Ford Mustang Mach 1: Για τους δρόμους… και πίστες όλου του κόσμου!

AUTO-MOTO 21.10.2020 | 21:00 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Ford Mustang Mach 1: Για τους δρόμους… και πίστες όλου του κόσμου!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Αλήθεια ποιος είναι αυτός που δεν έχασε τα μυαλά του βλέποντας μια 5λιτρη Mustang Mach 1 με κινητήρα V8 και απόδοση 460 ίππων για χρήση σε πίστα, και δρόμο και δεν σάλταρε ακόμα;;; 

Με φιλτρο χωάνη ανοιχτού τύπου πολλαπλή εξαγωγής και πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT 350 που διατίθεται από την Ford στη Β. Αμερική, αυξάνεται η ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα.

Η βελτιωμένη αναπνοή του V8 λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα για καλύτερη ευστροφία – η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 7.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ και η μέγιστη ροπή των 529 Nmστις 4.600 σ.α.λ.

 

Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, το οποίο προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού – και κατ’ επέκταση κορυφαία απόδοση σε υψηλά φορτία. Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford.

Στο σύστημα μετάδοσης η Mustang Mach 1 προσφέρει δύο επιλογές που στόχο έχουν τη μεγιστοποίηση της απόδοσης αλλά και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην πίστα. Το χειροκίνητο και 6-τάχυτο κιβώτιοTREMEC 3160 χρησιμοποιεί έναν συμπλέκτη με δύο δίσκους που ανταπεξέρχεται με επιτυχία στο αυξημένο φορτίο τόσο στις γρήγορες αλλαγές όσο και σε εκείνες που πραγματοποιούνται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του V8 κινητήρα κατά την οδήγηση στην πίστα. Το κιβώτιο συνδυάζεται με σύστημα rev-matching, γεγονός που μεγιστοποιεί την απόδοση και τον «fun-to-drive» χαρακτήρα του μοντέλου στη σπορ οδήγηση.

Το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford που αποτελεί τη δεύτερη επιλογή διαθέτει έναν αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση. Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο.

Τόσο η χειροκίνητη όσο και η αυτόματη έκδοση διαθέτουν ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης του πίσω άξονα που υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.

 

Έτοιμη για αγώνες!

Η Mustang Mach 1 διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών που εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη σε απόδοση αλλά και μια χαρακτηριστική εμφάνιση που αποτίνει φόρο τιμής στο σχεδιασμό των Mustang των προηγούμενων γενιών.

Το ειδικά διαμορφωμένο εμπρός μέρος περιλαμβάνει μια νέα άνω γρίλια δύο τμημάτων, νέο splitter και κάτω γρίλια, καθώς και διαφορετικές πλευρικές, που σε συνδυασμό συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος.

Η Mustang Mach 1 παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT, αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος που προέρχεται από την Mustang Shelby GT500 η οποία διατίθεται στη Β. Αμερική, αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου. Το εμπρός splitter έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ την ίδια στιγμή η μονή πίσω αεροτομή έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μοναδική έχοντας ως γνώμονα της υψηλές απαιτήσεις κατά την οδήγηση στην πίστα. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση Magne Ride®2ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητο-ροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς. Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 καιGT500, συμβάλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη.

Η νέα Mustang Mach 1 εξοπλίζεται με αλουμινένιες ζάντες με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πίστα.

 

Απολαύστε το βίντεο της νέας Mustang Mach 1

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω