Κ. Καραμανλής στο ΡΘ: Χωρίς διόδια η Fly Over - Να σταματήσει η μιζέρια με τις προσφυγές (audio)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 29.6.2020 | 10:11 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Κ. Καραμανλής στο ΡΘ: Χωρίς διόδια η Fly Over - Να σταματήσει η μιζέρια με τις προσφυγές (audio)

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Για το Fly Over, το Μετρό αλλά και τον ΟΑΣΘ μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τους Σάκη Μόσχη και Δημήτρη Διαμαντίδη.

Αναφορικά με το Fly Over ο κ. Καραμανλής τόνισε πως το έργο είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί και υπάρχει χρηματοδότηση. Όπως είπε μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να βγει ο ανάδοχος και σε τρία χρόνια θα υπάρχει δρόμος.

Παράλληλα ο υπουργός υπογράμμισε ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις καθώς τα χρονοδιαγράμματα είναι «σφιχτά». Όπως είπε το έργο θα γίνει με ΣΔΙΤ δηλαδή θα κατασκευαστεί με σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου φορέα.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι δε θα υπάρχουν διόδια ενώ σε ότι αφορά τις αντιδράσεις και τις ενδεχόμενες προσφυγές λόγω του Σέιχ Σου τόνισε ότι δεν θα υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, τονίζοντας πως θα γίνουν και δύο πεζογέφυρες για πρόσβαση των πολιτών στο δάσος ενώ θα γίνουν και οι απαραίτητες αναδασώσεις.

«Αυτή η μιζέρια να κολλάει ότι είναι να γίνει ειδικά στη Θεσσαλονίκη πρέπει να τελειώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Για τον ΟΑΣΘ

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στις κινήσεις του υπουργείου για την βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου. Έκανε αναφορά στα ΚΤΕΛ, στο λίζινγκ ενώ είπε επίσης ότι μέσα στο Σεπτέμβριο θα γίνει ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία.

Σύμφωνα με τον υπουργό, μέχρι το τέλος του έτους στη Θεσσαλονίκη θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία όσα είχαμε δηλαδή και το 2014.

Ο κ. Καραμανλής παράλληλα τάχθηκε ανοιχτά κατά της κρατικοποίησης που ακλούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση. «Ποτέ δεν έχουμε αποκλείσει ότι μπορεί ένας ιδιώτης να συμμετέχει στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε παράλληλα.

 

Για το Μετρό

Αναφορικά με το Μετρό ο υπουργός τόνισε πως «το ζήτημα δεν είναι αν θα κάνουμε την επέκταση αλλά πόσο γρήγορα θα την κάνουμε. Το ζήτημα μας δεν είναι η χρηματοδότηση. Είναι να κινηθούμε γρήγορα και να μην μπούμε σε μια μιζέρια προσφυγών».

Παράλληλα είπε πως «πρέπει η Θεσσαλονίκη να συνδεθεί με σιδηρόδρομο είτε υπόγειο είτε επίγειο στο αεροδρόμιο και εμείς έχουμε συνεχίσει και τον προγραμματισμό για τις επεκτάσεις στις δυτικές και υποβαθμισμένες περιοχές της Θεσσαλονίκης».

 

Ακούστε το ηχητικό

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω