K. Καραμανλής στο ΡΘ: Η Β. Ελλάδα ήταν ο φτωχός συγγενής, αυτό έχει αλλάξει – Τι είπε για Fly Over, ΟΑΣΘ, ΜΕΤΡΟ (audio)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 27.4.2021 | 10:47 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

K. Καραμανλής στο ΡΘ: Η Β. Ελλάδα ήταν ο φτωχός συγγενής, αυτό έχει αλλάξει – Τι είπε για Fly Over, ΟΑΣΘ, ΜΕΤΡΟ (audio)

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Όλα τα έργα που έχουμε παρουσιάσει στη Θεσσαλονίκη αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου γα την Μακεδονία. Με δυο στόχους. Το προφανές που είναι η ανάπτυξη και από την άλλη καλύτερη καθημερινότητα» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος φιλοξενήθηκε στον αέρα του Ράδιο Θεσσαλονίκη και μίλησε στον Στέφανο Διαμαντόπουλο με αφορμή την αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκης- Εδεσσας και Δράμας - Αμφίπολης που ανακοίνωσε το Σάββατο ο πρωθυπουργός.

Ερωτηθείς αρχικά για το Fly Over ο κ. Καραμανλής είπε πως «έχουμε ολοκληρώσει την Α φάση της προεπιλογής. Είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει και θα γίνει με ΣΔΙΤ. Θα βελτιώσει την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών. Είναι ένας υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος. Ο προϋπολογισμός είναι στα 370 εκατ. και εκτιμάται ότι στο τέλος του 2021 θα υπάρξει ανάδοχος και η φάση κατασκευής θα διαρκέσει από 3 έως 4 χρόνια».

«Στο ΣΔΙΤ την λειτουργία και την συντήρηση την έχει ο ιδιώτης οπότε το έργο θα είναι πολύ καλύτερο και όταν θα παραδοθεί μετά από 27 χρόνια θα είναι φωτισμένο και καλοσυντηρημένο, σαφώς χωρίς διόδια. Η κυβέρνηση δεν είναι κατά των διοδίων. Πιστεύω ότι εκεί που πρέπει να υπάρχουν διόδια να υπάρχουν διόδια. Στο συγκεκομμένο μαζί με τα άλλα δύο έργα που ανακοινώθηκαν δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν διόδια. Μετά από 27 χρόνια το παίρνεις το έργο, επιστρέφει δηλαδή στο δημόσιο. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα. Τα οφέλη είναι πολλά. Τα έργα γίνονται στην ώρα τους και τα έργα αυτά θα είναι συντηρημένα» τόνισε.

«Η αντιπολίτευση έχει δυστυχώς μια απίστευτη εμμονή. Το ΣΔΙΤ είναι σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου. Δεν μπορεί να το πάρει ο ιδιώτης και να το βάλει στην τσέπη του και να φύγει. Θα δημιουργήσει τεράστιες δυνατότητες για να μην έχουμε τα μποτιλιαρίσματα. Είναι πρωτοποριακό το έργο» υπογράμμισε.

 

Άξονες Θεσσαλονίκη - Έδεσσα και Δράμα - Αμφίπολη

Ερωτηθείς για τους δύο οδικούς άξονες  Θεσσαλονίκη - Έδεσσα και Δράμα - Αμφίπολη ο κ. Καραμανλής είπε πως «το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα έχει μελετηθεί εδώ και πολύ καιρό. Η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο, θα αποκαταστήσουμε τον υπάρχοντα δρόμο για περίπου 13,5 χλμ. Θα είναι κλειστός με κατασκευή περίπου 30 χλμ. νέα τμήματα. Είναι ένα έργο που νομίζω θα βγάλει την Έδεσσα και την Πέλλα από την απομόνωση. Αυτά τα έργα θα γίνουν στην ώρα τους και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό».

 

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ

Περνώντας στο θέμα της Εγνατίας Οδού ο κ. Καραμανλής παραδέχτηκε ότι υπάρχουν προβλήματα και τόνισε πως «η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε κάνει ούτε μια από τις υποχρεώσεις της. Εμείς εν μέσω πανδημίας και πολλών προβλημάτων μέσα στον επόμενο μήνα θα έχουμε τοποθετήσει το 70% των διοδίων. Πείσαμε και τους Ευρωπαίους ότι τα διόδια δεν μπορεί να είναι τόσο υψηλά και τα ρίξαμε. Εμείς είμαστε αποφασισμένοι να υπηρετήσουμε τις υποχρεώσεις μας. Η παραχώρηση έχει αργήσει οκτώ φορές. Στους επόμενους 18 με 24 μήνες το έργο αυτό θα έχει παραχωρηθεί και θα έχουμε έναν δρόμο που θα συντηρείται».

 

ΟΑΣΘ

Ερωτηθείς για την μεγάλη «πληγή» της Θεσσαλονίκης την συγκοινωνία, ο υπουργός είπε ότι «μέχρι και πριν λίγους μήνες κάναμε στον ΟΑΣΘ διαχείριση κρίσης».

«Όταν θα ισορροπήσει αυτή η κατάσταση θα πρέπει να δούμε ποιες είναι οι λύσεις για το αύριο. Γιατί θα έχουμε και ένα ΜΕΤΡΟ. Θα έχουμε μια σύγχρονη πόλη.

Η συνολική λύση θα πρέπει να δοθεί και να συζητήσουμε για το που θέλουμε να είναι ο ΟΑΣΘ σε 5 χρόνια» υπογράμμισε.

 

ΜΕΤΡΟ

Ο υπουργός ερωτήθηκε και για το ΜΕΤΡΟ και ανέφερε αρχικά πως «η Θεσσαλονίκη και γενικά η Βόρεια Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ήταν ο φτωχός συγγενής αυτό έχει αλλάξει».

«Το ΜΕΤΡΟ είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει και είναι σαν το γεφύρι της Άρτας. Έχουμε ξοδέψει για αρχαιολογικές ανασκαφές πάνω από 130 εκατ. ευρώ και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Το Μουσείο Ακρόπολης κόστισε λιγότερο. Μετά από παλινωδίες ετών λοιπόν, είμαστε στη θέση να έχουμε δώσει μια λύση που εξασφαλίζει και ΜΕΤΡΟ και αρχαία. Βέβαια υπάρχουν δυνάμεις στην πόλη που με τις εμμονές τους την κρατάνε πίσω. Προσπαθούν με προσφυγές να καθυστερήσουν και άλλο το έργο.

Σε έναν μεγάλο βαθμό για τα παρελθόντα έτη, το είχαν πετύχει. Έχουμε μπει στην τελική ευθεία. Δεσμευτήκαμε ότι θα κάνουμε το έργο και θα το κάνουμε» τόνισε.

Τέλος εξαπέλυσε αιχμές προς την αντιπολίτευση λέγοντας πως «δεν θα δείτε ποτέ κανένα στέλεχος ή τον πρωθυπουργό, να κάνει αυτά τα καραγκιοζιλίκια με τον ΣΥΡΙΖΑ να εγκαινιάζει μουσαμάδες».

 

Ακούστε την συνέντευξη 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω