Λαϊκή Συσπείρωση: Όλα τα είχε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον ΟΑΣΘ, εκτός από την αλήθεια

THESSCITY 14.12.2019 | 12:16 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Λαϊκή Συσπείρωση: Όλα τα είχε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον ΟΑΣΘ, εκτός από την αλήθεια

THESSNEWS-DESK

«Έγινε προσπάθεια να ξεχαστεί το πολυετές, τεράστιο σκάνδαλο του ιδιωτικού αλλά κρατικά επιδοτούμενου ΟΑΣΘ», αναφέρει σε ανακοίνωση της η «Λαϊκή Συσπείρωση» σχολιάζοντας την ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται μεταξύ άλλων, ότι από την συνεδρίαση έλειπε μόνο «η αλήθεια, ο λαός και οι ανάγκες για φθηνή, συχνή, ασφαλή συγκοινωνία».

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Όλα τα είχε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για την τραγική κατάσταση του ΟΑΣΘ:

ΜΑΤ και αστυνομία, μια ακόμα «αντιπολιτευτική» παράσταση του συμπολιτευόμενου ΣΥΡΙΖΑ σε ενιαία γραμμή με τη ΝΔ, «πολιτικό μασάζ» από την κυβέρνηση, που πατώντας στη δίκαιη λαϊκή αγανάκτηση προωθεί τις ιδιωτικές συγκοινωνίες, ακριβότερες και χειρότερες.

Έλειπαν μόνο : η αλήθεια, ο λαός και οι ανάγκες για φθηνή, συχνή, ασφαλή συγκοινωνία.

Έγινε προσπάθεια να ξεχαστεί το πολυετές, τεράστιο σκάνδαλο του ιδιωτικού αλλά κρατικά επιδοτούμενου ΟΑΣΘ.

Η λεγόμενη «απο-ιδιωτικοποίηση» του ΣΥΡΙΖΑ (2017) που απλά αλλάζει το μετοχικό τοπίο (από μικρότερους σε μεγαλύτερους «επενδυτές») και τελικά άνοιξε το δρόμο της μεταφοράς μεταφορικού έργου σε ιδιώτες, δήμους (σαν προθάλαμο ΣΔΙΤ με ιδιώτες) και ΚΤΕΛ (2018). Την παραχώρηση των πρώτων 6 γραμμών του ΟΑΣΘ στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ από τον ΣΥΡΙΖΑ (2019). Πλέον, η ΝΔ δεν έχει ανάγκη νέας νομοθεσίας, υλοποιεί με ευλάβεια αυτή του ΣΥΡΙΖΑ. Οι λύσεις που προτείνει (συνέχιση παράδοσης γραμμών στα ΚΤΕΛ, ενοικίαση λεωφορείων) διασφαλίζουν άλλο ένα πεδίο κερδοφορίας για το ιδιωτικό κεφάλαιο αυξάνουν αναπόφευκτα το κόστος για το λαό με αύξηση του κομίστρου ηλεκτρονικό εισιτήριο ανά ζώνες, πρόστιμα).

Το ότι η «κόκκινη γραμμή» που διαπερνά την πολιτική και των δύο είναι η εφαρμογή της οδηγίας 1370/2007 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για απελευθέρωση (βλ. ιδιωτικοποίηση) των αστικών συγκοινωνιών με παράλληλη δραστική μείωση της κρατικής επιδότησης του εισιτηρίου σ’ αυτές, δηλ. ακριβότερο εισιτήριο.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» αναδεικνύοντας τη διαχρονική ρίζα του κακού με οποιαδήποτε κυβέρνηση, κάλεσαν τους εργαζόμενους και τα σωματεία τους, τη νεολαία, το λαό στις γειτονιές να κάνουν τη δίκαιη αγανάκτησή του, συσπείρωση, αγώνα, διεκδίκηση για:

Μείωση κατά 50% του εισιτηρίου. Προμήθεια των αναγκαίων νέων λεωφορείων. Δωρεάν συγκοινωνία για τους εργαζόμενους προς και από την εργασία τους, για τους άνεργους, φοιτητές, μαθητές, χαμηλοσυνταξιούχους, ΑΜΕΑ (όπως ίσχυε τη δεκαετία ’80).

Ανέδειξαν με τις παρεμβάσεις τους ότι η κεντρική πρόταση του ΚΚΕ για ενιαίο, πραγματικά και αποκλειστικά δημόσιο φορέα για όλες τις αστικές συγκοινωνίες όχι μόνο απαντά στις άμεσες, πιεστικές λαϊκές ανάγκες για φθηνές (χωρίς κερδοσκοπία) συγκοινωνίες, ασφαλείς και τακτικές, αλλά και είναι ρεαλιστική. Αρκεί ο τεράστιος πλούτος που καταθέτει ο λαός στην εφορία να μην οδηγείται σε φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις τραπεζιτών, βιομηχάνων, εφοπλιστών, στο ΝΑΤΟ, να απαλλαγούμε από τις δεσμεύσεις της Ε.Ε. και των οδηγιών της, να κατευθυνθεί αυτός στην ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών (υγεία, παιδεία, πολιτική προστασία κ.λ.π.) μεταξύ αυτών και η φθηνή, ασφαλής αστική συγκοινωνία.  Κι’ αυτό απαιτεί ριζική αλλαγή πορείας σε επίπεδο εξουσίας και οικονομίας. Αυτή η επιτακτική ανάγκη πηγάζει από κάθε οξυμένο, καθημερινό πρόβλημα των εργαζόμενων, των λαϊκών στρωμάτων
 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω