Αρχική / AUTO-MOTO / Στην Ελλάδα το νέο Suzuki SWIFT με επιδόσεις για φίλημα! – Fun to drive με τιμή από 18.450€

AUTO-MOTO

01/04/20242:33 μμ

Στην Ελλάδα το νέο Suzuki SWIFT με επιδόσεις για φίλημα! – Fun to drive με τιμή από 18.450€

Η τέταρτη γενιά του εμβληματικού SUZUKI SWIFT είναι διαθέσιμη στη χώρα μας με τιμή από 18.450 € και 5 χρόνια εγγύηση!

Στην Ελλάδα το νέο Suzuki SWIFT με επιδόσεις για φίλημα! – Fun to drive με τιμή από 18.450€

 

 

Το Swift αποτελούσε πάντα ένα από τα πιο δημοφιλή fun-to-drive και γεμάτα στυλ hatchbacks, έχοντας κερδίσει πολυάριθμα βραβεία από την πρώτη παγκόσμια εμφάνιση του μοντέλου το 2004 μέχρι και σήμερα.

 

 

Επίσης, έχει διαγράψει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία και στην ελληνική αγορά, ως ένα από τα κορυφαία και πιο δημοφιλή υβριδικά αυτοκίνητα, κερδίζοντας τις καρδιές των οδηγών που αναζητούν ένα ευέλικτο και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Το μοναδικό design, η προηγμένη τεχνολογία και η εντυπωσιακή οικονομία το καθιστούν ένα από τα best-selling compact hatchbacks στην Ελλάδα.

Εξωτερική εμφάνιση


Το νέο SWIFT αποπνέει αυτοπεποίθηση και περιπετειώδη χαρακτήρα με ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε μαύρο χρώμα και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα L, που δένουν αρμονικά με τις στρογγυλεμένες γραμμές των φτερών. Οι στιβαρές πλαϊνές γραμμές, σε συνδυασμό με τις ρευστές γραμμές της οροφής προσδίδουν στο νέο SWIFT ένα εντυπωσιακό στυλ που ξεχωρίζει. Ο δυναμικός και διασκεδαστικός χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα πίσω φώτα τριών διαστάσεων και τον φαρδύ πίσω προφυλακτήρα.
Η γκάμα των χρωμάτων του νέου SWIFT αποτελείται από 9 μονόχρωμες επιλογές και 4 διχρωμίες, ενώ συμπεριλαμβάνονται και νέα εντυπωσιακά χρώματα, όπως το Frontier Blue Pearl Metallic και το Cool Yellow Metallic.

Εσωτερικός σχεδιασμός

Το νέο SWIFT διαθέτει άνετη και ευρύχωρη καμπίνα, με εκλεπτυσμένο και εργονομικό σχεδιασμό, προσφέροντας την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Η θέση οδήγησης του νέου SWIFT είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει όχι μόνο εξαιρετική εργονομία, αλλά μία καθηλωτική εμπειρία για τον οδηγό, με τα χειριστήρια να είναι οδηγοκεντρικά τοποθετημένα, διασφαλίζοντας εύκολη χρήση. Τα όργανα του αντίστοιχου πίνακα είναι ευανάγνωστα και η απρόσκοπτη ορατότητα αποτελεί σύμμαχο του οδηγού στην κίνηση της πόλης. Η οθόνη αφής HD 9 ιντσών προσφέρει γρήγορη και ακριβή απόκριση σε κάθε άγγιγμα. Είναι συμβατή με Apple CarPlay® και Android Auto™ μέσω ασύρματης σύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο και σύνδεσης USB, υποστηρίζει δυνατότητα αναγνώρισης φωνής, αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth® και εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος.
Αναβαθμισμένα συστήματα ασφάλειας
Σύστημα Υποβοήθησης Πέδησης II (DSBS II)
Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assist, LKA)
Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού (Driver Monitoring System, DMS)
Επιπλέον συστήματα ασφάλειας:
– Σύστημα Αποφυγής Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Prevention)
– Adaptive Cruise Control (ACC)
– Λειτουργία Αναγνώρισης Πινακίδων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)
– Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor)
– Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA)
– Σύστημα Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης eCall

Νέος κινητήρας 1.2L με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS
Ο νέας σχεδίασης τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων Z12E στο νέο SWIFT πετυχαίνει θερμική απόδοση έως 40% (καύσιμο RON95), με αποτέλεσμα καλύτερη οικονομία καυσίμου. Άλλα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν τη μείωση του βάρους, τη μείωση των εκπομπών ρύπων και την αύξηση της ροπής σε χαμηλές στροφές λειτουργίας για καλύτερη απόκριση και συνολική απόδοση.

Στο νέο SWIFT, ο κινητήρας συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS για περαιτέρω βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση. Το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Το ηλεκτρικό μοτέρ ISG (Integrated Starter Generator) βοηθά τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση για υψηλότερη απόδοση καυσίμου. Τα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων υιοθετούν ένα νέας σχεδίασης και κατασκευής υψηλής απόδοσης CVT κιβώτιο, κατάλληλο για τον νέο κινητήρα.

 

ALLGRIP AUTO

Το ALLGRIP AUTO είναι ένα αυτόματο σύστημα τετρακίνησης που ενεργοποιείται μόλις εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς. Σε περίπτωση ανίχνευσης ολίσθησης των εμπρός τροχών, ενεργοποιείται ο συνεκτικός συμπλέκτης, ώστε να μεταφέρει αυτόματα ροπή στους πίσω τροχούς, προσφέροντας έτσι πρόσφυση για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση σε χιονισμένους δρόμους ή ολισθηρές επιφάνειες.

Διαθέσιμο από 18.450€!
Η έκδοση GL+ κοστίζει 19.530 ευρώ και η GLX 21.250 ευρώ (εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο).
Το SWIFT με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς κοστίζει από 20.600 ευρώ (GL), ενώ με το κιβώτιο ταχυτήτων CVT 21.330 ευρώ (GL+).
5 χρόνια εγγύηση
Όπως και το υπάρχον SWIFT, έτσι και το νέο συνοδεύεται από τις εξής εγγυήσεις:
5 έτη εγγύηση καλής λειτουργίας (ή 100.000 χλμ για τα μηχανικά / ηλεκτρικά μέρη)
12 έτη για το αμάξωμα
5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

15.4.20242:24 μμ

    Επενδύοντας στη συνεργασία τους από το 2020, η CUPRA συνεχίζει άλλα τρία χρόνια με τον Γερμανό τερματοφύλακα ως διεθνή ambassador της.     H CUPRA ανανέωσε τη συνεργασία της με τον τερματοφύλακα της FC Barcelona και μέλος της

AUTO-MOTO

14.4.202412:12 μμ

    Τα μέλη του Alfisti.gr τίμησαν για 15η χρονιά το ετήσιο track-day που πλέον αποτελεί παράδοση όσο και έμπρακτη απόδειξη της αγάπης τους για την μάρκα.   Σχεδόν 50 οδηγοί απόλαυσαν την οδήγηση της Alfa Romeo τους στο συναρπαστικό

AUTO-MOTO

13.4.202412:44 μμ

    Με την πρώτη ματιά δεν μπορεί παρά να χαμογελάσεις καθώς, το microcar XEV YOYO εκπέμπει τον νεανικό του δυναμισμό, αποτελώντας μία εκ των καλυτέρων προτάσεων για μετακινήσεις εντός πόλης, με απόλυτη οικονομία, σεβασμό στο περιβάλλον και απίστευτη ευελιξία!

AUTO-MOTO

12.4.20241:39 μμ

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar, που έγινε με καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης στο χώρο του αεροδρομίου Τριόδου της Μεσσηνίας.   Βασικό χαρακτηριστικό του η συμμετοχή αρκετών νεαρών αλλά και «νέων» στο χώρο, οδηγών, σε

AUTO-MOTO

11.4.20241:30 μμ

      Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.   Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους

AUTO-MOTO

8.4.20242:13 μμ

    Η φήμη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ως ένας από τους κλασικότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το 2024 συνδυάζεται με μια πιο σύγχρονη προσέγγιση.     Ως προς την αισθητική τουλάχιστον, διότι το καθαρά αγωνιστικό μέρος «οφείλει» και

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή