Αρχική / AUTO-MOTO / Νέο DS 3 HYBRID: Αυτοφορτιζόμενη Υβριδική Τεχνολογία!

AUTO-MOTO

22/05/20241:42 μμ

Νέο DS 3 HYBRID: Αυτοφορτιζόμενη Υβριδική Τεχνολογία!

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID με αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά και επιπλέον χωρίς ρύπους!

Νέο DS 3 HYBRID: Αυτοφορτιζόμενη Υβριδική Τεχνολογία!

 

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID με αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά και επιπλέον χωρίς ρύπους!

 

 

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο πριν από το λανσάρισμα νέων καινοτόμων και 100% ηλεκτρικών μοντέλων της, η DS Automobiles εισάγει νέες «εξηλεκτρισμένες» επιλογές με έναρξη το νέο DS 3 HYBRID. Με το DS 3 HYBRID, οι πελάτες της DS Automobiles μπορούν να επωφεληθούν από την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, αφού σε σύγκριση με έναν βενζινοκινητήρα, υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και κόστος λειτουργίας.

Η άνεση της απρόσκοπτης λειτουργίας

Το DS 3 HYBRID ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές CO2, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα δύο διαφορετικές μορφές ενέργειας για αξιοσημείωτη οδηγική άνεση και τεράστια αποδοτικότητα. Συγκεκριμένα, σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η τεχνολογία HYBRID καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου.

Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας προσφέρει αποτελεσματικότητα και ευελιξία στην οδήγηση. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Το σύστημα HYBRID είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί αυτόνομα. Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, χωρίς να χρειάζεται να συνδέσετε καλώδια ή να περιμένετε. Καθώς τα στάδια επιβράδυνσης ελέγχονται αυτόματα με σκοπό την ανάκτηση ενέργειας, η χρήση του μηχανικού συστήματος πέδησης περιορίζεται σημαντικά, μειώνοντας τόσο τις φθορές όσο και τις εκπομπές μικροσωματιδίων. Η αθόρυβη λειτουργία του DS 3 HYBRID στην πόλη συμβάλλει θετικά στο περιβάλλον και τους κατοίκους, ενώ για την ασφάλεια των πεζών ένας ελαφρύς θόρυβος (AVAS) παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 km/h.

Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το DS 3 HYBRID έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, και συνεπώς το DS 3 HYBRID δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 38%.

Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα εξαρτήματα HYBRID δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, όντας ίδια ακριβώς με την βενζινοκίνητη έκδοση.

Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα για μέγιστη άνεση

Το σύστημα κίνησης του DS 3 HYBRID αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 136 ίππων / 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίππων) και 55 Nm. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί σημαντικότατη εξέλιξη του πολυβραβευμένου κινητήρα PureTech, με ειδική προσαρμογή για το σύστημα HYBRID. Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 cc, αποδίδει 136 ίππους, με 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Λειτουργεί σε κύκλο Miller, ο οποίος παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και, επομένως, σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ο κινητήρας είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Με 21 kW (28 ίππους) και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει επίσης στην άνεση και την αποδοτικότητα του DS 3 HYBRID. Περιορίζοντας τα διαλείμματα στη ροπή, δίνει την αίσθηση μιας εξαιρετικά ομαλής οδήγησης. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και ο υπολογιστής είναι ενσωματωμένα σε αυτό για εξοικονόμηση χώρου και μάζας. Για το νέο DS 3 HYBRID, το 0 – 100 km/h καλύπτεται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα (1,2 ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ ο χρόνος εκκίνησης από στάση στα 1000 μέτρα μειώνεται κατά 1,1 δευτερόλεπτα στα 29,7 δευτερόλεπτα.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

10.6.20243:38 μμ

  Φίλες και φίλοι αναγνώστες, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για την BYD, τον εξ Aνατολών γίγαντα με το όνομα που κάνει εντύπωση και όπως αποδεικνύεται μόνο τυχαία δεν επιλέχτηκε!   Ήταν η πρώτη εταιρεία που έκανε

AUTO-MOTO

9.6.202412:30 μμ

    Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι αυτή έχει αξία μόνο εάν είναι κοινόχρηστη, οικονομικά προσβάσιμη και πραγματικά χρήσιμη σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.     Σε ό,τι αφορά

AUTO-MOTO

8.6.202412:00 μμ

  Όχι, δεν ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα το Coupe μοντέλο της Volkswagen, το Taigo το οποίο, μου άφησε καλές εντυπώσεις τόσο από την οδηγική συμπεριφορά του, όσο και από την χρηστικότητά του, παρόλο που ήταν 1.000αράκι!   Αυτήν

AUTO-MOTO

6.6.20243:49 μμ

    Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να καταφέρουν τόσο πολλά στους τομείς της κατανάλωσης και της αυτονομίας όσα το νέο Ford Kuga Hybrid, το οποίο τροφοδοτείται από το πιο προηγμένο

AUTO-MOTO

30.5.20243:09 μμ

    Από κοινού, η IVECO και οι Metallica υποστηρίζουν τη μείωση των εκπομπών CO2 και στηρίζουν τις κοινότητες όπου θα πραγματοποιηθούν οι συναυλίες μέσω της κοινής τους δέσμευσης για βιώσιμες δράσεις.     Η IVECO συνεργάζεται με το θρυλικό

AUTO-MOTO

28.5.202410:05 πμ

    Ο αγώνας στους δρόμους του Πριγκιπάτου, θα μείνει αξέχαστος για δύο λόγους. Αρχικά, για τη νίκη του Λεκλέρκ εντός έδρας, αλλά και για την τρομακτική σύγκρουση των Μάγκνουσεν, Πέρεζ, Χούλκενμπεργκ, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση.     Ο

thess

Επικαιρότητα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

10.6.202410:15 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή