Πώς θα κάνετε αποτοξίνωση μετά από ένα ανθυγιεινό γεύμα (VIDEO)

THESSLIFE 17.10.2020 | 20:11 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Πώς θα κάνετε αποτοξίνωση μετά από ένα ανθυγιεινό γεύμα (VIDEO)

ΤHESSNEWS-DESK

Το ανθρώπινο σώμα είναι μια τέλεια μηχανή. Αν όμως παραμελείτε ή επιβαρύνετε τη λειτουργία κάποιων οργάνων, όπως το συκώτι ή τα νεφρά, μπορεί να προκαλέσετε σοβαρές και μόνιμες βλάβες.

Σύμφωνα με το onmed.gr, είναι γνωστό ότι η τακτική κατανάλωση πρόχειρου φαγητού αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 και καρδιακής νόσου.

Παράλληλα, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα του πεπτικού και συμπτώματα, όπως κούραση, αδυναμία, ακόμη και κατάθλιψη.

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, απομακρύνετε τις τοξίνες από τον οργανισμό σας και βοηθάτε τα νεφρά και την ουροδόχο κύστη σας να παραμείνουν υγιή.

- Πολλές ποικιλίες τσαγιού προσφέρουν στο σώμα σας απίστευτα οφέλη, όπως η απομάκρυνση των βλαβερών τοξινών από τα νεφρά και το συκώτι.

- Κάποιες βιταμίνες, όπως η Β6, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και το κιτρικό κάλιο προλαμβάνουν τη δημιουργία λίθων στα νεφρά.

- Τα στρες δεν επηρεάζει μόνο τη διάθεση αλλά και το σώμα, προσβάλλοντας συγκεκριμένα όργανα, όπως η ουροδόχος κύστη.

- Η χρόνια κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών προκαλεί συσσώρευση τοξινών στα νεφρά και προβλήματα στη λειτουργία τους.

- Ξεκινήστε τη μέρα με θρεπτικό πρωινό, το οποίο περιλαμβάνει χυμό λαχανικών, όπως παντζαριών ή σέλινου και αποξηραμένα βακκίνια.

- Φάτε ελαφρύ βραδινό, όπως πράσινη σαλάτα από φρέσκα λαχανικά στην οποία θα προσθέσετε λίγη πρωτεΐνη της επιλογής σας, π.χ. στήθος κοτόπουλου ή βραστό αυγό.

- Οι ασκήσεις Kegel που ενδυναμώνουν τους μυς του πυελικού εδάφους, είναι απαραίτητες για την πρόληψη ή τη διαχείριση της ακράτειας, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στην υγιή σεξουαλική ζωή των γυναικών, καθώς διευκολύνουν την επίτευξη του οργασμού.

- Πατήστε ελαφρά το συκώτι σας 100 φορές την ημέρα για να λειτουργεί καλά. Για να το βρείτε, πιέζετε πάνω και κάτω από τα πλευρά στο δεξιό μέρος του κορμού σας.

Φωτογραφία από silviarita από το Pixabay

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω