Site icon ThessNews

Γ. Καραγιάννης στο ΡΘ: «Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο προχωράει» (AUDIO)

Στο Ράδιο Θεσσαλονίκη φιλοξενήθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, προκειμένου να μιλήσει για τα μεγάλα έργα που προγραμματίζονται για τη Θεσσαλονίκη.

 

Ξεκινώντας με τον Περιφερειακό, ο κ. Καραγιάννης μίλησε για δύο παρεμβάσεις στον υπάρχοντα δρόμο, ώστε να υπάρχει μία ασφαλής Περιφερειακή Οδός. Παράλληλα, έκανε λόγο για ένα νέο υπερσύγχρονο εναέριο δρόμο, τον λεγόμενο Flyover. Το συνολικό μήκος του θα είναι 13 χιλιόμετρα και το εναέριο κομμάτι θα είναι 4 χιλιόμετρα.

«Θα ξεκινάει από το 424, στα Μετέωρα θα γίνει ένα στέγαστρο και θα φτάσουμε κάποια στιγμή στο σημείο κοντά στα Κωνσταντινοπολίτικα, εκεί όπου υπάρχει μία μικρή σήραγγα. Εκεί θα καταλήγουν δέκα λωρίδες κυκλοφορίας», τόνισε χαρακτηριστικά. Ο υφυπουργός είπε ότι θα υπάρξει προσωρινός ανάδοχος εντός του Ιανουαρίου και τα έργα θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2022. Ο διαγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει και είναι σε δύο στάδια, με προϋπολογισμό 373 εκατ. ευρώ.

Τέλος, ξεκαθάρισε ότι δε θα υπάρχουν διόδια ούτε στο Flyover ούτε στην υπάρχουσα Περιφερειακή Οδό. Διευκρίνισε, επίσης, ότι η υπάρχουσα Περιφερειακή Οδός θα «δουλεύει» κανονικά κατά τη διάρκεια των έργων. «Γι’ αυτό θα μικρύνουμε το μεσαίο διάζωμα και όλη η δουλειά θα γίνεται στην πλευρά του Σέιχ Σου» είπε.

 

Τα υπόλοιπα έργα

 

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στο δρόμο Θέρμη – Γαλάτιστα, τονίζοντας ότι «το μεγαλύτερο κομμάτι το δημοπρατήσαμε, κάναμε τις συμβάσεις και θα ανεβούμε με τον Υπουργό τον κ. Καραμανλή την Τρίτη για να εγκαινιάσουμε τα πέντε πρώτα χιλιόμετρα».

Σημαντικά ήταν τα όσα ανέφερε και για το περίφημο «ορφανό» χιλιόμετρο της Ποτίδαιας. «Λύσαμε όλα τα προβλήματα των απαλλοτριώσεων, εκτιμούμε ότι φέτος το καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί το έργο και δε θα υπάρχει καμία ταλαιπωρία» τόνισε χαρακτηριστικά.

 

Για Μετρό: Η πόλη πλανάται

 

Όσον αφορά το περίφημο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός παραδέχθηκε ότι είναι λογικό οι Θεσσαλονικείς να είναι δύσπιστοι και εξέφρασε την πεποίθηση ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2023.

«Θα πρέπει να πούμε αλήθειες, γιατί πολλές φορές η πόλη πλανάται. Το λέω ως Θεσσαλονικιός, γιατί μεγάλωσα σε αυτή την πόλη και την κατανοώ. Στη Θεσσαλονίκη έχουμε μία τάση να πολιτικοποιούμε τα έργα υποδομής. Αυτό δε θα πρέπει να γίνεται. Δυστυχώς υπάρχουν οργανωμένες μειοψηφίες, που κάνουν τα… αδύνατα δυνατά ώστε το έργο να μην ολοκληρωθεί ποτέ» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του.

Τέλος, αναφέρθηκε σε ένα πολύ μεγάλο πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο προχωράει. Μίλησε για το θέμα της οδικής σύνδεσης με το λιμάνι, την προκήρυξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης με το λιμάνι, το δρόμο Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, το νέο Δικαστικό Μέγαρο, το διαγωνισμό για το νοσοκομείο στο Φίλυρο και τις σχολικές μονάδες.