Νέο εξηλεκτρισμένο Focus EcoBoost Hybrid: 17% βελτιωμένη οικονομία καυσίμου!

AUTO-MOTO 24.6.2020 | 20:04 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Νέο εξηλεκτρισμένο Focus EcoBoost Hybrid: 17% βελτιωμένη οικονομία καυσίμου!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ || [email protected]

Το αναβαθμισμένο Ford Focus με τον οικονομικό και εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid είναι τώρα διαθέσιμο στην Ευρώπη.

Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο νέο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2 σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (NEDC).

Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus προσφέρει μία  πιο premium εμπειρία οδήγησης, χάρη στο νέο πίνακα οργάνων LCD των 12,3 ιντσών τεχνολογίας “true colour”, αλλά και βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εμπειρία ιδιοκτησίας, χάρη στο στάνταρ μόντεμ FordPass Connect – συμπεριλαμβανομένου του καινοτόμου Local Hazard Information που θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η νέα έκδοση Focus Connected προσφέρει στο βασικό της εξοπλισμό στοιχεία όπως η βάση ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου, καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσου του SYNC 3, το οποίο διαθέτει δυνατότητα φωνητικών εντολών και μία οθόνη αφής 8 ιντσών. Η πολυσυλλεκτική οικογένεια του Focus περιλαμβάνει το κομψό Focus Titanium, το εμπνευσμένο από SUV μοντέλα Focus Active, το σπορ Focus ST-Line και το πολυτελές Focus Vignale, σε πεντάθυρα και station wagon αμαξώματα, ανάλογα με την έκδοση. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid διατίθενται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου.

 

EcοBoost Hybrid: Υψηλή απόδοση αλλά και περιορισμένη κατανάλωση

Η κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου (NEDC).

Διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 125 PS, ο κινητήρας EcoBoost Hybrid αντικαθιστά το στάνταρ εναλλάκτη του 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας των 48-volt κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού επέτρεψε την ενσωμάτωση του ήπιου υβριδικού συστήματος κίνησης χωρίς να πλήττεται η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω της διαρκούς συνεργασίας του με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή επιπλέον ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, αλλά και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου ώστε να προσδιορίζει με το βέλτιστο τρόπο τόσο το πότε και το πώς θα φορτίζεται η μπαταρία, όσο και το πότε θα χρησιμοποιείται η αποθηκευμένη σε αυτή ενέργεια.

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω