Η Ελλάδα θρηνεί για ακόμα μια φορά τον άδικο χαμό ανθρώπινων ζωών που έχασαν τη ζωή τους στην ματωμένη κοιλάδα.
Η σημερινή τραγωδία δεν είναι η πρώτη και δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι θα είναι και η τελευταία καθώς πολλά είναι ζητήματα ασφαλείας που έρχονται a posteriori στο φως της δημοσιότητας πάνω από τις σορούς νέων παιδιών.
Και ενώ μπορεί να υπήρξαν παραιτήσεις και προειδοποιήσεις, για τα θέματα ασφαλείας των δρομολογίων, προς τους υπεύθυνους αυτοί σφύριζαν αδιάφορα με αποτέλεσμα τα σημερινά τραγικά γεγονότα.
Έπρεπε να χάσουν τη ζωή τους 39 άνθρωποι, για να μάθουμε ότι στη χώρα μας η ασφάλεια της σιδηροδρομικής μεταφοράς εξαρτάται από ένα μοναδικό ανθρώπινό χέρι, του σταθμάρχη συγκεκριμένα, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πράξει ένα ανθρώπινο λάθος που να κοστίσει τη ζωή 39 ψυχών.
Εν έτει 2023 η δρομολόγηση των τραίνων γίνεται χειροκίνητα, και όχι με κάποιο προηγμένο υπολογιστικό σύστημα που να διασφαλίζει την πρόληψη και την αποφυγή φονικών συγκρούσεων όπως της σημερνής.
Τραγική ειρωνεία η προφητική παραπομπή της Κομισιόν για τη χώρα μας μόλις στις 15 Φεβρουαρίου λόγω της μη συμμόρφωσης με τους κανόνες για τις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Ο πρωθυπουργός μετέβη στο σημείο της τραγωδίας διαβεβαιώνοντας για την διενέργεια έρευνας του τραγικού συμβάντος. Αυτό που ίσως όμως είναι πιο τραγικό είναι η συνεχής αδιαφορία αλλά και οι επικοινωνιακές φιέστες όπως αυτή που θα διεξαγόταν σήμερα στην προγραμματισμένη επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος.