Αρχική / AUTO-MOTO / Οδηγήσαμε το Audi Q2 S line 35 TFSI Stronic 150 PS – Dynamic for ever and ever!

AUTO-MOTO

08/05/20241:42 μμ

Οδηγήσαμε το Audi Q2 S line 35 TFSI Stronic 150 PS – Dynamic for ever and ever!

Μου άρεσε γιατί ξεχωρίζει με την εμφάνιση αλλά και την ποιότητα κατασκευής του, και φυσικά τις επιδόσεις και την ασφάλειά του!

Οδηγήσαμε το Audi Q2 S line 35 TFSI Stronic 150 PS – Dynamic for ever and ever!

 

 

Ήταν, είναι και θα είναι καταδικασμένο να παραμείνει δυναμικό για πάντα! Ο λόγος για το μικρό SUV της επιτυχημένης σειράς Q της AUDI, το οποίο «φρεσκαρίστηκε», εκσυγχρονίστηκε και μπήκε με πολλές αξιώσεις στην premium κατηγορία!

Με μια πρώτη ματιά, κατά την διάρκεια παραλαβής του AUDI Q2 S line στην έκδοση 35 TFSi, που έχει στον standard εξοπλισμό του, Stronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων και αποδίδει 150 hp, γυάλισε το μάτι μου!

Πολύ μπάνικο, με ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές πινελιές πάνω του, οι οποίες τονίζουν εύστοχα τον χαρακτήρα s line που φέρει στο αμάξωμά του.

 

Μικρές αλλά με νόημα οι αλλαγές που έγιναν πάνω του, όπως η οκτάγωνη μάσκα single frame η οποία έχει σχεδιαστεί εκ νέου και αποτελεί σήμα κατατεθέν για όλα τα μοντέλα AUDI.

Μπορεί το μήκος του μεταξονίου να παρέμεινε το ίδιο, όπως και το ύψος του Q2, αλλά το μήκος του αμαξώματος αυξήθηκε και πλέον έφτασε τα 4.208mm. Από την μάσκα μέχρι και τον πίσω διαχύτη που βγάζει μάτια (καθώς βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένος) και τα Led φώτα που κάνουν την νύχτα μέρα, μαζί με τα ευδιάκριτα φλας, το νέο Q2 αναδεικνύει την ταυτότητα της έκδοσης s line!


Στα εντός…
Με το άνοιγμα της πόρτας στο Q2, ο ανυψοψίαστος οδηγός εισέρχεται σε ένα περιβάλλον πολυτελές, το οποίο διέπει μια αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών, με πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες, που δίνουν ρεσιτάλ τόσο στην σύνδεση, όσο και στα τελειώματα. Σίγουρα το σκηνικό αυτό το συναντάμε στα AUDI μεγαλύτερης κατηγορίας!

Απόλυτη ευκολία στο χειρισμό της, παρουσιάζει η οθόνη του infotainment, η οποία δεν είναι αφής, διευκολύνοντας έτσι τον οδηγό κατά τη διάρκεια χειρισμού της.

Τα πλήκτρα λειτουργίας βρίσκονται τοποθετημένα χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα, έτσι ώστε ο οδηγός να μην αποσπά την προσοχή του από τον δρόμο. Βέβαια το infotainment υπακούει και σε φωνητικές εντολές, γεγονός που κάνει αρκετά διασκεδαστική την χρήση του. Σαφώς και θα ήθελα την ασύρματη σύνδεση του με το Αpple car play που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, αλλά είναι διαθέσιμο μόνο με ενσύρματη σύνδεση!

Το κεντρικό καντράν, το οποίο φιλοξενεί το Audi Virtual Cockpit, είναι αρκετά ευκρινές καθώς έχει μέγεθος 12,3 ιντσών, και συντελεί τα μέγιστα κατά την διάρκεια οδήγησης με υψηλές ταχύτητες, δίνοντας πολύτιμες πληροφορίες στον οδηγό με το πάτημα των πλήκτρων που βρίσκονται, πάνω στο προηγμένο τιμόνι.

Η ακουστική των 14 ηχείων της Bang & Olufsen, βρίσκεται σε άλλο επίπεδο, και αποτελεί ωραία πρόκληση για τους λάτρεις της καλής μουσικής και των μεγάλων αποδράσεων, καθώς στο ντουλαπάκι του Q2 περιλαμβάνεται CD player, που μπορεί να φιλοξενήσει χιλιάδες τραγούδια της αρεσκείας του οδηγού, ο οποίος οδηγεί απολαμβάνοντας τόσο την άνεση των καθισμάτων που διαθέτουν εξαιρετική στήριξη και ρυθμιζόμενο προσκέφαλο! Άνετοι χώροι, πλούσιο και λειτουργικό port baggages.

1.500cc με 150 ετοιμοπόλεμους ίππους!
Είπαμε, από έξω εμφάνιση και από μέσα άνεση, αλλά ένα τέτοιο σύνολο σίγουρα απαιτεί και έναν κινητήρα που θα το κινεί αξιοπρεπέστατα, και άκρως δυναμικά, όπως κάνουν οι 150 ίπποι που αποδίδει ο 1.5 TFSi.

Το παρέλαβα από την βάση της Kosmocar από την Λεωφόρο Βουλιαγμένης, και ταξίδεψα μέχρι την Ποτίδαια στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής, ταξιδεύοντας με όλες τις ταχύτητες και με μια μέση κατανάλωση κοντά στα 7 λίτρα!

Ένιωσα αρκετά δυναμικός και ο ίδιος καθώς ,τόσο η θέση οδήγησης όσο και πληρέστατη σε πληροφόρηση της ακριβέστατης “τιμονάρας” του Q2, κάνουν τη διαφορά. Βέβαια, αν και αθόρυβο το μοτέρ κατά την λειτουργία εντός πόλεων, μόλις χρειαστεί να ανεβάσεις ταχύτητα, ο turbo 1.500άρης κινητήρας ανταποκρίνεται απίστευτα γρήγορα ξεσηκώνοντας ευχάριστα τον οδηγό του.

Σε αυτό συμβάλει και το sport προφίλ οδήγησης αλλά και η λειτουργία του Stronic που μεταμορφώνει σε χρόνο dt τον χαρακτήρα του AUDI Q2 1.5 35 TFSi Stronic. Έμεινα έκπληκτος! Δεν πίστευα στα μάτια μου ότι το λιλιπούτειο Q2 πετάει! Και το απίστευτο… δεν καταναλώνει πολύ βενζίνη.

Το δε σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων φροντίζει τα μέγιστα στην κατανάλωση, χαρίζοντας μόνο χαμόγελα στον οδηγό του. Το βίωσα σε όλο το μεγαλείο του, καθώς με ένα φουλάρισμα όχι μόνο έφτασα στην Χαλκιδική αλλά επέστρεψα και στη Θεσσαλονίκη.

Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο
Το αναβαθμισμένο AUDI Q2 δεν είναι ένα ασφαλές και γρήγορο αυτοκίνητο μόνο στις μεγάλες ευθείες των αυτοκινητοδρόμων αλλά, και στα στροφιλίκια των επαρχιακών δρόμων, που κρύβουν πολλούς κινδύνους για ένα suv, όπως το Q2.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μηδαμινές και απολύτως ελεγχόμενες, από το σύστημα ανάρτησης το οποίο έχει σφιχτό προσανατολισμό, προκειμένου να συνεχίσει να δίνει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση στον δυναμικό οδηγό που «αναζητά» το παιχνίδι μέσα από τη γρήγορη οδήγηση καθώς η πληροφόρηση του τιμονιού είναι σε υψηλά επίπεδα. Τα μεγάλα φρένα, είναι άκρως υποδειγματικά δεν προβληματίζουν τον οδηγό και φρενάρουν αποτελεσματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα τον βάρος του AUDI Q2.

Η ασφάλεια του γρήγορου οδηγού και των επιβατών του Q2, 1.5 TFSi s tronic περνά και από την τεχνολογία του συστήματος «Audi pre sense» του οποίου το ραντάρ, διαβάζει όλα τα πιθανά εμπόδια, που τυχόν βρεθούν στον δρόμο του όπως, πεζούς, ποδηλάτες, & αντικείμενα, και το οποίο συνεργάζεται άριστα με το Lane assist. Για όσους επιθυμούν να προσθέσουν, κάτι παραπάνω στην ασφάλειά τους, υπάρχουν και τα προαιρετικά συστήματα που ανήκουν στα ειδικά πακέτα Drive Assist, Safety και Park Assist. Αν είστε από εκείνους …. Ζητήστε να μάθετε για το πακέτο Drive Assist που εμπεριέχει το adaptive cruise assist. Διαθέσιμο σε συνδυασμό με το MMI navigation plus, το Audi virtual cockpit και το Stronic, λειτουργεί σε ολόκληρο το εύρος ταχυτήτων, προσφέροντας δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης.

Επίλογος!
Μου άρεσε το Audi Q2 γιατί ξεχωρίζει με την εμφάνιση αλλά και την ποιότητα κατασκευής του, και φυσικά τις επιδόσεις και την ασφάλειά του! Απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν να διαφέρουν συνδυάζοντας ένα γρήγορο suv που τα έχει όλα και συμφέρει. Αρκεί να διαθέτει κάτι παραπάνω από 27.700€ που ξεκινά η σειρά 35 TFSi με το s tronic κιβώτιο. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν με το πακέτο s line και κοστίζει 31.770€ και αν τα διέθετα θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά!

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

25.5.20241:22 μμ

    Ως κορυφαίος υποστηρικτής του τουρνουά τένις Roland Garros από το 2022, η Renault θα διαθέτει ένα περίπτερο 150μ², αφιερωμένο αποκλειστικά στο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech.   Έως τις 9 Ιουνίου, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, θα συγκεντρώνει όλα τα

AUTO-MOTO

23.5.20242:06 μμ

  Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025, προσφέροντας ταυτόχρονα μία πρώτη γεύση του «όπλου» της για τον εμβληματικό αυτό αγώνα: το Dakar Ford Raptor!     Ταυτόχρονα, η Ford Performance βρίσκεται στην

AUTO-MOTO

22.5.20241:42 μμ

  H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID με αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά και επιπλέον χωρίς ρύπους!     Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται

AUTO-MOTO

15.5.20241:39 μμ

    Η DS Automobiles συνεχίζει την παράδοση να παρουσιάζει τις νέες συλλογές της κάθε χρόνο, όπως συμβαίνει στον κόσμο της υψηλής μόδας. Αυτές οι μοναδικές προτάσεις αποτελούν ισχυρή έκφραση μιας αναγνωρισμένης τεχνογνωσίας που ενσαρκώνει τις αξίες της DS Automobiles.

AUTO-MOTO

13.5.20241:25 μμ

  Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών.

AUTO-MOTO

11.5.202412:44 μμ

    Επιτέλους, κάποιος να μας φυλάει από τα χιλιάδες ανασφάλιστα ΙΧ που κρύβονται καλά στους πολυσύχναστους δρόμους της χώρας.     Ένα ορατό τέλος στο πρόβλημα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων και όσων κυκλοφορούν βάζει το υπουργείο μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή