Αρχική / AUTO-MOTO / Η Renault «εξηλεκτρίζει» το Roland Garros και το project «Give Me 5»

AUTO-MOTO

25/05/20241:22 μμ

Η Renault «εξηλεκτρίζει» το Roland Garros και το project «Give Me 5»

Το «Give Me 5» που δημιουργήθηκε από τη Renault το 2022 για να προωθήσει την πρόσβαση σε αθλητικές δραστηριότητες συνεργάστηκε με το «Fête le Mur» μια ένωση που ιδρύθηκε από τον πρώην τενίστα Yannick Noah

 

Η Renault «εξηλεκτρίζει» το Roland Garros και το project «Give Me 5»

 

 

Ως κορυφαίος υποστηρικτής του τουρνουά τένις Roland Garros από το 2022, η Renault θα διαθέτει ένα περίπτερο 150μ², αφιερωμένο αποκλειστικά στο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech.

 

Έως τις 9 Ιουνίου, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, θα συγκεντρώνει όλα τα φώτα της δημοσιότητας, παρουσιασμένο στην ειδική έκδοση Roland Garros.

 

Κατά τη διάρκεια του τουρνουά Grand Slam του Roland Garros, το περίπτερο της Renault θα είναι αφιερωμένο στο ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech. Η ειδική έκδοση Roland-Garros του ηλεκτρικού Renault 5 E-Tech διαθέτει έναν ιδιαίτερα κομψό και σπορτίβ σχεδιασμό, και θα προσφέρεται με τέσσερεις επιλογές χρωμάτων για το αμάξωμα: λευκό πέρλα, μπλε midnight, μαύρο starry, και μία αποκλειστική απόχρωση σε ματ γκρι.

Αυτά τα χρώματα ταιριάζουν ιδανικά με την επένδυση οροφής σε ασημί σατινέ και τις ζάντες Ecrou των 18 ιντσών με μαύρη γυαλιστερή βαφή. Οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί προσθέτουν μια ακόμη πινελιά κομψότητας χάρη στο κεντρικό καπάκι της πλήμνης σε γκρι ματ απόχρωση.

Στο κάτω μέρος των μπροστινών θυρών υπάρχει το λογότυπο του Roland-Garros στο κέντρο ενός σχεδίου που αναπαριστά τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα, εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική του σταδίου. Η οροφή του ηλεκτρικού Renault 5 E-Tech Roland-Garros διαθέτει υφασμάτινη επένδυση σε μαύρη σατινέ απόχρωση.

Στο εσωτερικό, οι αποκλειστικές επενδύσεις σε απόχρωση ανοιχτού γκρι με την πυκνή, λεπτή, και προσεγμένη ύφανση, δανείζονται στοιχεία από την τεχνολογία κατασκευής ρούχων αλλά και από τον κόσμο του αθλητισμού. Στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων ξεχωρίζει το ανάγλυφο λογότυπο σήμα του Roland-Garros.

Ίδιες υφασμάτινες επενδύσεις όπως στα καθίσματα, καλύπτουν και τα πάνελ των θυρών αλλά και τη λωρίδα του ταμπλό. Κάτω από τον αεραγωγό του συνοδηγού ξεχωρίζει ένα χαρακτηριστικό κεντημένο τμήμα σε μοτίβο «blue white clay». Η διακοσμητική λωρίδα του ταμπλό διαθέτει σατινέ μεταλλική υφή, και κρυφό φωτισμό με την επιγραφή «Roland Garros Paris».

Ο επιλογέας ταχυτήτων τύπου e-pop είναι εμπνευσμένος από τη λαβή της ρακέτας του τένις. Το λογότυπο του Roland Garros διακρίνεται στην άκρη της λαβής του επιλογέα, όπως ακριβώς και στη βάση μίας ρακέτας.

Στην κεντρική κονσόλα διατίθεται ειδική θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, με κόκκινη επιφάνεια. Κατά τον ίδιο τρόπο, τα αποκλειστικά πατάκια σε απόχρωση «red clay» προσθέτουν την τελευταία πινελιά στο εσωτερικό. Τα μαρσπιέ των θυρών διαθέτουν επένδυση από βουρτσισμένο αλουμίνιο που έχει επάνω του έναν Σταυρό του Αγίου Ανδρέα, εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική του σταδίου Roland-Garros, μαζί με την επιγραφή «Roland-Garros Paris».

Give Me 5, πρωτοβουλίες και δράσεις για τις υποβαθμισμένες γειτονιές

Το Give Me 5, που δημιουργήθηκε από τη Renault το 2022 για να προωθήσει την πρόσβαση σε αθλητικές δραστηριότητες, συμβάλλει στην κατασκευή και ανακαίνιση γηπέδων τένις στη Γαλλία, τη Βραζιλία και την Αργεντινή. Στη Γαλλία, η Renault συνεργάστηκε με το «Fête le Mur» μια ένωση που ιδρύθηκε από τον πρώην τενίστα Yannick Noah, για να χρηματοδοτήσει τρία νέα γήπεδα σε μη προνομιούχες γειτονιές στη Μασσαλία, το Πουατιέ και το Ρουμπέ.

Οι πέντε πρεσβευτές της Renault συμμετέχουν στην ανάπτυξη αυτής της κοινωνικής πρωτοβουλίας για τους νέους των υποβαθμισμένων περιοχών.
Φέτος, στη λίστα των πρεσβευτών της Renault προστίθενται η Diane Parry και ο Casper Ruud, μαζί με τους Félix Auger-Aliassime, Diede de Groot και Luca Van Assche, από το 2023. Η 21χρονη Diane Parry, είναι ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του γαλλικού γυναικείου τένις, ενώ ο Νορβηγός Casper Ruud, 25 ετών, είναι αυτή τη στιγμή το νούμερο έξι στην παγκόσμια κατάταξη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Επαγγελματικού Τένις (ATP/Association of Tennis Professionals). Είναι τρεις φορές φιναλίστ του Grand Slam και νικητής Grand Slam το 2022 και το 2023.

Οι πέντε πρεσβευτές είναι όλοι ντυμένοι στα χρώματα της Renault. Ενσωματώνοντας τις αξίες και την εικόνα της μάρκας, προωθούν την πρόσβαση σε αθλητικές δραστηριότητες, κυρίως μέσω του Give Me 5, μιας κοινωνικής πρωτοβουλίας που απευθύνεται σε νέους που κατοικούν σε υποβαθμισμένες γειτονιές.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

10.6.20243:38 μμ

  Φίλες και φίλοι αναγνώστες, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για την BYD, τον εξ Aνατολών γίγαντα με το όνομα που κάνει εντύπωση και όπως αποδεικνύεται μόνο τυχαία δεν επιλέχτηκε!   Ήταν η πρώτη εταιρεία που έκανε

AUTO-MOTO

9.6.202412:30 μμ

    Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι αυτή έχει αξία μόνο εάν είναι κοινόχρηστη, οικονομικά προσβάσιμη και πραγματικά χρήσιμη σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.     Σε ό,τι αφορά

AUTO-MOTO

8.6.202412:00 μμ

  Όχι, δεν ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα το Coupe μοντέλο της Volkswagen, το Taigo το οποίο, μου άφησε καλές εντυπώσεις τόσο από την οδηγική συμπεριφορά του, όσο και από την χρηστικότητά του, παρόλο που ήταν 1.000αράκι!   Αυτήν

AUTO-MOTO

6.6.20243:49 μμ

    Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν σήμερα να υπερηφανευτούν ότι μπορούν να καταφέρουν τόσο πολλά στους τομείς της κατανάλωσης και της αυτονομίας όσα το νέο Ford Kuga Hybrid, το οποίο τροφοδοτείται από το πιο προηγμένο

AUTO-MOTO

30.5.20243:09 μμ

    Από κοινού, η IVECO και οι Metallica υποστηρίζουν τη μείωση των εκπομπών CO2 και στηρίζουν τις κοινότητες όπου θα πραγματοποιηθούν οι συναυλίες μέσω της κοινής τους δέσμευσης για βιώσιμες δράσεις.     Η IVECO συνεργάζεται με το θρυλικό

AUTO-MOTO

28.5.202410:05 πμ

    Ο αγώνας στους δρόμους του Πριγκιπάτου, θα μείνει αξέχαστος για δύο λόγους. Αρχικά, για τη νίκη του Λεκλέρκ εντός έδρας, αλλά και για την τρομακτική σύγκρουση των Μάγκνουσεν, Πέρεζ, Χούλκενμπεργκ, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση.     Ο

thess

Επικαιρότητα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

10.6.202410:15 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή