Αρχική / AUTO-MOTO / Η Ισπανική Τροχαία επέλεξε την Alfa Romeo Stelvio για τις Ε.Ο.

AUTO-MOTO

14/01/2022 7:20 πμ

Η Ισπανική Τροχαία επέλεξε την Alfa Romeo Stelvio για τις Ε.Ο.

Ποιος μπορεί να πεί κάτι αρνητικό για την χρήση που επιλέχτηκαν να πραγματοποιήσουν οι 300 Alfa Romeo stelvio;

Η Ισπανική Τροχαία επέλεξε την Alfa Romeo Stelvio για τις Ε.Ο.

Αυτό και αν ήτανε Χριστουγεννιάτικο δώρο! Ο λόγος για την Τροχαία της Ισπανίας που πρόσθεσε στο δυναμικό της ούτε 1 ούτε 2 αλλά 300 νέες Alfa Romeo Stelvio, οι οποίες θα υπηρετήσουν τα δικαιώματα των πολιτών στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας της χώρας.

Η επιλογή του νέου οχήματος πραγματοποιήθηκε μετά από δημόσιο διαγωνισμό, όπου η Alfa Stelvio 2.2TD 190hp Q4 επικράτησε λαμβάνοντας τη μέγιστη βαθμολογία στα τεχνικά και οικονομικά κριτήρια που είχαν τεθεί.

 

 

Με 200 HP στις εθνικές οδούς!

Ποιος μπορεί να πεί κάτι αρνητικό για την χρήση που επιλέχτηκαν να πραγματοποιήσουν οι 300 Alfa Romeo stelvio; Επειδή η καταπολέμηση του εγκλήματος και των παραβάσεων απαιτεί, σβελτάδα και εγρήγορση, οι Ισπανοί τροχονόμοι θα οδηγούν ένα γρήγορο και ασφαλές αυτοκίνητο με επιδόσεις. Είναι εφοδιασμένο από έναν κινητήρα Turbo Diesel απόδοσης 190 ίππων και 450Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4.

Υπό κανονικές συνθήκες το Q4 μεταφέρει το σύνολο της ροπής στους πίσω τροχούς για μέγιστη ευελιξία και οικονομία καυσίμου. Η καρδιά του συστήματος είναι το ενεργό κιβώτιο μεταφοράς ροπής, το οποίο με βάση τις συνθήκες που καταγράφει και αναλύει σε πραγματικό χρόνο εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα.

Τα περισσότερα συστήματα τετρακίνησης στην κατηγορία βασίζονται στη μόνιμη μετάδοση ενός ποσοστού ροπής στο εμπρόσθιο άξονα (π.χ. 70% πίσω – 30% εμπρός σε κανονικές συνθήκες) και μόλις υπάρξει απώλεια πρόσφυσης, η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δύο άξονες οδηγεί σε διαφορετική κατανομή (π.χ. 50% πίσω – 50% εμπρός).

Αντίθετα το σύστημα Q4 της Alfa Romeo επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί όπως ένα αυτοκίνητο με πίσω κίνηση και στην περίπτωση που κάποιο ελαστικό φτάσει στο όριο της πρόσφυσης του ή σε απότομες αλλαγές πορείας μπορεί ακαριαία να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στον εμπρός άξονα, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο την απώλεια πρόσφυσης και διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση και αποτελεσματικότητα του οχήματος.

To Q4 λειτουργεία ακαριαία έχοντας τη δυνατότητα να μεταβάλει την κατανομή ροπής στις ακραίες τιμές σε λιγότερο από 150χλστ. του δευτερολέπτου. Εκτός από την κορυφαία απόδοση και παρά το εξαιρετικά χαμηλό του βάρος, ο σχεδιασμός των μηχανικών μερών του συστήματος είναι αρκετά στιβαρός ώστε το Q4 να λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμα και σε συνθήκες έντονης πίεσης αλλά παράλληλα και να μην απαιτεί για αυτό το σκοπό κάποιο επιπλέον σύστημα ψύξης.

 

 

Σταθερή αξία Alfa Romeo

Σε σχέση με τις συμβατικές Stelvio, εκείνες της Ισπανικής Τροχαίας έχουν εφοδιαστεί επιπλέον με «φάρο» τεχνολογίας LED, ψηφιακά συστήματα τηλεπικοινωνίας και αναδιπλούμενο πάνελ μηνυμάτων που επιτρέπει την ενημέρωση/προειδοποίηση των οδηγών για πιθανά περιστατικά που μπορεί να συμβούν στο δρόμο.

Τα σώματα ασφαλείας της Ισπανίας διατηρούν μια διαχρονική σχέση με τα μοντέλα της Alfa Romeo και ιδιαίτερα τις τετρακίνητες εκδόσεις τους, αφού πριν τις νέες Stelvio Q4, τις υπηρεσίες τους έχουν προσφέρει αρχικά η 156 Crosswagon Q4 και στη συνέχεια και η 159 Q4. Εκτός από την Ισπανία, χάρη στις υψηλές τους δυνατότητες οι σύγχρονες Alfa Romeo Giulia και Stelvio υπηρετούν και σε άλλες μέρη της γης, όπως η Ρουμανία, το Εμιράτο του Ντουμπάι και βέβαια η Ιταλία.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

25.1.2022 12:00 πμ

Με συμπαγή V4 κινητήρα, αλλά και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, επιλογή που επίσης αποτελούσε την εξαίρεση εκείνη την εποχή. Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 η Lancia βρισκόταν σε μεταβατική φάση. Ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Antonio Fessia, ήταν

AUTO-MOTO

24.1.2022 12:23 μμ

Το νέο M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 κυριάρχησε στο 90ο Ράλι Μόντε Κάρλο που ολοκληρώθηκε χθες ύστερα από 16 ειδικές διαδρομές που εγκαινίασαν με τον καλύτερο τρόπο τη νέα, υβριδική εποχή του FIA World Rally Championship. O εννέα φορές Παγκόσμιος

AUTO-MOTO

24.1.2022 11:44 πμ

Η Volkswagen έκλεισε το 2021 με πωλήσεις περίπου 4,897 εκατομμύριων οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Το νούμερο αυτό αντιπροσωπεύει μείωση της τάξης του 8% σε σύγκριση με το 2020, κάτι αναμενόμενο λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, κυρίως το δεύτερο

AUTO-MOTO

21.1.2022 12:09 μμ

Το πρώτο κεφάλαιο μιας νέας πρόκλησης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA (WRC) ξεκινά στο Rallye Monte-Carlo αυτό το Σαββατοκύριακο (20-23 Ιανουαρίου), με τη Hyundai Motorsport να εστιάζει σε μια γρήγορη εκκίνηση του Rally1 στην υβριδική εποχή. Η μάχη για

AUTO-MOTO

18.1.2022 11:46 πμ

Η στιγμή που όλοι περίμεναν για τα πλήρη αποκαλυπτήρια του νέου «όπλου» της Ford στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή του FIA World Rally Champions, ήρθε.   Παρουσιάστηκε στους συντάκτες του ειδικού τύπου,το νέο Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1,  φορώντας το αγωνιστικό του

AUTO-MOTO

17.1.2022 12:23 μμ

Το 44ο Rally Dakar το πιο σκληροτράχηλο ράλλυ στον κόσμο, άνοιξε και φέτος την αγωνιστική σαιζόν του motorsport! Και φυσικά αν δεν υπήρχε η πολύτιμη συμβολή των ελικοπτέρων, ακόμη θα τερμάτιζαν! Πλέον, τα όρια ταχύτητας επιτέλους μετά από χρόνια ήταν

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή