Αρχική / AUTO-MOTO / Νέο Renault ARKANA! Ευρύχωρο, σπορ, υβριδικό (ΦΩΤΟ)

AUTO-MOTO

11/10/2021 7:45 πμ

Νέο Renault ARKANA! Ευρύχωρο, σπορ, υβριδικό (ΦΩΤΟ)

Με το νέο Arkana, η Renault παρουσιάζει μία νέα γενιά SUV 

Νέο Renault ARKANA! Ευρύχωρο, σπορ, υβριδικό (ΦΩΤΟ)

Γράφει ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Με το νέο Arkana, η Renault παρουσιάζει μία νέα γενιά SUV τόσο σε ό,τι αφορά την εμφάνιση όσο και τη λειτουργικότητα, με  εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία, υψηλή θέση οδήγησης, ευρυχωρία χωρίς καμία παραχώρηση στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, πρωτοποριακό και ξεχωριστό στυλ.

Το νέο Renault Arkana εγγυάται ακόμα περισσότερες συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες. Και όλα αυτά, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια, γεγονός που αποδεικνύεται από την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών που απέσπασε το μοντέλο στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP.

 

Ένα μοναδικό, καθηλωτικό και σπορ design

Το νέο Arkana διαθέτει μία μοναδική εμφάνιση με υβριδικό χαρακτήρα. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 mm), μυώδες προφίλ και φαρδείς ώμους, το Arkana ταιριάζει τέλεια με τον κόσμο των SUV.

Οι εμπρός και πίσω ποδιές και τα προστατευτικά φρύδια στα φτερά τονίζουν ακόμα περισσότερο τη SUV εμφάνιση, ενώ η κεκλιμένη γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων, δημιουργούν μία εντυπωσιακή αισθητική που τονίζεται και από το νεύρο που διατρέχει όλη την πλευρά μέχρι τα πίσω παράθυρα, αντανακλώντας το δυναμισμό του αυτοκινήτου. Παράλληλα η συγκεκριμένη σχεδιαστική προσέγγιση, αντανακλά και τα χαρακτηριστικά ενός κουπέ- SUV μοντέλου. High-tech cockpit χωρίς κανένα συμβιβασμό στους χώρους

 

Ψηφιακό ταμπλό

Το νέο Arkana εφοδιάζεται με ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει: μία έγχρωμη οθόνη 4,2, 7, ή 10.2 ιντσών (ανάλογα την έκδοση), προσφέροντας μία πλήρως εξατομικευμένη, εμπειρία οδήγησης. Την εικόνα συμπληρώνει η κεντρική οθόνη 7 ή 9,3 ιντσών, η οποία προσφέρει μία από τις μεγαλύτερες επιφάνειες θέασης στην κατηγορία.

 

 

Κεντρική κονσόλα

Η κεντρική κονσόλα προσφέρει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και διαθέτει σύστημα ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone, πλευρικές θήκες και ένα δίχτυ από την πλευρά του συνοδηγού. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με δυνατότητα Auto Hold στις πλουσιότερες εκδόσεις. Επίσης, οι πλουσιότερες εκδόσεις διαθέτουν μια μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 9,3 ιντσών για high-tech αίσθηση.

 

 

Μοχλός ταχυτήτων

Η υβριδική έκδοση E-TECH του νέου Arkana μπορεί να εφοδιαστεί με κιβώτιο τύπου e-shifter (χωρίς μηχανική λειτουργία με ντίζες).

 

Πίνακας οργάνων

Η μοντέρνα αρχιτεκτονική του πίνακα οργάνων ταιριάζει απόλυτα με την εξωτερική εμφάνιση του νέου Arkana και ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες και εργονομικές λειτουργίες. Το επάνω μέρος καλύπτεται από μαλακή υφασμάτινη επένδυση με αφρώδες υλικό, ενώ κάθε επίπεδο εξοπλισμού διαθέτει λωρίδα αποκλειστικής επένδυσης.

 

 

Αποθηκευτικοί χώροι και συνδεσιμότητα

Εκτός από την λειτουργία ασύρματης φόρτισης, το νέο Renault Arkana διαθέτει επίσης και τέσσερεις θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω), για σύνδεση με ηλεκτρονικές συσκευές. Οι θήκες στις πόρτες μπορούν να χωρέσουν μπουκάλια 1,5 λίτρου. Κανένας συμβιβασμός στους χώρους

 

Τεράστιο πορτμπαγκάζ

Το νέο Renault Arkana έχει χώρο αποσκευών 513 λίτρων (480 λίτρα για την έκδοση E-TECH Hybrid με κιτ επισκευής ελαστικού). Διαθέτει επίσης ένα υπερυψωμένο δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί στη χαμηλή θέση και να αυξήσει τη χωρητικότητα ή στην ανώτερη θέση για να φιλοξενήσει πιο ογκώδεις αποσκευές. Σε αυτήν τη διαμόρφωση, το πίσω κάθισμα μπορεί να αναδιπλωθεί ασύμμετρα (2/3 – 1/3) ώστε να αποκαλυφθεί ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο φόρτωσης.

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Μοναδικό υβριδικό σύστημα κίνησης E-TECH Hybrid 145

Ακολουθώντας τα βήματα των Clio, Captur και Mégane, η Renault εφαρμόζει την ίδια στρατηγική και στο νέο Arkana, ενσωματώνοντας την πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία E-TECH. Η υβριδική τεχνολογία E-TECH βασίζεται σε μία πρωτοποριακή τεχνολογική σχεδίαση που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες, αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία της Renault από τους αγώνες της F1, ειδικότερα στον τομέα της ανάκτησης ενεργείας. Ο κινητήρας E-TECH Hybrid βασίζεται σε εν σειρά και παράλληλη αρχιτεκτονική, εξασφαλίζοντας όλους τους συνδυασμούς μεταξύ των διαφόρων κινητήρων και επιτυγχάνοντας την καλύτερη διαχείριση των εκπομπών CO2.

Ο κινητήρας E-TECH Hybrid των 145 ίππων περιλαμβάνει έναν 4-κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. νέας γενιάς. Είναι εξοπλισμένος με φίλτρο μικροσωματιδίων για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων. Η ισχύς του είναι 69 kW (91 hp), ενώ συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν 36 kW και έναν 15 kW HSG (High-Voltage Starter Generator). Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο επαναστατικός συνδυασμός των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Αυτή η αρχιτεκτονική, επίσης, εξασφαλίζει τη βέλτιστη οικονομία, ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που έχει αποκτήσει η Renault στους αγώνες της Formula 1.

Με την μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh (230V) που βρίσκεται στο χώρο των αποσκευών, ο υβριδικός κινητήρας E-TECH εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιείται, έως και 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη, 100% ηλεκτροκίνητα, επιτυγχάνοντας έως και 40% μείωση της κατανάλωσης στην πόλη, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το νέο Arkana E-TECH Hybrid επιτυγχάνει συνδυαστική κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και 112-117 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 (τιμές WLTP). Σε λειτουργία αμιγούς ηλεκτροκίνησης το νέο Arkana E-TECH Hybrid μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες έως και 75 χλμ/ώρα. Micro-hybrid κινητήρας 1.3 TCe 140: οικονομία, ευελιξία και εμπιστοσύνη Το νέο Arkana είναι επίσης διαθέσιμο στην έκδοση micro-hybrid, που βασίζεται στον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo αμέσου ψεκασμού 1.3 TCe. Η micro-hybrid τεχνολογία υλοποιείται μέσω της προσθήκης ενός συστήματος εναλλάκτη, σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12V, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.

Η τεχνολογία micro-hybrid 12V στο νέο Arkana βελτιώνει τη λειτουργία του Stop & Start και εξασφαλίζει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Επιτρέπει επίσης τη διακοπή λειτουργίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Ο εναλλάκτης και η μπαταρία υποβοηθούν επίσης τον κινητήρα στις περιπτώσεις που απαιτείται περισσότερη ισχύς, όπως είναι η εκκίνηση και η επιτάχυνση. Η τεχνολογία micro-hybrid μειώνει έως και κατά 8% την κατανάλωση και έως και κατά 8,5% τις εκπομπές ρύπων CO2, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ομαλότερη επανεκκίνηση και μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση.

Στην έκδοση 1.3 TCe 140 micro-hybrid, το νέο Arkana αποδίδει μέγιστη ροπή 260Nm από τις 1.750 έως τις 3.500 σ.α.λ.. Αυτό σημαίνει +10 ίππους και +20Nm ροπής σε σύγκριση με τον παλιό κινητήρα 1.3 TCe 130. Το νέο Arkana συνδυάζει εξαιρετικά την οικονομία, την ευελιξία και την οδηγική ευχαρίστηση, με κατανάλωση, σε συνδυασμένο κύκλο, 5.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 132-138 γρ/χλμ. (τιμές WLTP).

 

 

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

20.10.2021 7:45 πμ

Την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου του 2021 θα διεξαχθεί η τρίτη διοργάνωση του Αλιγκάρι Run 2021 στα Μεγάλα Λιβάδια, στο δάσος του Πάικου. Με την αιγίδα του Δήμου Παιονίας, την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της ΔΕΘ- HELEXPO. Στη διοργάνωση

AUTO-MOTO

19.10.2021 9:00 πμ

Η Hyundai Mobis ανακοίνωσε την κατασκευή δύο νέων εργοστασίων κυψελών καυσίμου στην Κορέα για να επιταχύνει την ανάπτυξη του υδρογόνου και να εξασφαλίσει ευρύτερη κυριαρχία στην παγκόσμια αγορά. Στις αρχές Οκτωβρίου 2021, η Hyundai Mobis πραγματοποίησε την τελετή έναρξης εργασιών

AUTO-MOTO

19.10.2021 8:00 πμ

Σε ένα εντυπωσιακό Masterclass ειδικά για γυναίκες, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ και η Porsche Hellas, παρουσίασαν τη νέα Porsche Macan και το εμπνευστικό moto της «Dare Forward». Η πρωταθλήτρια του τένις και πρέσβειρα της Porsche Hellas Μαρία Σάκκαρη, ιδανική εκπρόσωπος της στάσης

AUTO-MOTO

18.10.2021 7:30 πμ

Οι Dani Sordo και Oliver Solberg θα μοιραστούν το τρίτο αυτοκίνητο Rally1 μαζί με τους δύο κύριους οδηγούς Thierry Neuville και Ott Tänak.    Η Hyundai Motorsport έδωσε στη δημοσιότητα τη σύνθεση των πληρωμάτων της για τη νέα υβριδική εποχή

AUTO-MOTO

15.10.2021 7:45 πμ

Εδώ και πολλά χρόνια, τα muscle cars, ξεσήκωναν ευχάριστα, τα όνειρά μου! Ιδιαίτερα την ώρα που πήγαινα στο σχολείο, και περνούσα από το συνεργείο του κ. Δημήτρη, που ήταν κάτοχος μιας shelby gt 500 μοντέλο του 1967, η οποία κάθε

AUTO-MOTO

14.10.2021 11:11 πμ

Στο χιονισμένο χιονοδρομικό κέντρο στο Πισοδέρι της Φλώρινας ανέβηκε ο Παντελής Τζερτζεβέλης. Όπως φαίνεται και στο σχετικό βίντεο ήδη τα πρώτα χιόνια έπεσαν για τα καλά στα ορεινά της Φλώρινας.   Δείτε το βίντεο που ετοίμασε για το ThessNews.gr ο

thess

Επικαιρότητα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

21.10.2021 3:17 μμ