DS 3 Crossback 1.2 Pure Tech 100 ps: Πολυτέλεια.. δίχως όρια!

AUTO-MOTO 3.8.2020 | 09:20 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

DS 3 Crossback 1.2 Pure Tech 100 ps: Πολυτέλεια.. δίχως όρια!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ || [email protected]

Όταν ένας άντρας και μία γυναίκα ακούνε την λέξη haute couture, αμέσως στο μυαλό τους έρχονται εικόνες από ακριβά υφάσματα, πολύτιμες πέτρες, εκκεντρικές δημιουργίες και φυσικά τους μεγαλύτερους οίκους μόδας του Πλανήτη.

Εδώ και πολλά χρόνια, οι Γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, κατά καιρούς έχουν παρουσιάσει αρκετά μοντέλα της Αυτοκίνησης τα οποία η σχεδιαστική τους γραμμή δεν ακολουθεί κανένα άλλο μοντέλο στην αγορά.

Οι σκέψεις αυτές ήρθαν στο μυαλό μου καθώς οδηγούσα με «καλή παρέα» στο δεξί μπάκετ, το νέο και ξεχωριστό μοντέλο της DS, το μυώδες DS 3 Crossback  με τα 100hp.Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο στυλιστικά βρίσκεται ένα επίπεδο πιο πάνω από τα υπόλοιπα στην κατηγορίας του, χωρίς να αναζητά ταυτότητά, καθώς οι πινελιές  στο αμάξωμά του, αναδεικνύουν την καλαίσθητη σιλουέτα του η οποία είναι μοναδική! Άλλωστε αυτή είναι και η φιλοσοφία που διέπει τον Όμιλο PSA, ο οποίος από την ημέρα ενοποίησής του, αναζητά την σχεδιαστική ανατροπή και την τεχνολογική μοναδικότητα σε όλα τα μοντέλα της.

Από την πρώτη στιγμή που το είδα, δεν το προσπέρασα! Ειδικότερα όταν άνοιξα την πόρτα του και η ματιά μου χάθηκε, στον υψηλής αισθητής διάκοσμό του, που διαχέεται από έναν ανατρεπτικό χαρακτήρα, ο οποίος δεν του χάρισε αδίκως τον τίτλο του «fashion icon» χάρις τις σχεδιαστικές του καινοτομίες! Οι επενδύσεις δέρματος Alcantara, τόσο στα καθίσματα, όσο και στο διαστημικό ταμπλό του DS 3 CROSSBACK το οποίο παραπέμπει σε ένα αυτοκίνητο το οποίο αν το είχε ο διάσημος spielberg στην διάθεσή του σίγουρα θα το περιελάμβανε σε κάποια από τις ταινίες στον «Πόλεμο των Άστρων».

Η άνεση της καμπίνας είναι άπλετη. Μπορεί ο χρωματισμός της καμπίνας να είναι σκούρης απόχρωσης, όμως ακόμη και έτσι, συντελεί στον προσανατολισμό του μοντέλου στην κατηγορία των premium B-SUV η οποία είναι ιδιαιτέρως απαιτητική. Τα χειριστήρια όλα, ακόμη και των λειτουργιών που φιλοξενούνται στην οθόνη του infotainment, είναι απολύτως ευδιάκριτα, λειτουργικά και ιδιαιτέρως κομψά. Με το κλείσιμο της βαριάς πόρτας του DS 3 CROSSBACK, εύκολα, ένας οδηγός που νοιάζεται για την «ποιότητα» ζωής του, ανακαλύπτει πως πρόκειται για ένα B-SUV όχημα με το οποίο συνδυάζει τον σύγχρονο τρόπο ζωής, αλλά και τις περιπετειώδης αποδράσεις καθώς η αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, και ο ροπάτος 3κύλινδρος κινητήρας με τα 100 άλογα, του επιτρέπουν να κινείται off road, σε χωματόδρομους, όπου «μπορεί να κυκλοφορήσει» ένα αυτοκίνητο!

Ταξίδεψα οδηγώντας το νέο DS 3 Crossback μέχρι την Ορεινή Χαλκιδική, στις πλαγιές του Πανεπιστημιακού Δάσους του Ταξιάρχη, το οποίο ως γνωστόν φημίζεται για τις απαιτητικές του διαδρομές.  Είμαι από εκείνους που αγαπούν και ενθουσιάζονται θετικά με όλα τα νέα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην επικράτεια των Ελληνικών δρόμων. Όμως έχω ένα μικρό ελάττωμα! Ερωτεύομαι πολύ εύκολα τα αυτοκίνητα τα οποία δεν αρέσουν στους φίλους μου και στο ευρύτερο κοινό. Άλλωστε για αυτό διαφέρουν, γιατί μιλούν στα εσώψυχα του καθενός με τρόπο διαφορετικό, και συγκινούν ακόμη περισσότερο όταν τα οδηγείς!

 

Κινητήρας

Ο βραβευμένος  βενζινοκινητήρας 1.2cc τεχνολογίας puretech απόδοσης 100 ίππων, φάνηκε ιδιαιτέρως ενθουσιώδης καθώς ανταποκρινόταν στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, χωρίς να ενοχλεί στο εσωτερικό της καμπίνας! Η ροπή των 250 nm, εμφανίζεται στα χαμηλά του στροφόμετρου, από τις 1700στρ/λεπ, και στην κυριολεξία δεν αφήνει τον κινητήρα να κρεμάσει ούτε για πλάκα, ακόμη και αν το DS 3 crossback είναι «φορτωμένο»! Το σκηνικό  λειτουργικότητας του DS 3, έρχεται και συμπληρώνει η μεγάλη ακαμψία που διαθέτει το αμάξωμα, αποτέλεσμα της πλατφόρμας κατασκευής “multi-energy”η οποία αυξάνει την οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια του οδηγού.

Οι πληροφορίες που στέλνουν οι τροχοί του DS 3 στα χέρια του οδηγού, είναι άμεσες, τον κρατούν σε συνεχή πληροφόρηση και ανταποκρίνονται σε οποιαδήποτε εντολή πάρουν από το τιμόνι χωρίς την παραμικρή αντίρρηση! Άμεσο είναι και το σύστημα φρένων του cross back το οποίο δεν καθυστερεί κόψει ταχύτητα, και να ακινητοποιήσει το DS 3, γεγονός το οποίο βίωσα κατά την κίνησή μου στα κλειστά στροφίλικια του Χολομώντα, απολαμβάνοντας έναν συνδυασμό καλού κρατήματος, και ελεγχόμενου φρεναρίσματος!

Οι αλλαγές των ταχυτήτων ήταν υποδειγματικές καθώς ο λεβιές κούμπωνε ικανοποιητικά σε όλη την κλίμακα χωρίς να θορύβους και περιττές Καθυστερήσεις! Στο Ταξίδι, επιβάτες και οδηγός απολαμβάνουν τόσο την άνεση των καθισμάτων, αν και αυτοί που κάθονται πίσω έχουνε λίγο μειωμένη ορατότητα από τα τζάμια των παραθύρων τους λόγο του εκκεντρικού σχεδιασμού που έχει το αμάξωμα! Η οικονομία καυσίμου, είναι αποτέλεσμα της μακριάς 6ης ταχύτητας που διαθέτει το κιβώτιο και χαρίζει μεγάλη αυτονομία κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού!

Το κερασάκι στην τούρτα του DS 3 CROSSBACK δεν θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε άλλο από τα αναδυόμενα χερούλια των θυρών του, τα οποία όχι μόνο κλέβουν την παράσταση αλλά υποδηλώνουν την άπλετη τεχνολογική πολυτέλεια που «κρύβει» διακριτικά μέσα του, το διαφορετικό suv .

Σε όσους από την παρέα, αρέσει το DS 3, και θέλουν να διαφέρουν, δεν έχουν παρά να κάνουν ένα τεστ ντράιβ, στην αντιπροσωπεία της DS ΓΙΑΝΝΙΡΗΣ Α.Ε. στην Θεσσαλονίκη, η οποία βρίσκεται στην οδό Μοναστηρίου 196, και να ενημερωθούν από πρώτο χέρι για τα πακέτα χρηματοδότησης του DS 3 crossback και όχι μόνο!

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω