Αρχική / AUTO-MOTO / Best Global Brands 2023: Στην 7η θέση η Mercedes-Benz ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο

AUTO-MOTO

01/12/202312:42 μμ

Best Global Brands 2023: Στην 7η θέση η Mercedes-Benz ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Mercedes-Benz ανεβαίνει στην έβδομη θέση και παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο.

Best Global Brands 2023: Στην 7η θέση η Mercedes-Benz ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο

 

 

Η Mercedes Benz βελτίωσε ακόμα περισσότερο την ηγετική της θέση ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο στη φετινή κατάταξή της στα «Best Global Brands 2023».

 

Μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ, το αστέρι τώρα λάμπει από την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο. Η αύξηση της αξίας της μάρκας κατά εννέα τοις εκατό φέτος, υπογραμμίζει τη συνεπή μετατροπή της εταιρείας σε μια εμβληματική μάρκα που εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την βιωσιμότητα που την χαρακτηρίζουν.

«Η αύξηση στην αξία της επωνυμίας μας είναι ένα κορυφαίο επίτευγμα ολόκληρης της ομάδας της Mercedes Benz, που μας κάνει όλους πολύ περήφανους. Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί επιβεβαίωση των προσπαθειών μας, αλλά μας δίνει ταυτόχρονα ένα ισχυρό κίνητρο: χτίζουμε σταθερά πάνω στην κληρονομιά της μάρκας μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον – με στόχο να κατασκευάζουμε τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο.» Αυτά είπε η Bettina Fetzer, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας & Marketing Mercedes Benz AG

Με την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας το 2021, άλλαξε και ο πυρήνας της μάρκας. Η μάρκα με το αστέρι πλέον εκφράζεται με το μότο «Desire for Iconic Luxury». Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά: τις ισχυρές της ρίζες ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και δημιουργός εμβληματικών μοντέλων και το καινοτόμο πνεύμα με το οποίο η Mercedes Benz οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση. Εστιάζει περισσότερο από ποτέ στη λάμψη της μάρκας, η οποία επιφέρει τη διαμόρφωση της κουλτούρας της και αναπτύσσεται προσεκτικά, ενώ εξακολουθεί να τιμά την κληρονομιά της μάρκας. Στόχος είναι να διαμορφώσει την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας τα πιο επιθυμητά οχήματα και υπηρεσίες στον κόσμο.

Best Global Brands: Επικεντρώνεται στις καλύτερες μάρκες παγκοσμίως από το 1999

Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου από το 1999. Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών». Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

27.2.20246:15 μμ

  To Renault Scenic είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024» μετά και την τελική ψηφοφορία των 58 μελών του θεσμού που ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί, σε μια εκδήλωση που έλαβε χώρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, έπειτα από απουσία

AUTO-MOTO

26.2.20242:33 μμ

    Όταν παρουσιάστηκε η DS στο Διεθνές Σαλόνι του Παρισιού, το 1955, ο κόσμος σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα να κάνει ό,τι κάνει. Πώς βλέπεις σε αργή κίνηση ένα ενσταντανέ και παρατηρείς σε «slow-motion» αυτό που συμβαίνει; Αυτό ακριβώς.  

AUTO-MOTO

24.2.202412:46 μμ

    Η Mustang Mach-E είναι ένα ηλεκτρικό SUV που φέρνει στο σήμερα το μέλλον της αυτοκίνησης και προσφέρεται με κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού σε πέντε διαφορετικούς συνδυασμούς για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, την απόδοση και την μπαταρία.      

AUTO-MOTO

23.2.202411:39 πμ

  Η MINI, το απόλυτο σύμβολο του lifestyle και της σχεδιαστικής υπεροχής, αλλάζει και γίνεται τόσο συναρπαστικό όσο και η ιστορία του. Αυτή την αλλαγή παρουσίασε η MINI Βελμάρ μέσα από το Νέο MINI Countryman σε πελάτες , φίλους της

AUTO-MOTO

22.2.20243:30 μμ

    Το Νέο Trafic Combi απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες οικογένειες, εταιρείες και δημόσιους φορείς που παρέχουν υπηρεσίες μετακίνησης ατόμων. Καλύπτει την ανάγκη για έναν πλήρως διαμορφώσιμο χώρο επιβατών, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και το χώρο επιβατών.     ΚΟΜΨΟ

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή