Αυτά τα 5 τρόφιμα θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς καλύτερα

THESSLIFE 20.11.2020 | 23:48 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Αυτά τα 5 τρόφιμα θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς καλύτερα

THESSNEWS-DESK

Αν η αϋπνία έχει γίνει καθημερινότητα για εσένα, τότε κάτι πρέπει να κάνεις. Κάνε ένα μπάνιο με αφρόλουτρο, βάλε χαλαρωτική μουσική, κλείσε το κινητό και την τηλεόραση και λίγο πριν κοιμηθείς μπορείς να φας κάτι από την λίστα που ακολουθεί. Θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πολύ καλύτερα και είναι όλα νόστιμα!

Μπανάνα

Η μπανάνα περιέχει τρυπτοφάνη, που είναι φυσικό ηρεμιστικό, μαγνήσιο και ποτάσιο που έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει τους μύες. Είναι με λίγα λόγια ό, τι πρέπει  για σνακ πριν πέσεις στο κρεβάτι.

Δημητριακά

Μπορεί να θεωρούνται πρωινό αλλά περιέχουν βιταμίνες όπως η Β6 η οποία σε βοηθά να κοιμηθείς. Κάνε λοιπόν τη νύχτα μέρα και φάε ένα μπολ δημητριακά πριν τον ύπνο.

Γιαούρτι με μέλι

Ο συνδυασμός είναι απλά τέλειος αλλά και αποτελεσματικός για την αυπνία. Το ασβέστιο στο γάλα βοηθά στην παραγωγή της τρυπτοφάνης (το φυσικό ηρεμιστικό) και η γλυκόζη που περιέχει το μέλι καλμάρει.

Ψωμί ολικής άλεσης

Είναι πλούσια πηγή μαγνησίου το οποίο σε βοηθά στον ύπνο αλλά ενεργοποιεί και την παραγωγή ινσουλίνης η οποία με την σειρά της κάνει την τρυπτοφάνη πιο αποτελεσματική.

Κασέρι με κρακεράκια

Δεν το περίμενες σωστά; Σύμφωνα με το faysbook.gr η πρωτεΐνη στο τυρί ενεργοποιεί την παραγωγή της τρυπτοφάνης ενώ παράλληλα το ασβέστιο βοηθά στον ύπνο. Αυτά σε συνδυασμό με τους υδατάνθρακες που περιέχουν τα κρακεράκια βοηθούν την τρυπτοφάνη να φτάσει γρηγορότερα στον εγκέφαλο!

Φωτογραφία από Free-Photos από το Pixabay

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω