Αρχική / AUTO-MOTO / Στην Ελλάδα οι νέες αμιγώς ηλεκτροκίνητες BMW iX και BMW i4

AUTO-MOTO

11/11/2021 7:45 πμ

Στην Ελλάδα οι νέες αμιγώς ηλεκτροκίνητες BMW iX και BMW i4

Οι νέες, ηλεκτρικές BMW iX και BMW i4 πάτησαν επί ελληνικού εδάφους  σηματοδοτώντας και στην Ελλάδα την νέα εποχή εξηλεκτρισμού της BMW.

Στην Ελλάδα οι νέες αμιγώς ηλεκτροκίνητες BMW iX και BMW i4

Γράφει ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Οι νέες, ηλεκτρικές BMW iX και BMW i4 πάτησαν επί ελληνικού εδάφους  σηματοδοτώντας και στην Ελλάδα την νέα εποχή εξηλεκτρισμού της BMW.

Στόχος της εταιρίας από την Βαυαρία είναι το 2023 να υπάρχει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο σε όλη την γκάμα της BMW. Γιατί; Έρχεται το 2025 όπου ο κύριος όγκος όλων των μοντέλων θα είναι ηλεκτρικός. Η νέα γενιά θα περιλαμβάνει εξελιγμένους ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες με αυτονομία που δεν θα αγχώνει ποτέ τον χρήστη του οχήματος. Όλα αυτά σε συνδυασμό με νέες smart παλέτες εξοπλισμού οι οποίες θα χαρίζουν οδηγική απόλαυση μέσα σε ένα πολιτισμένο ψηφιακό περιβάλλον.

 

 

NEW BMW IX

Ήρθε και τα σπάει! Ξεκινώντας από την μεγάλη αυτονομία της μπαταρίας της η νέα BMW IX έρχεται για να κάνει την διαφορά τόσο με τις δυνατές επιδόσεις της όσο και με τον extreem άγριο χαρακτήρα που διαθλετουν και οι δύο εκδόσεις της, οι οποίες είναι τετρακίνητες. Χαρακτηριστικά σας λέω ότι η xDrive40 αποδίδει 326 ίππους, με αυτονομία μπαταρίας 425 km, ενώ η έκδοση xDrive50 αποδίδει 523 άλογα με αυτονομία που αγγίζει τα 630 km. Όλα αυτά βέβαια δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν χωρίς την μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας, η οποία φιλοξενεί 105 kWh. Και οι δύο εκδόσεις είναι φθηνότερες από την ναυαρχίδα της BMW X5,αλλά παρόλα αυτά μόνο φτηνές δεν είναι. Για μεν τη XDrive 40 απαιτούνται 86.450€ και για την έκδοση XDrive50 109.950€.

Αυτοεπισκευαζόμενη Μάσκα.

Αυτό και αν δεν είναι καινοτομία και πρόοδος! Κατα την παρουσίαση του νέου μοντέλου εντυπωσιάστηκα από την δια ζώσης παρουσίαση της εμπρόσθιας μάσκας η οποία φέρει την δυνατότητα αυτο-επισκευής  από μικροχτυπήματα. Κάτω από αυτήν φιλοξενούνται τόσο τα ραντάρ όσο και οι αισθητήρες υπερήχων των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, οι οποίοι αμφότεροι είναι υπερευαίσθητοι! Αρκεί να σχηματιστεί μία μικρή γρατζουνιά στην μάσκα, και εντός 24 ωρών, να εξαφανιστεί από μόνη της, σε θερμοκρασία δωματίου, εκτός και αν επέμβουμε άμεσα εμείς με πιστολάκι θερμού αέρα!

 

 

Τεχνολογία πλαισίου!

Άντε γεια! Πλέον όλα τα σοβαρά αυτοκίνητα επενδύουν σε τεχνολογίες οι οποίες θα αυξάνουν την οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια ενός αυτοκινήτου. Γιαυτό και η BMW τοποθετεί στον στάνταρ εξοπλισμό της IX , για μέν το εμπρόσθιο τμήμα της, ψαλίδια διπλής ενέργειας,, ενώ για πίσω ανάρτηση 5 συνδέσμων με συνεχή έλεγχο ρύθμισης των αμορτισέρ! Είπατε κάτι? Και οι εκπλήξεις δεν σταματούνε εδώ! Καθώς ένα ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης με λειτουργία Servotronic και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού τσεκάρει συνεχώς την ομαλή λειτουργία.

Αν είστε από εκείνους που αναζητάται την απόλυτη άνεση και ηρεμία ενός ψηφιοποιημένου εσωτερικού, τότε μπορείτε να επιλέξετε την πλούσια εκδοχή εξοπλισμού, η οποία περιλαμβάνει σύστημα  Αερανάρτησης δύο αξόνων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, Integral Active Steering και φυσικά ενισχυμένο σύστημα φρένων, με χαρακτήρα Sport. Όσο για τα παπούτσια της νέας BMW IX : οι νέες ζάντες που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό είναι διαμέτρου 20’ ιντσών, αλλά υπάρχουν και οι ανατρεπτικές Air Performance 21” και 22”, οι οποίες φορούν ελαστικά μειωμένου θορύβου, τα οποία εσωτερικά  φέρουν “στρώμα αφρού”  που μειώνει τον θόρυβο, βελτιώνοντας έτσι την ακουστική άνεση στην καμπίνα της νέας ΒΜΧ ΙΧ.

Τετρακίνηση

Σίγουρα ξαφνιάζει, ιδιαίτερα ευχάριστα, η μεταβλητή μετάδοση της τετρακίνησης, η οποία τίθεται άμεσα σε λειτουργία, ευθύς αμέσως λάβει εντολή ολίσθησης, από τους τροχούς! Αυτό και αν είναι καινοτομία! Ένας κόσμος τεχνολογικής τελειότητας ξεδιπλώνεται στα ενδότερα της ηλεκτρονικής ψυχής της BMW IX. Σκεφτείτε για λίγο πως ένας φύλακας άγγελος του οδηγού, «βάζει το χέρι του» και ελέγχει τόσο την πρόσφυση όσο και την ευστάθεια της BMW IX. Την απίστευτη εργασία εκτελεί ένας επεξεργαστής άμεσης λειτουργίας, που βρίσκεται τοποθετημένος  στη μονάδα ελέγχου του συστήματος κίνησης, που μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, προβαίνει σε όλες τις αναγκαίες διορθωτικές  κινήσεις, προκειμένου η BMW I.X. να ξεπερνά, με απόλυτη ομαλότητα και ευκολία, τα εμπόδια του δρόμου καθώς κινείτε με … όλες τις καιρικές συνθήκες!

 

 

Επιδόσεις για φίλημα.

Η αμεσότητα των δύο ηλεκτροκινητήρων είναι για πολλά Όσκαρ, καθώς η μέγιστη ροπή των 765 Nm, περνά στους τροχούς ταχύτατα, επιταχύνοντας για μεν την έκδοση xDrive50 από 0-100 km/h σε 4,6 sec, ενώ αντίστοιχα για την έκδοση xDrive40 τα 0-100km/h έρχονται σε 6,1 sec, με μια ροπή που αγγίζει τα 630 Nm. Είπατε κάτι; Ναι και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν επιδόσεις supercar.

Ανάκτηση ενέργειας!

Ακόμη και στο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης συναντούμε μια απίστευτη καινοτομία καθώς το σύστημα προσαρμόζεται στις οδικές συνθήκες που διαβιβάζονται μέσω των ισχυρών αισθητήρων και του συστήματος πλοήγησης στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού! Έτσι όταν την στιγμή που εσείς οδηγείτε πλησιάζεται σε κάποια διασταύρωση, η ισχύς ανάκτησης ενέργειας μπορεί να αυξηθεί και η ενέργεια να διοχετευθεί αυτομάτως στη μπαταρία υψηλής τάσης ενώ συγχρόνως παράγεται και η απαιτούμενη ισχύς για το φρενάρισμα!

Έξυπνη οδήγηση!

Κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού, ενεργοποιείτα η λειτουργία coasting κάθε φορά που ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι. Η προσαρμοζόμενη ανάκτηση ενέργειας είναι η στάνταρ ρύθμιση στη θέση D. Εναλλακτικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα υψηλό, μεσαίο ή χαμηλό επίπεδο Brake Energy Regeneration για όλες τις οδηγικές συνθήκες στο μενού BMW iDrive.

 

 

Μπαταρία υψηλής τάσης

Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive περιλαμβάνει επίσης μία μπαταρία υψηλής τάσης με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών. Η βαρυμετρική ενεργειακή πυκνότητα σε επίπεδο κυψέλης είναι περίπου 40% υψηλότερη από την αντίστοιχη της μπαταρίας που χρησιμοποιείται στο μοντέλο BMW i3 του 2020. Η xDrive50 εφοδιάζεται με μπαταρία 105,2 kWh, ενώ η μπαταρία της xDrive40 έχει χωρητικότητα 71 kWh. Η φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC) μπορεί να γίνεται με ισχύ έως και 200 kW (xDrive50) ή 150 kW (xDrive40), αυξάνοντας έτσι το επίπεδο φόρτισης από 10 – 80% σε περίπου 35 λεπτά xDrive50 ή 31 λεπτά στην περίπτωση της xDrive40. Επιπλέον, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί μέχρι 150 km για την xDrive50 και πάνω από 95 km για την xDrive40 σε δέκα λεπτά από τη στιγμή που θα συνδεθούν σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης και με το επίπεδο φόρτισης.

I Drive

Ντεμπούτο και για το σύστημα συστήματος iDrive της στην BMW iX. το οποίο Βασίζεται στο νέο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8 και έχει σχεδιαστεί με σαφή έμφαση στη λειτουργικότητα οθόνης αφής του BMW Curved Display και στη λεκτική επικοινωνία με τον αναβαθμισμένο ψηφιακό βοηθό – BMW Intelligent Personal Assistant. Σε αυτό το πλήρως ψηφιακό σύστημα BMW Curved Display, το τμήμα της οθόνης ενδείξεων (12,3”) και η οθόνη ελέγχου (14,9”) συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα κρύσταλλο κεκλιμένο προς τον οδηγό. Ο ψηφιακός βοηθός έχει αποκτήσει πρόσθετες ικανότητες και χρησιμοποιεί νέα γραφικά για να επικοινωνεί με τους επιβάτες.

Οι ενημερώσεις λογισμικού από απόσταση και η δυνατότητα αγοράς λειτουργιών σε μεταγενέστερο χρόνο από το BMW Connected Drive Store μέσω Λειτουργιών on Demand, και στη συνέχεια η εγκατάστασή τους ‘over the air’, διατηρούν το λογισμικό του οχήματος «πάντα φρέσκο». Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητας χρήσης τεχνολογίας κινητού 5G για μετάδοση δεδομένων, αλλά και η δυνατότητα ενσωμάτωσης ενός προσωπικού mobile λογαριασμού στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την προσωπική κάρτα eSIM.

Αισθητήρες για τα πάντα

Το νέο πακέτο τεχνολογιών της BMW iX προσφέρει σημαντικές δυνατότητες για την προώθηση της αυτοματοποιημένης οδήγησης και των λειτουργιών στάθμευσης, με προοπτική λειτουργικότητας Επιπέδου 3, μεσοπρόθεσμα. Πέντε κάμερες, πέντε αισθητήρες ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος.

Τόσο το ίδιο το αυτοκίνητο όσο και τα κελύφη των μπαταριών θα κατασκευάζονται με χρήση πράσινης ενέργειας σε όλα τα στάδια παραγωγής. Μία υψηλή αναλογία δευτερογενούς αλουμινίου και επαναχρησιμοποιημένου πλαστικού συμβάλλουν επίσης στην πιο αποδοτική διαχείριση φυσικών πόρων για την παραγωγή. Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται ξύλο με πιστοποίηση FSC, δέρμα επεξεργασμένο με εκχυλίσματα από φύλα ελιάς και άλλα φυσικά υλικά. Ανακυκλωμένα δίχτυα ψαρέματος είναι από τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για τις μοκέτες και τα πατάκια.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

8.12.2021 8:00 πμ

Με τιμή εκκίνησης στα 14.590€, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς των 400€ από την Nissan και με ΜΗΔΕΝΙΚΑ τέλη κυκλοφορίας, το εμβληματικό MICRA αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τους υποψήφιους αγοραστές στην κατηγορία των supermini, ξεχωρίζοντας για την εμφάνιση και την τεχνολογία

AUTO-MOTO

7.12.2021 1:09 μμ

Το ιταλικό στούντιο Lazzarini δημιούργησε ένα εντυπωσιακό σχέδιο «hyperyacht» εμπνευσμένο από την Ferrari. Το γιοτ φέρει τ’ όνομα «Gran Turismo Mediterranea» και έχει μήκος 27 μέτρα και τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα. Το υπεργιότ «GTM» όπως το αποκαλούν εν συντομία, έχει

AUTO-MOTO

7.12.2021 7:45 πμ

Η συνεχής εξέλιξη των Opel Corsa-e και Opel Mokka-e έχει αποφέρει σημαντικές αυξήσεις στην αυτονομία και των δύο μοντέλων – όχι κατά το επίσημο πρότυπο WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) αλλά και σε πραγματικές συνθήκες. Με μία φόρτιση

AUTO-MOTO

7.12.2021 7:15 πμ

26 Απριλίου – 1η Μαίου ο ποδηλατικός αγώνας που επιστρέφει έπειτα από 10 χρόνια.    Πυρετωδώς προετοιμάζεται από τα μέλη της Cycling Greece o Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος της Ελλάδας, που έπειτα από 10 χρονια επιστρέφει στον παγκόσμιο αγωνιστικό χάρτη, επιβεβαιώνοντας

AUTO-MOTO

6.12.2021 11:30 μμ

Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε το SEVEN, το νέο πρωτότυπο μεγάλο ηλεκτρικό SUV όχημα στην AutoMobility LA. Αυτό το πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV θα βρίσκεται στο περίπτερο της Hyundai Motor, μαζί με άλλα κορυφαία προϊόντα της εταιρείας, όπως το IONIQ 5

AUTO-MOTO

6.12.2021 9:43 μμ

Στην ολοκαίνουργια πίστα της Jeddah στην Σαουδική Αραβία, ταξίδεψε το καραβάνι της F1 προκειμένου να εγκαινιάσουν την ολοκαίνουργια πίστα η οποία αποτελεί  νέο τεχνολογικό θαύμα καθώς ο χρόνος κατασκευής της αποτελεί ρεκόρ! Ο τολμών νικά! Νικητής αναδείχτηκε ο Lewis Hamilton

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή