Τα βακτήρια, οι ιοί και τα αλλεργιογόνα είναι πάντα παρόντα. Συχνά τα μικρόβια που προκαλούν ασθένειες εισέρχονται στο όχημά μας μέσω του κλιματισμού και μπορούν να εξαπλωθούν πιο εύκολα στο εσωτερικό του, ειδικά σε μικρούς, περιορισμένους χώρους, όπως η καμπίνα του αυτοκινήτου.
Ειδικά από τότε που ο κορονοϊός (Covid-19) έλαβε πανδημικές διαστάσεις, τα πρότυπα υγιεινής έγιναν ακόμα πιο σημαντικά. Παράλληλα, καταστάσεις όπως το κάπνισμα εντός του αυτοκινήτου, ή η μεταφορά κατοικίδιων ζώων, προκαλούν δυσάρεστες μυρωδιές, κάνοντας την ατμόσφαιρα βαριά και αποπνικτική.
Η πρωτοποριακή συσκευή AirZing Mini της OSRAM διακρίνεται για τα εξής χαρακτηριστικά της :
Μπορεί να εξουδετερώσει έως και 99%* όλων των βακτηρίων και ορισμένων ιών
Είναι πανεύκολη στη χρήση χάρη στην μαγνητική βάση και στη σύνδεση με καλώδιο USB
Δεν απαιτείται η αλλαγή φίλτρων, καθώς τα φίλτρα της μπορούν απλά να καθαριστούν με νερό
Λειτουργεί αθόρυβα (μόλις 25db)
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα, όσο και στο σπίτι ή το γραφείο.
Η συσκευή AirZing Mini της OSRAM είναι διαθέσιμη από την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 34 89 314 και στο kifantis@clarion.gr
* Επαληθευμένο από ανεξάρτητες εργαστηριακές δοκιμές, σύμφωνα με το GB/T 18801-2015
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Επενδύοντας στη συνεργασία τους από το 2020, η CUPRA συνεχίζει άλλα τρία χρόνια με τον Γερμανό τερματοφύλακα ως διεθνή ambassador της. H CUPRA ανανέωσε τη συνεργασία της με τον τερματοφύλακα της FC Barcelona και μέλος της
Τα μέλη του Alfisti.gr τίμησαν για 15η χρονιά το ετήσιο track-day που πλέον αποτελεί παράδοση όσο και έμπρακτη απόδειξη της αγάπης τους για την μάρκα. Σχεδόν 50 οδηγοί απόλαυσαν την οδήγηση της Alfa Romeo τους στο συναρπαστικό
Με την πρώτη ματιά δεν μπορεί παρά να χαμογελάσεις καθώς, το microcar XEV YOYO εκπέμπει τον νεανικό του δυναμισμό, αποτελώντας μία εκ των καλυτέρων προτάσεων για μετακινήσεις εντός πόλης, με απόλυτη οικονομία, σεβασμό στο περιβάλλον και απίστευτη ευελιξία!
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar, που έγινε με καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης στο χώρο του αεροδρομίου Τριόδου της Μεσσηνίας. Βασικό χαρακτηριστικό του η συμμετοχή αρκετών νεαρών αλλά και «νέων» στο χώρο, οδηγών, σε
Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους
Η φήμη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ως ένας από τους κλασικότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το 2024 συνδυάζεται με μια πιο σύγχρονη προσέγγιση. Ως προς την αισθητική τουλάχιστον, διότι το καθαρά αγωνιστικό μέρος «οφείλει» και