.20232:28 μμ

  Την τελευταία του πνοή άφησε ένας 20χρονος, ο οποίος ενεπλάκη σε τροχαίο που σημειώθηκε στην Επαρχιακή Οδό Γλαύκης – Πάχνης, στην Ξάνθη.   Στις 10:30 το πρωί και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, το όχημα που οδηγούσε ο άτυχος νεαρός

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

7.12.20231:18 μμ

  Ξεκινά σήμερα Πέμπτη και ώρα 15:00, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων θεατρικών επιχειρήσεων και κινηματογράφων για το πρόγραμμα πολιτισμού και θεάματος της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) για την περίοδο 2023-2024.     Σκοπός του προγράμματος είναι η

thess

Επικαιρότητα

ΓΕΥΣΗ

7.12.20234:00 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή