Αρχική / AUTO-MOTO / Πάψτε να σκοτώνετε τους Deliverάδες!!!

AUTO-MOTO

01/11/202110:57 μμ

Πάψτε να σκοτώνετε τους Deliverάδες!!!

Η ζωή ενός εργαζόμενου ανθρώπου φρέναρε ξαφνικά! Ο Δημήτρης δεν μπορεί να ξαναέρθει πίσω! Γράφει ο Παντελής Τζερτζεβέλης.

Πάψτε να σκοτώνετε τους Deliverάδες!!!

Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες, αναγνώστες, σοκαρισμένος πληροφορήθηκα για την απώλεια ενός καλού μου φίλου, από τα παλιά! Γράφει ο Παντελής Τζερτζεβέλης. 

Ήταν από εκείνους τους ωραίους ανθρώπους της ζωής αυτής, ο οποίος πάλευε στην καθημερινότητα προκειμένου να συντηρήσει την οικογένειά του, μέχρι που κάποιος ασυνείδητος χρήστης του δρόμου( γιατί οδηγός δεν είναι), μη τηρώντας τον Κ.Ο.Κ. παραβίασε τον ΕΡΥΘΡΟ σηματοδότη με αποτέλεσμα να του κόψει άδοξα το νήμα της ζωής! Πού; Μα φυσικά μέσα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην συμβολή των οδών 25ης Μαρτίου και Ανθέων, εν ώρα εργασίας και με καλές καιρικές και οδικές συνθήκες.

Ειλικρινά δεν βρίσκω λόγια για να σας περιγράψω το πόσο άδικο είναι όλο αυτό που συνέβη, και πώς την ώρα που κυκλοφορούμαι ανυποψίαστοι στους δρόμους των ασφαλών πόλεων μας, “κάποιοι” κλέβουν ένα αυτοκίνητο και άντε… όποιον πάρει ο χάρος! Και να ήτανε μόνο αυτό! Δεν έφτασε που σκότωσε τον άτυχο Δημήτρη αλλά, προσπάθησε να τραπεί σε φυγή, αμέσως μετά το συμβάν.

Και από εδώ και μετά αρχίζουν όλα. Εδώ σας θέλω τώρα αγαπητοί μου αναγνώστες και αναγνώστριες, γιατί “ενός κακού μύρια έποντα”. Τι κάνει η επίσημη πολιτεία σε αυτές τις περιπτώσεις? Πρέπει να αφαιρεί το δίπλωμα όλων όσων δεν συνυπάρχουν στις σύγχρονες κοινωνίες που ζούμε? Θα πρέπει να κατάσχει τα οχήματα που προκαλούν? Θα πρέπει να κυνηγά τους αυτοσχέδιους αγώνες? Αυτές ίσως να ήταν μόνον κάποιες λύσεις για περιπτώσεις όπως του άτυχου Δημήτρη, η οποία κατ εμέ δεν διαφέρει σε τίποτε από μία ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως, γιατί αγαπητοί μου φίλοι και φίλες, πρόθεση είναι όταν βλέπεις τον σηματοδότη να κοκκινίζει και εσύ πατάς το γκάζι μέχρι το πάτωμα!

Δικαστής δεν είμαι αλλά, συγχωρέσετε με γιατί γίνομαι αυτή την ώρα, πιστεύω πως τέτοιοι οδηγοί δεν θα πρέπει να υπάρχουν πάνω στους δρόμους! ‘Ένας ισόβιος αποκλεισμός, ίσως να συνέτιζε πολλούς συνανθρώπους μας να γίνουν ακόμη περισσότερο προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούν τον δρόμο. Η ζωή ενός εργαζόμενου ανθρώπου φρέναρε ξαφνικά! Ο Δημήτρης δεν μπορεί να ξαναέρθει πίσω! Και τώρα ίσως κάποιοι από την παρέα μου πείτε, που είναι η αστυνόμευση? Που είναι η αστυνομία, εμάς ποιος μας προστατεύει όταν κοιμόμαστε?

Πιστεύω πως επιβάλλεται η Τροχαία να βρίσκεται σε καθημερινή βάση στα φανάρια  μεγάλων διασταυρώσεων, και να “κυνηγάει” τους παραβάτες. Έτσι, θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την Εθνική μας οικονομία, καθώς σε όλη την χώρα η αύξηση των Τροχαίων παραβάσεων, αυξάνονται αντί, να μειώνονται! Το ερώτημα, “γιατί” συμβαίνουν στην εποχή μας τέτοια τρομακτικά και ξαφνικά επεισόδια, το αφήνω στην κρίση του καθενός μας, καθότι όλοι μας έχουμε κάποια τραγική στιγμή να διηγηθούμε

Καλό “Ταξίδι Δημήτρη” έφυγες άδοξα!

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

15.4.20242:24 μμ

    Επενδύοντας στη συνεργασία τους από το 2020, η CUPRA συνεχίζει άλλα τρία χρόνια με τον Γερμανό τερματοφύλακα ως διεθνή ambassador της.     H CUPRA ανανέωσε τη συνεργασία της με τον τερματοφύλακα της FC Barcelona και μέλος της

AUTO-MOTO

14.4.202412:12 μμ

    Τα μέλη του Alfisti.gr τίμησαν για 15η χρονιά το ετήσιο track-day που πλέον αποτελεί παράδοση όσο και έμπρακτη απόδειξη της αγάπης τους για την μάρκα.   Σχεδόν 50 οδηγοί απόλαυσαν την οδήγηση της Alfa Romeo τους στο συναρπαστικό

AUTO-MOTO

13.4.202412:44 μμ

    Με την πρώτη ματιά δεν μπορεί παρά να χαμογελάσεις καθώς, το microcar XEV YOYO εκπέμπει τον νεανικό του δυναμισμό, αποτελώντας μία εκ των καλυτέρων προτάσεων για μετακινήσεις εντός πόλης, με απόλυτη οικονομία, σεβασμό στο περιβάλλον και απίστευτη ευελιξία!

AUTO-MOTO

12.4.20241:39 μμ

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar, που έγινε με καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης στο χώρο του αεροδρομίου Τριόδου της Μεσσηνίας.   Βασικό χαρακτηριστικό του η συμμετοχή αρκετών νεαρών αλλά και «νέων» στο χώρο, οδηγών, σε

AUTO-MOTO

11.4.20241:30 μμ

      Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.   Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους

AUTO-MOTO

8.4.20242:13 μμ

    Η φήμη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ως ένας από τους κλασικότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το 2024 συνδυάζεται με μια πιο σύγχρονη προσέγγιση.     Ως προς την αισθητική τουλάχιστον, διότι το καθαρά αγωνιστικό μέρος «οφείλει» και

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή