Back to school: 5 tips διατροφής για την επιστροφή στα θρανία

ΥΓΕΙΑ 19.9.2020 | 22:45 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Back to school: 5 tips διατροφής για την επιστροφή στα θρανία

ΤHESSNEWS-DESK

Οι καλοκαιρινές διακοπές έφτασαν στο τέλος τους, τα παιδιά επέστρεψαν στα θρανία και είναι μια καλή ευκαιρία για υιοθέτηση σωστών διατροφικών συνηθειών από τα παιδιά και όλη την οικογένεια, καθώς οι γονείς αποτελούν πρότυπο συμπεριφοράς για τους μικρότερους και η διατροφική εκπαίδευση ξεκινά από αυτούς. Το κλειδί για να μπορέσουν οι μαθητές να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της νέας σχολικής χρονιάς είναι μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή!

Η Δομή Υποστήριξης Παιδιού και Οικογένειας «ΠΑΙΔΙΚΗ ΟΜΠΡΕΛΑ» της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Παύλου Μελά παρουσιάζει τα 5 tips της διατροφολόγου – διαιτολόγου της δομής Ελένης Αλεξανδρίδου, για ομαλή επιστροφή στη σχολική καθημερινότητα με σωστή διατροφή!

 

➢Καλό πρωινό

Είναι καλό να μην παραλείπεται το πρωινό γεύμα, γιατί δίνει στα παιδιά την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται, βοηθώντας τα έτσι να έχουν περισσότερη διάθεση και να είναι πιο συγκεντρωμένα κατά την ώρα των μαθημάτων. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό έχουν καλύτερη απόδοση και συγκέντρωση. Ένα καλό πρωινό μπορεί να περιλαμβάνει γάλα μαζί με δημητριακά ή βρώμη και ένα φρούτο της επιλογής σας ή ακόμη μπορεί να είναι ένα τοστ με γαλοπούλα, τυρί και κάποιο λαχανικό όπως μαρούλι, ντομάτα, αγγουράκι ή 1 ποτήρι γάλα με 1 φέτα ψωμί με αυγό ή μέλι ή ταχίνι .

 

➢Κολατσιό στο σχολείο

Η κατανάλωσή του, θα εφοδιάσει τα παιδιά με την ενέργεια που χρειάζονται για την υπόλοιπη ημέρα. Η παράλειψη των ενδιάμεσων γευμάτων μπορεί να προκαλέσει στα παιδιά ανεξέλεγκτη πείνα με αποτέλεσμα στο επόμενο γεύμα να φάνε μεγάλες ποσότητες φαγητού γι αυτό είναι καλό για τους μαθητές να παίρνουν μαζί τους στο σχολείο κάτι προετοιμασμένο από το σπίτι, όπως σάντουιτς ή τοστ, σπιτική τυρόπιτα, μπάρα δημητριακών, ακόμα και φρούτα εποχής.

 

➢Ανάγκη επαρκούς ενυδάτωσης

Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας είναι πολύ σημαντική. Κατά την παιδική  ηλικία, ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι πιο αυξημένος. Πολλές φορές η κόπωση και οι πονοκέφαλοι μπορεί να προέρχονται από έλλειψη νερού. Η επαρκής ενυδάτωση μπορεί να βελτιώσει την γνωστική λειτουργία των παιδιών.

 

➢Περιορισμός των γλυκών

 Τα γλυκά μπορούν να αποτελέσουν και αυτά μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Η απαγόρευσή τους δεν θεωρείται λύση, απλά εξηγείστε στα παιδιά σας πως είναι σημαντικό να τα καταναλώνουν με μέτρο και όχι σε καθημερινή βάση.

 

➢Ενθάρρυνση  για σωματική άσκηση

Η τακτική σωματική δραστηριότητα έχει ευεργετικές επιδράσεις στα παιδιά, καθώς επηρεάζει τη νοητική, τη συναισθηματική και τη σωματική υγεία τους.

 

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω