«Πέφτουν» οι νέες υπογραφές ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ! Αντιδρούν οι εργαζόμενοι – Στόχος τα 500 λεωφορεία στην πόλη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ 16.10.2019 | 15:35 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

«Πέφτουν» οι νέες υπογραφές ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ! Αντιδρούν οι εργαζόμενοι – Στόχος τα 500 λεωφορεία στην πόλη

ΜΑΡΙΑ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ || [email protected]

Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο η υπογραφή της σύμβασης ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ για τα περιαστικά δρομολόγια. Στόχος να βρεθούν 500 λεωφορεία για το πολεοδομικό συγκρότημα. Για παράτυπη συνεργασία μιλούν οι εργαζόμενοι.

320 λεωφορεία κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα.

«Η αύξηση του αριθμού των λεωφορείων είναι της τάξεως του 60%, κάτι που όμως δεν σημαίνει ότι τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί. Η κατάσταση δεν είναι αυτή που θα έπρεπε και αυτή που επιθυμούμε», σημείωσε ο κ. Σκόδρας, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και την εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς.

Τόνισε ότι για να εξομαλυνθεί η κατάσταση θα πρέπει να κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη 500 λεωφορεία.

 

«Συγνώμη για την ταλαιπωρία»

«Η νέα διοίκηση των μόλις 54 ημερών κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση», πρόσθεσε ο κ. Σκόδρας και ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.

«Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος, θα αποφορτίσουν τον Οργανισμό», σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα

«Τα 60 με 70 λεωφορεία που εξυπηρετούν τις υπεραστικές γραμμές θα έρθουν στο πολεοδομικό συγκρότημα αρχές Ιανουαρίου», πρόσθεσε. Η σύμβαση θα υπογραφεί μέσα στο επόμενο 10ημερο.

Ο κ. Σκόδρας χαρακτήρισε  μονόδρομος τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ σχολιάζοντας τις αντιδράσεις των εργαζομένων για τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ.


«Παράτυπη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ»

Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ κάνουν λόγο για παράτυπη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ.
Όπως είπε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρός τους Δημήτρης Τσερμενίδης τα χρήματα που θα δοθούν στα ΚΤΕΛ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επισκευή των λεωφορείων του ΟΑΣΘ.

«Στόχος του Οργανισμού είναι να βγουν στην κυκλοφορία 400 λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2019 και 518 (όλος ο στόλος δηλαδή) το πρώτο εξάμηνο του 2020», ανέφερε ο κ. Τσερμενίδης.

Για τις μεγάλες καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ όπως τόνισε ο κ. Τσερμενίδης ο οποίος υπενθύμισε ότι ο Οργανισμός ήταν πρότυπο συγκοινωνίας μέχρι το 2011.

 

100 ολοκαίνουργια λεωφορεία του ΚΤΕΛ

Για τα νέα δρομολόγια στην περιαστική ζώνη με τα 100 ολοκαίνουργια λεωφορεία του ΚΤΕΛ, για τα οποία θα γίνουν και τουλάχιστον 300 προσλήψεις ως επί των πλείστων οδηγών, μίλησε και ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης.

Η εκτέλεση των δρομολογίων στην περιαστική ζώνη της Θεσσαλονίκης, με λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα αρχίσει στις αρχές του Ιανουαρίου, όπως είπε ο κ. Τσόλης.

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω