Αρχική / ΑΠΟΨΕΙΣ / Η κατάρα μιας a posteriori σοφίας

ΑΠΟΨΕΙΣ

01/03/2023 2:33 μμ

Η κατάρα μιας a posteriori σοφίας

Εν έτει 2023 η δρομολόγηση των τραίνων γίνεται χειροκίνητα, και όχι με κάποιο προηγμένο υπολογιστικό σύστημα που να διασφαλίζει την πρόληψη και την αποφυγή φονικών συγκρούσεων

intime
Φωτ. intime

 

Η Ελλάδα θρηνεί για ακόμα μια φορά τον άδικο χαμό ανθρώπινων ζωών που έχασαν τη ζωή τους στην ματωμένη κοιλάδα.

 

Η σημερινή τραγωδία δεν είναι η πρώτη και δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι θα είναι και η τελευταία καθώς πολλά είναι ζητήματα ασφαλείας που έρχονται a posteriori στο φως της δημοσιότητας πάνω από τις σορούς νέων παιδιών.

Και ενώ μπορεί να υπήρξαν παραιτήσεις και προειδοποιήσεις, για τα θέματα ασφαλείας των δρομολογίων, προς τους υπεύθυνους αυτοί σφύριζαν αδιάφορα με αποτέλεσμα τα σημερινά τραγικά γεγονότα.

Έπρεπε να χάσουν τη ζωή τους 39 άνθρωποι, για να μάθουμε ότι στη χώρα μας η ασφάλεια της σιδηροδρομικής μεταφοράς εξαρτάται από ένα μοναδικό ανθρώπινό χέρι, του σταθμάρχη συγκεκριμένα, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πράξει ένα ανθρώπινο λάθος που να κοστίσει τη ζωή 39 ψυχών.

Εν έτει 2023 η δρομολόγηση των τραίνων γίνεται χειροκίνητα, και όχι με κάποιο προηγμένο υπολογιστικό σύστημα που να διασφαλίζει την πρόληψη και την αποφυγή φονικών συγκρούσεων όπως της σημερνής.

Τραγική ειρωνεία η προφητική παραπομπή της Κομισιόν για τη χώρα μας μόλις στις 15 Φεβρουαρίου λόγω της μη συμμόρφωσης με τους κανόνες για τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Ο πρωθυπουργός μετέβη στο σημείο της τραγωδίας διαβεβαιώνοντας για την διενέργεια έρευνας του τραγικού συμβάντος. Αυτό που ίσως όμως είναι πιο τραγικό είναι η συνεχής αδιαφορία αλλά και οι επικοινωνιακές φιέστες όπως αυτή που θα διεξαγόταν σήμερα στην προγραμματισμένη επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος.

 

 

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Θωμάς Καραδήμος

/ Δείτε ακόμα

ΑΠΟΨΕΙΣ

29.3.2023 10:56 πμ

  Είχα να ανεβώ σε λεωφορείο χρόοοοονια. Κάτι που το Ρενό γέρασε, κάτι που απεχθάνομαι το ατέρμονο γύρω-γύρω όλοι για να βρω μια θέση πάρκιγκ κατοίκου, κάτι που η οδήγηση κάνει τα νεύρα μου τσατάλια -ενώ είναι μονίμως κρόσια- από

ΑΠΟΨΕΙΣ

17.3.2023 5:01 μμ

του πρώην δημοτικού συμβούλου Κωνσταντίνου Σεβρή     Ο σύγχρονος τρόπος ζωής που επικεντρώνεται στην κατανάλωση και η μορφή των σύγχρονων αστικών κέντρων έχουν αλλοιώσει την οικολογική ισορροπία στις πόλεις. Ο αέρας, η γη και το νερό μολύνονται νυχθημερόν από

ΑΠΟΨΕΙΣ

6.3.2023 10:44 πμ

  του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Παρ΄Αρείω Πάγω     Για όσα έγιναν λάθος και για όσα δεν έγιναν τις περασμένες δεκαετίες. Εδώ και χρόνια, η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση στην Ε.Ε. όσον αφορά τον αριθμό των θανάτων από σιδηροδρομικά

ΑΠΟΨΕΙΣ

1.3.2023 12:01 μμ

38 νεκροί. Χωρίς όνομα. Επίθετο. Σκόρπιες ηλικίες. Τόσες ώρες και τώρα ξαφνικά αναρωτήθηκα μα καλά 38…ανάμεσα σε ΠΟΣΟΥΣ; Ούτε λίστα επιβατών, όχι ονόματα, ούτε καν έναν ΑΡΙΘΜΟ  δεν έχουν οι «υπερσύγχρονοι»… η καταραμένη κοιλάδα ξαναπλημμύρισε αίμα. ανώνυμο, νεανικό αίμα…

ΑΠΟΨΕΙΣ

23.2.2023 12:33 μμ

  Ο Δημήτρης Μάρδας είναι καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών του ΑΠΘ και υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Α΄ Θεσσαλονίκης   «Πράξεις βίας ή οτιδήποτε άλλο διαταράσσει τον διάλογο ανάμεσα σε φοιτητές-φοιτήτριες και διδάσκοντες δε δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα», τονίζει ο καθηγητής με

ΑΠΟΨΕΙΣ

14.2.2023 1:25 μμ

  Σε e-mail που έστειλε σήμερα προς όλα τα ΜΜΕ, ο Βασίλης Γάκης, επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Θεσσαλονίκης, αναφέρεται στην καθημερινότητα του άξονα της Αριστοτέλους. «Ο Δήμαρχος συχνά αναφέρεται στην «εμβληματική» ανάπλαση του άξονα της Αριστοτέλους, για το

thess

Επικαιρότητα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

31.3.2023 1:10 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή