Δέκα τρόφιμα που πρέπει και δεν πρέπει να καταναλώνεις πριν τον ύπνο

THESSLIFE 26.11.2020 | 23:59 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Δέκα τρόφιμα που πρέπει και δεν πρέπει να καταναλώνεις πριν τον ύπνο

THESSNEWS-DESK

Ένας καλός ύπνος είναι σημαντικός όχι μόνο για την υγεία σου, αλλά και για την παραγωγικότητά σου την επόμενη μέρα. Συγκεκριμένα, ο ύπνος είναι αυτός που καθορίζει τη διάθεσή σου την επόμενη μέρα.

Εκτός από το άγχος της καθημερινότητας και της δουλειά σου, σημαντικός παράγοντας για τις άυπνες νύχτες είναι και τα τρόφιμα που καταναλώνουμε πριν πέσουμε στο κρεβάτι.

Ποια, όμως είναι τα τρόφιμα που μας αφήνουν άυπνους.

Αυτά που δεν επιτρέπονται είναι τα εξής:

Cheeseburger με μπέικον

Το γρήγορο φαγητό είναι εχθρός όχι μόνο της υγείας μας , αλλά και του καλού ύπνου. Το μπέικον συγκεκριμένα περιλαμβάνει αρκετό λίπος το οποίο ο οργανισμός αδυνατεί να κάψει, με αποτέλεσμα να προκαλεί καούρες.

Κρασί

Το αλκοόλ είναι διουρητικός παράγοντας, γεγονός που πιθανότατα σ' αφήσει ξάγρυπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Παράλληλα, η κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί δυνατό ροχαλητό.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα, που έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κακάο, περιέχει και καφεΐνη και θεοβρωμίνη. Συστατικά που διεγείρουν το νευρικό σύστημα και αυξάνουν τους καρδιακούς παλμούς, προκαλώντας αϋπνία.

Κοτόπουλο

Το κοτόπουλο έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, γεγονός που επιβραδύνει την πέψη του κατά 50%. Πιο πιθανό είναι να νιώσετε στομαχόπονο παρά νύστα.

Καυτερά μπαχαρικά

Τα καυτερά μπαχαρικά προκαλούν καούρα, επομένως η κατανάλωσή τους πριν πέσετε για ύπνο θα σας βάλει σε νυχτερινές περιπέτειες.

Αυτά που επιτρέπονται είναι τα εξής:

Μπανάνες

Οι μπανάνες διαθέτουν μαγνήσιο και ασβέστιο, με αποτέλεσμα εκτός από την αναγέννηση των μυϊκών κυττάρων βοηθούν να έχετε έναν καλό ύπνο.

Γαλοπούλα

Ένα κομμάτι γαλοπούλα μπορεί να σας βοηθήσει να αποκοιμηθείτε πιο γρήγορα, χάρη στην τρυπτοφάνη, ουσία που διαθέτει και βοηθά να έχετε ένα ποιοτικό ύπνο.

Γάλα

Το γάλα είναι γνωστό για τις ευεργετικές τους ιδιότητες, όσον αφορά τον ύπνο. Διαθέτει τρυπτοφάνη, που βοηθά στην ποιότητα και τη διάρκεια του ύπνου.

Ρύζι γιασμίν

Το ρύζι γιασμίν διαφέρει από τα υπόλοιπα είδη, καθώς απελευθερώνει σταδιακά γλυκόζη στην κυκλοφορία του αίματος, μειώνοντας στο μισό την ποσότητα του ύπνου που χρειάζεστε.

Κεράσια

Η μελατονίνη που εμπεριέχουν τα κεράσια βοηθά στη ρύθμιση του βιολογικού ρολογιού, με αποτέλεσμα να κοιμόμαστε περισσότερο και καλύτερα.

 

Φωτογραφία από Alexander Stein από το Pixabay

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω