Αρχική / AUTO-MOTO / NEW AUTO: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

AUTO-MOTO

26/07/20211:22 μμ

NEW AUTO: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

NEW AUTO: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

Γράφει ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο μετασχηματισμός του Volkswagen Group σε όμιλο σύγχρονων υπηρεσιών κινητικότητας, με ιδιαίτερη βαρύτητα στο καινοτόμο λογισμικό και έμφαση στα ισχυρά brandsκαι τις πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας παγκόσμιας εμβέλειας, πλέον έχει τη δική του στρατηγική. Ο Dr. HerbertDiess, CEO του Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική “NEWAUTO”, που με ορίζοντα το 2030 θα οδηγήσει το Groupστον μετασχηματισμό, επιτυγχάνοντας συνέργειες ανάμεσα στις μάρκες και αύξηση της απόδοσης επί των πωλήσεων στο 8-9%, από το 7-8% που είναι σήμερα.

Μέχρι το 2030, το Volkswagen Group σχεδιάζει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο κατά 30% στον κύκλο ζωής (ως προς το 2018), σύμφωνα με τη συμφωνία των Παρισίων. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας αναμένεται να αυξηθεί στο 50%, ενώ το 2040, σχεδόν το 100% όλων των νέων οχημάτων του Group σε μεγάλες αγορές, θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων. Το αργότερο έως το 2050, το Group σκοπεύει να λειτουργεί πλήρως ουδέτερα ως προς το κλίμα.

Η αγορά συμβατικών αυτοκινήτων αναμένεται να μειωθεί κατά περισσότερο από 20% τα επόμενα 10 χρόνια. Παράλληλα, τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να προσπεράσουν τα συμβατικά ως κορυφαία τεχνολογία. Με εκτιμώμενο τζίρο 1,2 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030, οι πωλήσεις άμεσα συνδεδεμένες με το λογισμικό θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των αναμενόμενων πωλήσεων ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων, υπερδιπλασιάζοντας τη συνολική αγορά κινητικότητας από περίπου 2 τρισεκατομμύρια ευρώ σήμερα, σε 5 τρισεκατομμύρια ευρώ. Η ατομική κινητικότητα, με βάση τα αυτοκίνητα, αναμένεται να εξακολουθήσει να αντιπροσωπεύει το 85% της αγοράς αλλά και του κύκλου εργασιών τουGroup.

Το Volkswagen Group έχει ήδη διαθέσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ για μελλοντικές τεχνολογίες από το 2021 έως το 2025, αντιπροσωπεύοντας το 50% των συνολικών επενδύσεων. Πριν το μέσο της δεκαετίας, θα παρουσιαστεί η SSP – Scalable Systems Platform ή Αρθρωτή Πλατφόρμα Συστημάτων, ως η πλατφόρμα επόμενης γενιάς του Volkswagen Group, η οποία θα μειώσει σημαντικά την πολυπλοκότητα. Θα διαδεχθεί τις MQB, MSB, MLB, καθώς και τις MEB και PPE, επεκτείνοντας την ενοποίηση από τρεις πλατφόρμες συμβατικών οχημάτων σε δύο πλατφόρμες ηλεκτρικών. Η επόμενη γενιά οχημάτων θα είναι πλήρως ηλεκτρική, πλήρως ψηφιακή και εξαιρετικά επεκτάσιμη. Περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα θα κατασκευαστούν πάνω στην SSP, η οποία θα είναι διαθέσιμη και σε άλλους κατασκευαστές.

Από τα έξι giga-εργοστάσια που έχει εξαγγείλει το Volkswagen Group στην Ευρώπη με συνολική παραγωγική ικανότητα 240 GWh έως το 2030, πλέον τα τρία έχουν «ταυτότητα». Μετά από αυτό στη Skellefteå, στη Σουηδία, κοινοπραξία με τη Northvolt AB, ακολουθεί αντίστοιχο στο Salzgitter, στη Γερμανία. Το Volkswagen Groupυπέγραψε συμφωνία με τον κινεζικό κολοσσό Gotion High-Tech ως τεχνολογικό συνεργάτη του, για έναρξη παραγωγής το 2025. Το τρίτο giga-εργοστάσιο, όπως ανακοινώθηκε θα κατασκευαστεί στην Ισπανία, σε συνεργασία με στρατηγικό συνεργάτη. Στο τελικό στάδιο επέκτασης στο τέλος της δεκαετίας, το εργοστάσιο προορίζεται να έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 40 GWh.

Παράλληλα, το VolkswagenGroup και η EnelX ανακοίνωσαν μια κοινοπραξία για την ενίσχυση της απορρόφησης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιταλία. Θα διαθέτει και θα λειτουργεί υποδομή δικτύου υψηλής ισχύος φόρτισης (HPC), με περισσότερα από 3.000 σημεία έως 350 kW το καθένα, σε ολόκληρη τη χώρα έως το 2025. Συνολικά, τα επόμενα χρόνια το VolkswagenGroup θα υλοποιήσει 18.000 σημεία ταχυφόρτισης στην Ευρώπη, 17.000 στην Κίνα και 10.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Τέλος, μέχρι το 2030, το Volkswagen Group θα διαθέτει αυτόνομους στόλους μεταφορών, έχοντας αναπτύξει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 για αυτοκίνητα και λεωφορεία. Το Group θα μπορούσε έτσι να δημιουργήσει το μεγαλύτερο νευρωνικό δίκτυο οχημάτων στους δρόμους, παγκοσμίως. Επί του παρόντος, δοκιμάζονται τα πρώτα αυτόνομα λεωφορεία στο Μόναχο ενώ αντίστοιχα προγράμματα θα ακολουθήσουν σε άλλες πόλεις της Γερμανίας, της Κίνας και των ΗΠΑ.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

18.9.20218:00 πμ

Στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε ένα ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο του ID. BUZZ με την ένδειξη AD, που προέρχεται από το Autonomous Driving (Αυτόνομη Οδήγηση). Το πρωτότυπο, με ασπρόμαυρο καμουφλάζ και πρόσθετες κατασκευές στην

AUTO-MOTO

17.9.202111:59 μμ

Η Kosmocar δίνει το στίγμα της νέας εποχής της αυτοκίνησης και της μοντέρνας αστικής μετακίνησης, σε συνδυασμό με την πρωτοπορία του Volkswagen Group στην ηλεκτροκινητικότητα, στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η εταιρεία συμμετέχει με ένα εντυπωσιακό περίπτερο αφιερωμένο αποκλειστικά στην

AUTO-MOTO

17.9.20217:30 πμ

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά το νέο Fiesta, το οποίο διαθέτει δυναμικό νέο στυλ και αναβαθμισμένο τεχνολογικό πακέτο και κινείται με την ισχύ προηγμένων, ήπιων υβριδικών συστημάτων κίνησης που καθιστούν το νέο κομπακτ hatchback μοντέλο της εταιρείας πιο

AUTO-MOTO

16.9.20217:30 πμ

Από τότε που κυκλοφόρησε το SUBARU outback το 1995, συνδυάζει την παράδοση και τη Φύση με τις νέες τεχνολογίες, δίνοντας πάντα προτεραιότητα στην οδηγική απόλαυση και ασφάλεια όχι μόνο του οδηγού, αλλά, και των επιβατών του!   Love with the

AUTO-MOTO

15.9.20217:15 πμ

Ο ΑΟΘ ανεβάζει την Αγωνιστική Αδρεναλίνη με 2 αγώνες!   Φέτος, μετά από 13 χρόνια ο ΑΟΘ επαναφέρει το χώμα στη Βόρεια Ελλάδα διοργανώνοντας έναν διπλό αγώνα. Το Σάββατο 9 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί ο ασφάλτινος αγώνας και την Κυριακή 10

AUTO-MOTO

14.9.20217:30 πμ

Ο Kalle Rovanpera φεύγει από την Ελλάδα ως ο μεγάλος νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας γράψει το όνομά του στις σελίδες της ιστορίας του αγώνα, και μάλιστα σε μια χρονιά όπου μπήκαν τα θεμέλια για ένα πιο σίγουρο μέλλον.

thess

Επικαιρότητα