Αρχική / AUTO-MOTO / Στην Ελλάδα τα Volkswagen ID.5! (ΦΩΤΟ)

AUTO-MOTO

22/06/2022 7:00 πμ

Στην Ελλάδα τα Volkswagen ID.5! (ΦΩΤΟ)

Το ID.5, το πρώτο ID. με Software 3.1, ενισχύει την ηλεκτρική επίθεση της μάρκας.

Στην Ελλάδα τα  Volkswagen ID.5! (ΦΩΤΟ)

Η Kosmocar – Volkswagen ανακοινώνει την έλευση του ID.5, ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV coupé μοντέλου που ενσωματώνεται στην υπάρχουσα οικογένεια ID ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη γκάμα επιλογών της Volkswagen στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Το ID.5, το πρώτο ID. με Software 3.1, ενισχύει την ηλεκτρική επίθεση της μάρκας.

Παράλληλα, είναι το τρίτο μοντέλο που κατασκευάζεται με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) και υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Volkswagen: την ανάπτυξη σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων που συνδυάζουν την τιμή, την απόδοση και την αειφορία.

Με την επιβλητική εμφάνιση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, την ξεχωριστή σχεδίαση του προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς αεραγωγούς και την πληθωρική επιφάνεια στο καπό, το ID.5 διακρίνεται για την αυτοπεποίθηση που εκπέμπει, την ανεξαρτησία και το φιλικό του προφίλ.

Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί στο κορυφαίο μοντέλο ID.5 GTX του δίνουν μια πιο ισχυρή αίσθηση σε σχέση με το ID.5.

Συνολικά, οι σχεδιαστικές γραμμές του είναι απαλές και αέρινες και ταυτόχρονα sport και μυώδεις. Οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί ενισχύουν την εντυπωσιακή του προσωπικότητα. Το ID.5 έχει μήκος 4,60m, πλάτος 1,85m και ύψος 1,61m.

Το ID.5 διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό με υψηλής ποιότητας υλικά και ευχάριστη ατμόσφαιρα.

Χάρη στο μεταξόνιο των 2,77 μέτρων και την αρχιτεκτονική εξοικονόμησης χώρου που βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, το εσωτερικό έχει την αίσθηση ευρυχωρίας ενός σαλονιού. Αυτός ο πρόσθετος χώρος αναδεικνύει τις νέες επιλογές που ανοίγονται από τις ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες και παρουσιάζει το στυλ αμαξώματος του μέλλοντος.

Παρά την κεκλιμένη, σπορτίφ γραμμή οροφής, το εσωτερικό είναι ευρύχωρο με μοντέρνα, ζεστή και κομψή αίσθηση. Ο σχεδιασμός του τονίζει τη συνολική αισθητική, ενώ ο πίνακας οργάνων φαίνεται να αιωρείται ελαφρά, καθώς δεν είναι συνδεδεμένος με την κεντρική κονσόλα.

Μαλακή επιφάνεια καλύπτει το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων και ξεχωρίζει για τη ραφή στο κέντρο. Ο εσωτερικός φωτισμός Ambient των
10 διαφορετικών χρωμάτων διαγράφει τις γραμμές του εσωτερικού.

Η αρχιτεκτονική φωτισμού του ID.5 αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχεδιαστικής ιδέας.

Οι μεγάλοι προβολείς προσδίδουν στην εμπρός όψη του ID.5 μια φιλική εμφάνιση και χρησιμοποιούν τεχνολογία LED ως στάνταρ. Το προαιρετικό πακέτο Design διαθέτει προβολείς LED matrix, αν και αυτοί είναι στάνταρ στο ID.5 GTX. Οι ενότητές τους με τον πλευρικό φωτισμό φόντου θυμίζουν ανθρώπινα μάτια.

Όταν ο οδηγός πλησιάζει το όχημα με το κλειδί, το όχημα φαίνεται να “ξυπνάει” και να ανοίγει τα μάτια του, εντύπωση που δημιουργείται από το γεγονός ότι οι μονάδες περιστρέφονται σε κατακόρυφο άξονα.

Παράλληλα, το πίσω μέρος του ID.5 ξεχωρίζει χάρη στα καινοτόμα τρισδιάστατα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED (στάνταρ στο ID.5 GTX και περιλαμβάνονται στο πακέτο Design για το ID.5, τα οποία συνδέονται με μια ταινία φωτισμού LED. Κάθε μονάδα περιέχει εννέα καλώδια οπτικών ινών που βρίσκονται ελεύθερα στο χώρο και αποτελούνται από πολλά λεπτά στρώματα – αυτά δημιουργούν ένα πίσω
φως σε σχήμα αψίδας σε έντονο κόκκινο χρώμα. Το φως φρένων δημιουργεί ένα σχήμα Χ, ενώ το δυναμικό φλας σαρώνει από μέσα προς τα έξω. Στα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τους προβολείς LED matrix, κινούμενα μοτίβα φωτισμού διατρέχουν τις συστοιχίες των πίσω φώτων για να καλωσορίσουν και να αποχαιρετήσουν τον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφόρων κινούμενων σχεδίων στο σχετικό μενού HMI.

Η φιλοσοφία χειρισμού των ID.5 και ID.5 GTX είναι μοντέρνα και απλή, βελτιωμένη και διαισθητική.

Στο επίκεντρο της ιδέας βρίσκονται δύο οθόνες. Η οθόνη του οδηγού (5,3 ίντσες) ελέγχεται με χειριστήρια αφής στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

Στο μέσο του πίνακα οργάνων φιλοξενείται η οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, τις τηλεφωνικές λειτουργίες, τα μέσα ενημέρωσης, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος.

Η οθόνη έχει διαγώνιο 12 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό. Το ID.5 και ID.5 GTX διαθέτουν Infotainment Package και είναι ήδη συνδεδεμένα από το βασικό εξοπλισμό.

Τα ID.5 και ID.5 GTX είναι τα πρώτα Volkswagen που διαθέτουν θύρες USB-PD (Power Delivery).

Οι θύρες βρίσκονται στο χώρο επιβατών και είναι σε θέση να φορτίζουν μεγαλύτερες και πιο ισχυρές συσκευές, όπως φορητούς υπολογιστές, με ισχύ έως και 45 Watt.

Η διεπαφή κινητού τηλεφώνου Comfort συνδέει την κεραία του smartphone με την κεραία του οχήματος και επιτρέπει τη φόρτιση χωρίς επαφή για συσκευές με λειτουργία ασύρματης φόρτισης. Η στάνταρ λειτουργία App-Connect επιτρέπει την προβολή
στην οθόνη Infotainment των εφαρμογών από το smartphone, όπως το Apple CarPlay και το Google Android
Auto.


Το πακέτο Infotainment περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία πλοήγησης και τις υπηρεσίες We Connect Plus, οι οποίες συνδέουν το ID.5 με το smartphone του ιδιοκτήτη και τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Το ID.5 λανσάρεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες και μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77kWh.

Το ID.5 Pro Performance αποδίδει 150 kW (204 PS) και 310 Nm. Στο ID.5 GTX, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με 162 Nm ροπής στον μπροστινό άξονα και ένας άλλος με 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα (συνολική ροπή 460 Nm) – το σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 220 kW (299 PS).

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

26.6.2022 10:00 μμ

Με βασικό ομιλητή τον CEO της FIAT και CMO του Ομίλου Stellantis, κ. Olivier Francois, η ιταλική μάρκα στο πλαίσιο του διεθνές συνεδρίου «Data Driven Cities», ανέπτυξε το όραμα της για τις βιώσιμες σε περιβαλλοντολογικό, αλλά και οικονομικό επίπεδο αστικές

AUTO-MOTO

26.6.2022 4:12 μμ

Σίγουρα η παγκόσμια πρωτεύουσα του design, το Μιλάνο, θα θυμάται για πάντα το πρωινό, της 24ης Ιουνίου, καθώς η ομάδα της Alfa Romeo, γιόρτασε τα 112 χρόνια λειτουργίας της τοποθετώντας ένα μονοθέσιο μπροστά από το Duomo!   Τα μονοθέσια της

AUTO-MOTO

25.6.2022 10:40 μμ

Συνεργασία της Nissan με την McLaren για νέους κινητήρες με σκοπό την εκτόξευση επιδόσεων  την formula E και παράλληλα την εφαρμογή νέας τεχνολογίας στην διάθεση όλων μας.   Η Nissan και η McLaren Racing ανακοίνωσαν μια πολυετή συνεργασία, σε τεχνικό επίπεδο,

AUTO-MOTO

25.6.2022 4:00 μμ

Ο κλιματισμός στο αυτοκίνητο είναι άκρως απαραίτητος, ενώ πλέον όλα τα αυτοκίνητα από τις αρχικές τους εκδόσεις εφοδιάζονται είτε με air condition είτε με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλιματισμό στις πιο ακριβές εκδόσεις.   Ωστόσο, για να λειτουργεί σωστά αλλά και

AUTO-MOTO

25.6.2022 2:00 μμ

Γεμάτη προκλήσεις ήταν η πρώτη φετινή συμμετοχή του Τζώρτζη Μαρκογιάννη στο Italian Formula 4 Championship powered by Abarth! Έχοντας χάσει τους δύο πρώτους γύρους του θεσμού λόγω των σχολικών υποχρεώσεων και των Πανελληνίων Εξετάσεων, η πρεμιέρα του 2022 για τον

AUTO-MOTO

24.6.2022 12:00 μμ

Η Skoda Motorsport αποκαλύπτει το νέο της αγωνιστικό μοντέλο Fabia RS Rally2, που αναμένεται να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών όπως και ο προκάτοχός του. Το νέο Škoda Fabia RS Rally2 βασίζεται στην 4η γενιά του μοντέλου, έχοντας ως βασικά

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή