Αρχική / AUTO-MOTO / Audi A3 Αllstreet: Η off-road διάσταση!

AUTO-MOTO

31/03/202412:00 μμ

Audi A3 Αllstreet: Η off-road διάσταση!

Ξεχωρίζει από τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και την χαρακτηριστική off road εμφάνιση

Audi A3 Αllstreet: Η off-road διάσταση!

 

Το A3 allstreet προσφέρει μία νέα επιλογή σε όποιον αναζητά ένα premium μοντέλο της κατηγορίας C με την ευελιξία ενός hatchback και τις δυνατότητες ενός SUV. Με τη χαρακτηριστική off-road εμφάνισή του, με τρία εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και την υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων, το νέο μοντέλο της Audi προσφέρει μία ασυναγώνιστη επιλογή με υψηλά επίπεδα λειτουργικότητας και δυνατοτήτων.

 

 

Εκτός δρόμου εμφάνιση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος

 


Κάτι που επιτεύχθηκε με επιτυχία χάρη και σε στοχευμένες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, όπως η κάθετη μάσκα Singleframe σε μαύρο ματ χρώμα. Συγκεκριμένα, η μεγάλη οκταγωνική μάσκα με την κυψελοειδή δομή της βρίσκεται ψηλά ευθυγραμμίζοντας σχεδιαστικά το crossover ακόμη πιο πολύ με τα μοντέλα Q της Audi. Αποκλειστικά για το Αllstreet, υπάρχουν τρεις «ραβδώσεις» εμπρός και πίσω που ενισχύουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα. Μπροστά, οι ραβδώσεις ενσωματώνονται στο χαρακτηριστικό άκρο του διακριτικού σπόιλερ και πίσω στο διαχύτη που αποτελεί μέρος του πίσω προφυλακτήρα.

 

Τα σκουρόχρωμα πλευρικά μαρσπιέ και τα διακοσμητικά στο κάτω μέρος των θυρών ενισχύουν την ισχυρή allstreet εμφάνιση του αυτοκινήτου και τονίζουν περαιτέρω την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Η ειδική ρύθμιση των ελατηρίων/ αμορτισέρ προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στο υψηλό επίπεδο άνεσης και τη σπορ, ακριβή οδηγική εμπειρία. Σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη διάμετρο των τροχών, το αποτέλεσμα είναι το A3 allstreet να έχει μία συνολικά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά. Τα τονισμένα προστατευτικά στα φτερά υπογραμμίζουν τους στάνταρ τροχούς των 17 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθενται τροχοί 18 και 19 ιντσών.

Χάρη στην ελαφρώς υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων, το A3 allstreet προσφέρει αυξημένη άνεση κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση, καθώς και καλύτερη ορατότητα. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 380 λίτρων, που φτάνει έως και τα 1.200 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Στάνταρ είναι και οι ράγες οροφής. Στα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται η ηλεκτρική πίσω πόρτα, ο αφαιρούμενος κοτσαδόρος και το πακέτο εξοπλισμού για την αποθήκευση αντικειμένων.. Το τελευταίο επιτρέπει στον χρήστη να αποθηκεύει μικρά αντικείμενα σε δίχτυα προσαρτημένα στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων ή στη θέση από την πλευρά του οδηγού. Ένα δίχτυ στο πορτμπαγκάζ εμποδίζει τη μετατόπιση μεγαλύτερων αποσκευών εν κινήσει.

Το εσωτερικό: ριζικά αναβαθμισμένο!
Για να συμβαδίζει με το εντυπωσιακό αμάξωμα, το εσωτερικό έχει επίσης δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις. Υπάρχουν διάφορες καινοτομίες, από τη σχεδίαση του επιλογέα ταχυτήτων και τους αεραγωγούς μέχρι τα διακοσμητικά υφασμάτινα ένθετα και το νέο φωτισμό. Ο βασικός εξοπλισμός έχει επίσης εμπλουτισθεί. Εκτός από το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με έλεγχο πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνει κλιματισμό, το πακέτο φωτισμού καμπίνας και το εμπρός κεντρικό υποβραχιόνιο.

Ο νέος σχεδιασμός των πτερυγίων, με φινίρισμα χρωμίου στην εξωτερική τους επιφάνεια, κάνει τους αεραγωγούς του προαιρετικού πακέτου κλιματισμού να δείχνουν πιο λεπτοί, τονίζοντας έτσι το πλάτος του ταμπλό. Η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί και έχει νέο φινίρισμα, κάτι που ισχύει και για τις εσωτερικές χειρολαβές των θυρών. Εκτός από τις βολικές ποτηροθήκες, η κεντρική κονσόλα διαθέτει στάνταρ ένα υποβραχιόνιο που ρυθμίζεται τόσο κατά μήκος όσο και ως προς την κλίση του. Ο κόμπακτ επιλογέας ταχυτήτων, για απόλυτο έλεγχο του αυτόματου κιβωτίου S tronic, διαθέτει επίσης νέα εμφάνιση και χάρη στην πιο επίπεδη σχεδίασή του, ενσωματώνεται άψογα στην κεντρική κονσόλα.

Ο στάνταρ εσωτερικός φωτισμός χαρίζει ένα νέο στιλ στις πόρτες και το χώρο που αντιστοιχεί στα πόδια. Πρόσθετα στοιχεία φωτισμού, όπως αυτός του περιγράμματος στους διακόπτες, στις πόρτες και στα μαρσπιέ, διατίθενται προαιρετικά. Στάνταρ είναι ο αντίστοιχος φωτισμός περιγράμματος που διατρέχει την κεντρική κονσόλα και τις ποτηροθήκες. Ένα νέο σχεδιαστικό στοιχείο είναι ότι το εσωτερικό των εμπρός θυρών διαθέτει κρυφό φωτισμό. Το πάνελ από ύφασμα επεξεργάστηκε με λέιζερ 300 συνολικά φορές προκειμένου να καταστεί δυνατή αυτή η λειτουργία. Πέντε τμήματα φωτίζονται από μια πηγή φωτός στο πάνελ της πόρτας. Τα διαφορετικά μεγέθη τους δημιουργούν μια δυναμική ροή φωτός – η οποία εμφανίζεται επίσης κατά το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα του οχήματος. Τα 30 διαφορετικά χρώματα φωτισμού μπορούν να επιλεγούν μέσω του MMI προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης. Τα μεγάλα ηχεία για το νέο ηχοσύστημα Sonos βρίσκονται στο κάτω μέρος των θυρών, δημιουργώντας μια καθηλωτική εμπειρία ακρόασης με τρισδιάστατο ήχο.

Υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας: on demand εφαρμογές και λειτουργίες
Το A3 allstreet είναι ψηφιακό και συνδεδεμένο – χάρη σε πολυάριθμες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, λειτουργίες κατά παραγγελία (on demand) και ένα store για κατεβάσματα εφαρμογών (app). Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το ψηφιακό ραδιόφωνο DAB+ και την οθόνη αφής των 10,1 ιντσών μαζί με το Audi virtual cockpit και μία ασύρματη θέση φόρτισης smartphone. Εκτός από τις δύο θύρες φόρτισης USB-C που βρίσκονται μπροστά στην κεντρική κονσόλα, στάνταρ είναι και οι δύο επιπλέον πίσω.

Στα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται η πλοήγηση MMI navigation plus, μαζί με το πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας και την πρόσβαση στο Audi store, επιτρέποντας στον οδηγό να μπορεί να χρησιμοποιεί ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου. Με την ενσωμάτωση του store, οι πελάτες μπορούν μέσω μιας σύνδεσης δεδομένων να έχουν άμεση και διαισθητική πρόσβαση σε δημοφιλή app στην οθόνη αφής MMI. Οι επιλεγμένες εφαρμογές εγκαθίστανται στο σύστημα infotainment, χωρίς να χρειάζεται χρήση smartphone. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αλληλοεπιδρούν με τις εφαρμογές τους μέσω φωνητικών εντολών.

Οι on demand λειτουργίες εξασφαλίζουν υψηλό βαθμό ευελιξίας. Ακόμη και μετά την αγορά του αυτοκινήτου, μέχρι και τέσσερις μεμονωμένες λειτουργίες infotainment και άνεσης μπορούν να προστεθούν online μέσω της εφαρμογής myAudi, όπως η πλοήγηση MMI navigation plus, που περιλαμβάνει τις υπηρεσίες Audi connect. Άλλες λειτουργίες περιλαμβάνουν την προσαρμοζόμενη υποβοήθηση ταχύτητας (adaptive cruise assist), την υποβοήθηση της μεγάλης σκάλας των προβολέων (high-beam assist) και τη δυνατότητα αναβάθμισης του στάνταρ κλιματισμού σε διζωνικό. Όλες οι λειτουργίες μπορούν να είναι διαθέσιμες για ένα μήνα, έξι μήνες, ένα χρόνο, τρία χρόνια ή μόνιμα, ανάλογα με τις ατομικές ανάγκες του πελάτη.

Έξυπνα βοηθήματα: συστήματα υποβοήθησης για κάθε περίσταση
Το A3 Αllstreet προσφέρει στάνταρ υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Το Audi pre sense front, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης και υποβοήθησης στροφής και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, βοηθούν στην αποφυγή ατυχημάτων με άλλους χρήστες του δρόμου. Το adaptive cruise assist, το οποίο βοηθά στον διαμήκη και πλευρικό έλεγχο και που συμπληρώνεται από μια λειτουργία υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, ενισχύει την άνεση του οδηγού.

Το σύστημα χειρίζεται την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το τιμόνι σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα, ενώ στους αυτοκινητόδρομους υποβοηθά στην αλλαγή λωρίδας σε ταχύτητες πάνω από τα 90 χλμ./ώρα.

Ενεργοποιούμενο μέσω του MMI, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα από το οπίσθιο ραντάρ για να υποδεικνύει εάν και προς ποια κατεύθυνση είναι δυνατή η αλλαγή λωρίδας μέσω λευκών βελών στον πίνακα οργάνων και στο Head-Up Display. Εάν ο οδηγός ξεκινήσει την αλλαγή λωρίδας ενεργοποιώντας το φλας, το σύστημα υποβοηθάει ενεργά τον οδηγό στην οδήγηση.

Στην κίνηση στην πόλη, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist) με το εξελιγμένο park assist plus, υποβοηθά τον οδηγό στο παρκάρισμα και στην οπισθοπορεία. Η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (lane change warning), η προειδοποίηση εξόδου (exit warning) και η υποβοήθηση διασταυρούμενης οπίσθιας κυκλοφορίας (rear cross-traffic) χρησιμοποιούν τα πίσω ραντάρ για να ελέγχουν την κυκλοφορία πίσω και δίπλα από το όχημα για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση.

Με αποδοτικούς κινητήρες
Το A3 Αllstreet αρχικά θα διατίθεται στην έκδοση 35 TFSI, με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει 110 kW (150 ίππους) και συνδυάζεται με επτατάχυτο Stronic και ήπια υβριδική τεχνολογία. Προς το τέλος της χρονιάς θα ακολουθήσουν δύο ακόμα εκδόσεις. Η πρώτη, με σύστημα μετάδοσης plug-in hybrid και συνδυαστική ισχύ 204 ίππων και η δεύτερη με κινητήρα δίλιτρο, TFSI, απόδοσης 204 ίππων και τετρακίνηση.

Το A3 Αllstreet κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Μάϊο με τιμές πώλησης που θα ανακοινωθούν πολύ σύντομα.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO-MOTO

15.4.20242:24 μμ

    Επενδύοντας στη συνεργασία τους από το 2020, η CUPRA συνεχίζει άλλα τρία χρόνια με τον Γερμανό τερματοφύλακα ως διεθνή ambassador της.     H CUPRA ανανέωσε τη συνεργασία της με τον τερματοφύλακα της FC Barcelona και μέλος της

AUTO-MOTO

14.4.202412:12 μμ

    Τα μέλη του Alfisti.gr τίμησαν για 15η χρονιά το ετήσιο track-day που πλέον αποτελεί παράδοση όσο και έμπρακτη απόδειξη της αγάπης τους για την μάρκα.   Σχεδόν 50 οδηγοί απόλαυσαν την οδήγηση της Alfa Romeo τους στο συναρπαστικό

AUTO-MOTO

13.4.202412:44 μμ

    Με την πρώτη ματιά δεν μπορεί παρά να χαμογελάσεις καθώς, το microcar XEV YOYO εκπέμπει τον νεανικό του δυναμισμό, αποτελώντας μία εκ των καλυτέρων προτάσεων για μετακινήσεις εντός πόλης, με απόλυτη οικονομία, σεβασμό στο περιβάλλον και απίστευτη ευελιξία!

AUTO-MOTO

12.4.20241:39 μμ

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar, που έγινε με καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης στο χώρο του αεροδρομίου Τριόδου της Μεσσηνίας.   Βασικό χαρακτηριστικό του η συμμετοχή αρκετών νεαρών αλλά και «νέων» στο χώρο, οδηγών, σε

AUTO-MOTO

11.4.20241:30 μμ

      Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.   Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους

AUTO-MOTO

8.4.20242:13 μμ

    Η φήμη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ως ένας από τους κλασικότερους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το 2024 συνδυάζεται με μια πιο σύγχρονη προσέγγιση.     Ως προς την αισθητική τουλάχιστον, διότι το καθαρά αγωνιστικό μέρος «οφείλει» και

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή