Οδηγούμε το νέο Ford Kuga 1.5 Ecoboost 150ps: SUV για… φίλημα!

AUTO-MOTO 15.11.2020 | 09:45 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Οδηγούμε το νέο Ford Kuga 1.5 Ecoboost 150ps: SUV για… φίλημα!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ || [email protected]

Είναι κάποια αυτοκίνητα της δημοφιλέστερης κατηγορίας των suv, τα οποία στις μέρες μας, σηματοδοτούν την επιβεβλημένη τεχνολογική, στροφή που πραγματοποιούν , όλες οι εταιρίες, ανεξαρτήτως!

 

Έτσι είναι και το νέο Ford Kuga το οποίο οδήγησα τελευταίως, στην Τρίτη πλέον γενιά του, αποτελώντας ένα από τα πιο δυναμικά μοντέλα της Ford, που μπήκε στην ζωή μας με τόσες πολλές κινητήριες επιλογές, από τις οποίες, δεν ξέρεις πιο να πρωτοδιαλέξεις! Τοποθετείται δίπλα στο άλλο νέο μοντέλο της Ford, το εκπληκτικό  Puma, που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, καθώς λανσάρεται σε έξυπνες εκδόσεις, οι οποίες εκτός από τις επιδόσεις και την υποδειγματική οικονομία καυσίμου, διαθέτουν χαμηλούς ρίπους που δεν επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα!

Ναι το νέο Ford Kuga, είναι μεγαλύτερο, φαρδύτερο, ελαφρύτερο, και τελείως διαφοροποιημένο από το προηγούμενο μοντέλο! Βασίζεται επάνω στην πλατφόρμα του απίστευτου μοντέλου της Ford το Focus, που έδωσε πρώτο  το σύνθημα στις νέες σχεδιαστικές πινελιές που δέχτηκε το μεγάλο suv. Φαντάζει ..λίγο τεράστιο, λόγο του νέου και μεγάλου μπροστινού καπό, το οποίο όμως κλέβει την παράσταση καθώς προσθέτει έναν άπλετο δυναμισμό, στο εμπρόσθιο σύνολο, που ολοκληρώνεται από τα κάθετα φώτα και την μεγάλη αεροδυναμική μάσκα η οποία άλλαξε εντελώς την εικόνα εμφάνισης του Kuga. Όταν είδα το πίσω μέρος, χαμογέλασα πονηρά! Η μεγάλη πόρτα είναι όλα τα λεφτά, καθώς δίνει μεγάλη ευκολία στο φόρτωμα του πόρτ μπαγκάζ, το οποίο είναι τεράστιο χωράει τα πάντα, είναι λειτουργικό και διαθέτει έξυπνες λύσεις για τους ανθρώπους της περιπέτειας. Ακόμη και τα χέρια σας να είναι φορτωμένα, με το πάτημα ενός μικρού μοχλού τα πίσω καθίσματα πέφτουν εκτοξεύοντας τον χώρο φόρτωσης στα ύψη! Το σκηνικό του πίσω μέρους, ολοκληρώνουν οι δύο εξατμίσεις που ενσωματώνονται στον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος  έχει μια ιδιαίτερα έξυπνη κατασκευή η οποία επίσης ενισχύει τον προσανατολισμό του Kuga στον κόσμο της περιπέτειας!

 

 

Στην καμπίνα…. για οδηγική απόλαυση!

Ανοίγοντας την μεγάλη πόρτα, η είσοδος στο εσωτερικό της καμπίνας του νέου Ford Kuga,θυμίζει την είσοδο σε κάποιο πολυτελές αυτοκίνητο πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας. Από την ρυθμιζόμενη θέση του οδηγού κανείς, εκτός από την απίστευτη περιφερειακή ορατότητα, απολαμβάνει μια απίστευτη άπλα, η οποία δίνει την εντύπωση πως βρίσκεσαι σε ένα μικρό living room! Τόσο η σχεδίαση όσο και η επιλογή νέων υλικών στην καμπίνα, μαρτυρούν την πολυτελή αναβάθμιση που έχει δεχτεί το νέο Kuga, δίνοντας ένα παρουσιαστικό τεχνολογικά προηγμένο καθώς η ενημέρωση από όλα τα ηλεκτρονικά του συστήματα, βρίσκεται διάχυτη παντού! Βέβαια, η μεγάλη οθόνη των 8 ιντσών που βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, δεν μου άρεσε, καθότι είμαι ένας οδηγός που απολαμβάνω τα προτερήματα ενός suv οχήματος στον κόσμο της περιπέτειας, και επειδή η ορατότητα παίζει μεγάλο ρόλο, προτιμώ το ταμπλό μου να είναι καθαρό από οθόνες και άλλα παρελκόμενα! Πάρα ταύτα η οθόνη αφής είναι εύκολη στον χειρισμό της, καθώς διαθέτει έξυπνα πλήκτρα στον χειρισμό της, εν τούτοις όμως το sync 3 θα μπορούσε να τρέξει λίγο πιο γρήγορα! Και αυτό γιατί χρησιμοποίησα της υπηρεσίες του μετατρέποντας σε γραφείο ανάγκης το εσωτερικό του, καθώς είχα στην διάθεσή μου άπλετη συνδεσιμότητα μέσω του Apple Car Play λειτουργώντας ως Wi Fi Hotspot, για μένα, και άλλους 3 συναδέλφους, κατά την διάρκεια ρεπορτάζ! Απίστευτη ευκολία έχοντας στην διάθεση του οδηγού πολλαπλές δυνατότητες! Όσο για το πίσω κάθισμα… αυτό πρέπει να ταξιδέψετε για να το ευχαριστηθείτε! Είναι συρόμενο, έχει άπλα στα πόδια, δίνοντας δυνατότητα ακόμη και να μπορεί να τεντωθεί ένας από τους τρείς επιβάτες, χωρίς να ενοχλήσει τους υπολοίπους!

 

Οδηγική εμπειρία!

Ποιος σας είπε ότι 150 άλογα είναι λίγα?  Αγαπητοί μου αναγνώστες ο 1.5 Ecoboost, είναι πολύ τρελό μοτέρ!  Τα άλογα που αποδίδει είναι άκρως ζωντανά, και ιδιαίτερα ροπάτα! 240 Nm ροπής φτάνουν και περισσεύουν για να μετακινήσουν το μεγάλο σκάφος, του 1,5 ton με πολλές αξιώσεις και νορμάλ οικονομία καυσίμου! Χαίρεσαι να πατάς το γκάζι του βαθειά στο πάτωμα  απολαμβάνοντας ένα κινητήριο σύνολο, σχεδόν αθόρυβο, εφοδιασμένο με τεχνολογίες άμεσου και έμμεσου ψεκασμού καυσίμου, και ανεξάρτητου χρονισμού βαλβίδων. Συνεργάζεται άριστα με το 6 τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με τον δυναμικό λεβιέ, που βρίσκεται τοποθετημένος σε εργονομική θέση, κάνοντας ομαλά και ακούσιες τις αλλαγές, παρ ότι μηχανικό! Βέβαια, κατ εμέ την παράσταση κλέβει, το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου το οποίο, διαβάζοντας την λειτουργία του μοτέρ, επιλέγει πόση ισχύ είναι απαραίτητη να δώσει στους τροχούς, συντελώντας έτσι ακόμη περισσότερο στην οικονομία καυσίμου, και στην διατήρηση χαμηλών ρίπων στην ατμόσφαιρα, κρατώντας χαμηλά το αποτύπωμα Co2.

Μπορεί να φαντάζει τεράστιο, το νέο Ford Kuga, όμως έχει απίστευτη κύλιση και οδηγική συμπεριφορά, είναι ευέλικτο, εκεί που νομίζεις ότι θα πάρει μεγαλύτερη κλίση επάνω στην στροφή το αμάξωμά του, νιώθεις πως υπάρχει ένα χέρι που σε επαναφέρει στην τάξη, «κολλώντας» πάνω στην άσφαλτο, χάρις το σύστημα ευστάθειας! Εντός πόλης… αν έχεις δικό σου πάρκινγκ, χαίρεσαι να το οδηγείς! Τόσο η άνεση όσο και η ευελιξία που διαθέτει, διευκολύνει ευχάριστα  τον οδηγό στην πορεία του σε στενά δρομάκια. Η ηρεμία του μοτέρ, και η ψηλή θέση οδήγησης, το κάνουν να συμπεριφέρεται αρκετά φιλικά, ιδιαίτερα όταν μεταφέρει 5 επιβάτες οι οποίοι απολαμβάνουν την άνεση και την φιλοξενία των καθισμάτων του!

Σε γενικές γραμμές μου άρεσε το άτιμο! Είναι ένα σύγχρονο και αρχιτεκτονικά ορθά δομημένο SUV αυτοκίνητο, που πραγματοποιεί τα όσα υπόσχεται! Η έκδοση Titanium που οδήγησα, ήταν η 1.5 EcoBoost 150 PS MT6 και κοστίζει € 27.197.

 

 

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω