Αρχική / AUTO-MOTO / Μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής για τα παιδιά του «Χαμόγελου του Παιδιού» από την Continental

AUTO-MOTO

28/06/20242:11 μμ

Μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής για τα παιδιά του «Χαμόγελου του Παιδιού» από την Continental

Για τρίτη φορά από το 2019,  η «EMA AΕ – Continental Ελαστικά» αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τα παιδιά του «Χαμόγελου», σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής για τα παιδιά του «Χαμόγελου του Παιδιού» από την Continental

 

Τη σημασία της εταιρικής ευθύνης για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών στην Ελλάδα, προωθεί η εταιρεία ελαστικών Continental, μέσω των δράσεων του προγράμματος «Συμβάλλω ασφαλώς». Από το 2012, η Continental στηρίζει αδιάλειπτα «Το Χαμόγελο του Παιδιού», καλύπτοντας, δωρεάν, τις ανάγκες όλων των οχημάτων του Οργανισμού σε ελαστικά, ώστε παιδιά και εργαζόμενοι να απολαμβάνουν ασφαλείς μεταφορές.

 

 

 

Αξίζει να αναφερθεί ότι, με στοιχεία του 2021 και με βάση την τελευταία έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Εθνικό Προφίλ Οδικής Ασφάλειας , η Ελλάδα είναι 6η από τις 27 χώρες της ΕΕ, όσον αφορά στους θανάτους από τροχαία, με 58 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους. Το 2021, στην Ελλάδα σκοτώθηκαν 624 πολίτες σε τροχαία ατυχήματα και τραυματίστηκαν σοβαρά 610, μεγάλο ποσοστό των οποίων οδηγούσαν δίτροχα, σε αστικούς δρόμους.

Παράλληλα, παρουσιάζει χειρότερες επιδόσεις από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε ό,τι αφορά στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, στη μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους και στην οδήγηση με απόσπαση προσοχής από κινητά τηλέφωνα, ενώ η Ελλάδα διατηρεί από τους πιο γερασμένους στόλους οχημάτων στην ΕΕ.

Σε αυτό το πλαίσιο, η EMA AE – Continental ελαστικά διοργάνωσε ημερίδα μαθημάτων κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας, για 20 παιδιά και εφήβους του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ηλικίας 7-14 ετών, που ζουν σε σπίτια του Οργανισμού στην Αττική. Η εκπαίδευση έγινε στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, Jumicar, στη Νέα Μάκρη.

Δείτε το βίντεο από τη δράση εδώ:

Τα παιδιά εκπαιδεύθηκαν από το έμπειρο εκπαιδευτικό προσωπικό του πάρκου και έλαβαν ολοκληρωμένη θεωρητική ενημέρωση σε σήματα και βασικούς κανόνες του Κ.Ο.Κ.

Στη συνέχεια, συμμετείχαν σε μια προσομοίωση πραγματικής οδήγησης μικρών ηλεκτροκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων, σε συνθήκες οδικής κυκλοφορίας πόλης, τηρώντας όλους τους απαραίτητους κανόνες.

Η διαδρομή που τα παιδιά οδήγησαν ήταν αρκετά απαιτητική, καθώς περιλάμβανε κυκλοφοριακούς κόμβους με διασταυρώσεις, φωτεινούς σηματοδότες, διάφορα εμπόδια και διαβάσεις πεζών! Η ημέρα έκλεισε με προσφορά γεύματος και δώρων στα παιδιά.

Βασικός στόχος της δράσης είναι τα παιδιά να ξεκινήσουν, από μικρή ηλικία, να μαθαίνουν βιωματικά τη σημασία της σωστής συμπεριφοράς στο τιμόνι του αυτοκινήτου αλλά και την ιδανική χρήση των δρόμων από τη θέση του πεζού, του μοτοσυκλετιστή ή του ποδηλάτη.

Μόνον έτσι, κατά την ενηλικίωση τους τα παιδιά θα γίνουν υπεύθυνοι οδηγοί και πολίτες και θα συμβάλλουν στην εξάλειψη της μάστιγας των οδικών ατυχημάτων.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

14.7.202411:30 πμ

  Η Honda γιορτάζει μία επιτυχημένη πορεία 25 ετών στην υβριδική τεχνολογία με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Prelude Concept και την ανακοίνωση της επιστροφής του μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο, εν όψει της παρουσίασής του στο κοινό στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του

AUTO-MOTO

13.7.202412:00 μμ

    Όταν το 1974 η γερμανική Volkswagen, παρουσίαζε το Golf, με τίποτε δεν μπορούσε να φανταστεί ότι 50 χρόνια μετά, θα ήταν το best seller μοντέλο της με πάνω από 37.000.000 πωλήσεις σε 70 χώρες του κόσμου!   Tα

AUTO-MOTO

8.7.20243:25 μμ

  Η τολμηρή σχεδίαση του INSTER συνδυάζει μια φουτουριστική, καινοτόμο σχεδίαση με ένα ευρύχωρο εσωτερικό σε ένα μικρό αμάξωμα. Παράλληλα ένα πακέτο προηγμένων τεχνολογιών συμβάλλει στην ασφαλή και εκλεπτυσμένη οδήγηση του INSTER προσφέροντας επίσης εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση και κορυφαία αυτονομία

AUTO-MOTO

7.7.202412:52 μμ

    Η 4η Ιουλίου είναι μια ημέρα με τεράστια σημασία για την FIAT, καθώς πριν από 67 χρόνια παρουσιάστηκε το θρυλικό πλέον 500. Το αυτοκίνητο σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία, σε βαθμό που ταυτίστηκε με την μάρκα και την Ιταλία.

AUTO-MOTO

6.7.202412:32 μμ

    Η αναμονή για την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior που τοποθετεί την μάρκα στην πιο δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς, μόλις τελείωσε.   Μέσα από τη δυναμική σχεδίαση και το απαράμιλλο οδηγικό ταπεραμέντο, η Junior έχει ως αποστολή να

AUTO-MOTO

3.7.20243:31 μμ

    Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει την αξιοποίηση καινοτόμων μεθόδων στη διαχείριση του ψηφιακού marketing και των social media από την Kinsen και το Relevance Digital Agency με το Brand Name Saracakis Leasing. Στόχος ήταν η προβολή των πλεονεκτημάτων που

thess

Επικαιρότητα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

15.7.20248:45 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή