Αισθάνεστε έντονο φούσκωμα; Όλα όσα πρέπει να αποφύγετε για να το εξαφανίσετε άμεσα

THESSLIFE 23.5.2020 | 23:50 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Αισθάνεστε έντονο φούσκωμα; Όλα όσα πρέπει να αποφύγετε για να το εξαφανίσετε άμεσα

THESSNEWS-DESK

Μιας που το καλοκαίρι επιστρέφει κοντά μας, με τη θερμοκρασία να ανεβοκατεβαίνει συνεχώς, εμείς αισθανόμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ, να αφήσουμε ό,τι μας βαραίνει πίσω μας, και να προσπαθήσουμε να ανακουφιστούμε από τυχόν «ανησυχίες» στο πρόγραμμα της διατροφής μας, το οποίο για πολλούς άλλαξε -μαζί με τα ωράριά τους- κατά την περίοδο του lockdown.

Είναι απολύτως λογικό, λοιπόν, να πιάνουμε συχνά τους εαυτούς μας να αισθάνονται πιο «βαριοί», έχοντας ένα φούσκωμα, που μπορεί κάλλιστα να δημιουργείται από την καθιστική ζωή, αλλά και τη ζέστη του επερχόμενου καλοκαιριού.

Παρακάτω, σύμφωνα με το glow.gr θα δείτε όλες εκείνες τις τροφές που προκαλούν έντονο πρήξιμο και συχνά σας φέρνουν σε δύσκολη θέση. Μάθετε ποιες είναι αυτές και αποφύγετέ τες όποτε είναι δυνατό!


Ωμά Λαχανικά

Τα λαχανικά και ιδιαίτερα τα φρέσκα αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής, ωστόσο εάν θέλετε να αποφύγετε το πρήξιμο πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι προτιμότερο να τα καταναλώνετε μαγειρεμένα. Κατά αυτόν τον τρόπο, καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο στη γαστρεντερική οδό, όπου και γίνεται η πέψη των τροφών, γεγονός που προκαλεί λιγότερο φούσκωμα.



Πικάντικα

Οι συγκεκριμένες τροφές, συχνά διεγείρουν την απελευθέρωση οξέων του στομάχου, προκαλώντας ερεθισμό και φούσκωμα. Μιλάμε, φυσικά για ό,τι περιλαμβάνει μαύρο πιπέρι, μοσχοκάρυδο, γαρίφαλο, σκόνη chili, κρεμμύδι, σκόρδο, μουστάρδα, σάλτσα μπάρμπεκιου, σάλτσα ντομάτας και ξύδι. Για να αντικαταστήσετε τα παραπάνω -αλλά και να παραμείνετε «ελαφριές»- προτιμήστε φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού.

 

Αλκοόλ

Γνωρίζουμε καλά πως είναι δύσκολο να στερηθείτε ακόμα κι ένα ποτήρι από το αγαπημένο σας κρασί ή ακόμα και το γευστικό καλοκαιρινό σας cocktail. Ωστόσο, εάν θέλετε να πείτε μια για πάντα «αντίο» στο φούσκωμα, θα πρέπει να μειώσετε αισθητά την κατανάλωση αλκοόλ, αφού προκαλεί ερεθισμό στο έντερο και συνήθως οδηγεί σε πρήξιμο. Μάλιστα, η προσθήκη συνοδευτικών ανθρακούχων αναψυκτικών επιδεινώνει την κατάσταση.

 

Υδατάνθρακες

Θα πρέπει σίγουρα να τους περιορίσετε σε μία με δύο (το πολύ) μερίδες την ημέρα, δηλαδή μια φέτα ψωμί ή μισή κούπα ρύζι -ειδικά αν δεν κάνετε υψηλής έντασης γυμναστική. Φυσικά, αποφύγετε τα δημητριακά με ζάχαρη, τα chips και τα ζυμαρικά, καθώς προκαλούν την αποθήκευση γλυκογόνου στους μυς. Κάθε γραμμάριο γλυκογόνου απαιτεί περίπου τρία γραμμάρια νερού, γεγονός που προκαλεί πρήξιμο στο σώμα και ιδιαίτερα στην κοιλιά.

 

Αλάτι

Εννοείται πως το αλάτι συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, αφού οι τροφές που το περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες συγκρατούν το νερό στα κύτταρα του οργανισμού, προκαλώντας το ανεπιθύμητο φούσκωμα. Μειώστε την πρόσληψή του, κατά ένα κουταλάκι του γλυκού την ημέρα, βγάζοντας από τη διατροφή σας τις επεξεργασμένες τροφές. Αυτό, φυσικά, θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την κατακράτηση υγρών.

Φωτογραφία από Deedee86 από το Pixabay

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω