Nέο Jeep Wrangler Rubicon 392: Σπάει τα κοντέρ!!

AUTO-MOTO 20.11.2020 | 22:30 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Nέο Jeep Wrangler Rubicon 392: Σπάει τα κοντέρ!!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ || [email protected]

Σίγουρα έχουν σαλτάρει οι Αμερικάνοι! Εφέτος, έκαναν, ότι δεν ήταν δυνατό να γίνει τα προηγούμενα χρόνια αφήνοντας έτσι να εννοηθεί, για το ποιός είναι το αφεντικό στα off-road οχήματα!

 

Το πιο δυνατό και γρήγορο Wrangler που κατασκευάστηκε ποτέ στην ιστορία της jeep, είναι το Jeep Wrangler Rubicon 392. Εφοδιάζεται με ένα τρελό βενζινοκινητήρα διάταξης V8, και χωρητικότητας 6,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 470 ίππους με μια ροπή η οποία φτάνει τα 637Nm και όχι μόνο ξηλώνει την άσφαλτο, αλλά….. δεν κολλάει πουθενά!. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων το οποίο με την βοήθεια του «έξυπνου» συστήματος τετρακίνησης  Selec-Trac διαβάζει το έδαφος, δίνοντας εντολές στους 4τροχούς να κάνουν τα αδύνατα δυνατά!   Οι επιδόσεις του νέου μοντέλου είναι καταιγιστικές με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 4,5δλ., ενώ τα τετρακόσια μέτρα καλύπτονται σε μόλις 13δλ. Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι το Wrangler Rubicon 392 και στις εκτός δρόμου διαδρομές. Εφοδιασμένο με άξονες Dana 44, αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά επιπλέον 5εκ. και ειδικά ελαστικά σε τροχούς 17 ιντσών, προσφέρει κορυφαία ευελιξία, εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (44,5ο /22,6ο /37,5ο), αλλά και δυνατότητα διάβασης υδάτινου κολλήματος, βάθους 82,5εκ.!Το Jeep Wrangler Rubicon 392 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο για την αγορά της Β. Αμερικής με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.

 

Παραδοσιακή απόδοση με δόσεις υψηλής τεχνολογίας

Η τοποθέτηση του κινητήρα των 6,4 λίτρων (392 κυβικών ιντσών), σηματοδοτεί την επιστροφή ενός εργοστασιακού V8 στη γκάμα του Wrangler μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Ρυθμισμένος ειδικά για το Jeep Wrangler Rubicon 392, ο κινητήρας των 470 ίππων προσφέρει την εντυπωσιακή ροπή των 637Nm, το 75% της οποίας είναι διαθέσιμη ουσιαστικά από το ρελαντί. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler επιτυγχάνει εξαιρετικές επιταχύνσεις, αλλά μπορεί και με άνεση να κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές. Το μπλοκ από χυτοσίδηρο για μέγιστη αντοχή συνδυάζεται με κεφαλή από αλουμίνιο και λύσεις υψηλής τεχνολογίας, όπως τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο, το μεταβλητό χρονισμό, τις βαλβίδες εξαγωγής με νάτριο, τις «κούφιες» βαλβίδες εισαγωγής και την προηγμένη ψύξη του λιπαντικού. Για μεγαλύτερη οικονομία, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των 4 κυλίνδρων, ενώ η τοποθετημένη στο καπό «σκούπα» εισαγωγής τροφοδοτεί το σύνολο με κρύο και πιο πυκνό αέρα για μεγαλύτερη απόδοση. Η Jeep εξασφάλισε ότι ο V8 του Wrangler Rubicon 392 θα «αναπνέει» με άνεση ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες και τις διαδρομές που επιλέγει ο οδηγός του. Χάρη στο σύστημα εισαγωγής Hydro-GuideTM με την τριπλή διαδικασία φιλτραρίσματος, μπορεί να απομακρύνει έως και 56 λίτρα νερού το δευτερόλεπτο μακριά από τη ροή του αέρα προς τον κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler Rubicon 392 μπορεί με άνεση να ξεπερνά υδάτινα κολλήματα ύψους 82,5εκ. ακόμα και αν το νερό περνά πάνω από το καπό του. Ακόμα και στην ακραία περίπτωση που η εισαγωγή στο καπό φράξει από λάσπη, φύλλα ή άλλα αντικείμενα μια δεύτερη δίοδος επιτρέπει την ελεύθερη ροή του αέρα ώστε το μοντέλο να έχει την μέγιστη απόδοση ακόμα και με την βασική εισαγωγή πλήρως φραγμένη. Αντίστοιχα το σύστημα εξαγωγής εφοδιάζεται με ενεργή βαλβίδα που ενισχύει τον ήχο και παράλληλα μειώνει την αντίσταση των καυσαερίων σε συνθήκες πλήρους φορτίου. Η βαλβίδα μπορεί να ενεργοποιηθεί και από τον οδηγό με το πάτημα ενός κουμπιού στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

 

Aπολαύστε εν δράση το νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 και ονειρευτείτε την περιπέτεια της ζωής σας!

 

 

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω