ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

23/12/2021 12:53 μμ Ενημ. 23/12/2021 2:11 μμ

Μας πήρανε και το βόδι…

Η τεχνική εταιρεία Άκτωρ, κατάφερε να αποσπάσει 1,3 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά.

Μας πήρανε και το βόδι…

Το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει ταλαιπωρήσει πολύ τη Θεσσαλονίκη και τους κατοίκους της.

Είναι μία μοναδική περίπτωση έργου που έχει δημιουργήσει πριν καν ολοκληρωθεί εξαιρετικά κακή εντύπωση στους μελλοντικούς χρήστες του.

Πολλοί κάτοικοι της πόλης δεν πιστεύουν πως θα ολοκληρωθεί ποτέ.

Είναι πια ένα “ανέκδοτο” το Μετρό και η θέαση των λαμαρινών και των εργοταξίων προκαλεί εκνευρισμό.

Είναι μακράν η πιο κακομιλημένη παρέμβαση, που επιχείρησε ποτέ το κράτος στη Θεσσαλονίκη.

Όταν προκύπτουν και αποζημιώσεις προς τον ανάδοχο του έργου, εξαιτίας αστοχιών και αβλεψιών του φορέα υλοποίησης του Μετρό, δηλαδή της Αττικό Μετρό, τότε καταλαβαίνεις πως χάνονται και λεφτά των φορολογούμενων επειδή κάποιοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.

Το πολιτικό προσωπικό της πόλης πρέπει να ντρέπεται για την κατάσταση αυτή. Αλλά όπως σε όλα τα “μεγάλα” θέματα σε αυτό τον τόπο, κανείς δεν φταίει…

Σύμφωνα με πληροφορίες του capital.gr, ο ανάδοχος του έργου, η τεχνική εταιρεία Άκτωρ, κατάφερε να αποσπάσει 1,3 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Άκτωρ σε έγγραφο της, από την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας, στο έργο της επέκτασης προς Καλαμαριά δεν περιλαμβάνονταν ηλεκτρομηχανολογικά και σιδηροδρομικά συστήματα, τα οποία θα εκτελούνταν από άλλους αναδόχους. Ανάμεσα σε αυτά είναι το σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου των συρμών, το σύστημα αυτοματισμού και ελέγχων κτιρίων, το σύστημα ελέγχου της ηλεκτρικής ισχύος, το σύστημα συλλογής κομίστρου κλπ.

Ωστόσο μόλις για δύο από αυτά έχουν υπογραφεί συμβάσεις το 2020-21, ενώ για όλα τα υπόλοιπα, πλην του συστήματος συλλογής κομίστρου, ξεκίνησε η διαγωνιστική διαδικασία με πολύ μεγάλη καθυστέρηση και δεν έχει ολοκληρωθεί.

Σημειωτέον ότι η Άκτωρ έχει υποβάλει 6 αιτήματα αποζημίωσης για θετικές ζημιές από την περίοδο 23/7/2019 έως 31/7/2021.

Επί της ουσίας και από όλα τα παραπάνω εξάγεται το συμπέρασμα για τη Θεσσαλονίκη πως από εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι…

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Διαμαντίδης είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης και στο Ράδιο-Θεσσαλονίκη διατηρεί το οικονομικό ρεπορτάζ από το 2005 μέχρι και σήμερα. Παράλληλα είναι οικονομικός συντάκτης στο site Thessnews.gr, ενώ στο παρελθόν εργάστηκε ως δημοσιογράφος από το 1996 έως το 2014 στην καθημερινή οικονομική εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ (Γραφείο Βορείου Ελλάδος-συγκρότημα Πήγασου) και από το 1998-2003 στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος της Κυριακής. Στο πεδίο της επικοινωνίας διατηρεί από το 2010 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου της ΔΕΘ-Helexpo και από το 2017 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Έχει συνάψει και υλοποιήσει πολλές ακόμη συνεργασίες στο κομμάτι της επικοινωνίας, όπως με την εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων Artion, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΠΟΦΕΕ) κα. Παράλληλα από το 2015-2017 δραστηριοποιήθηκε στην εταιρεία Hyphen SA (με έδρα την Θεσσαλονίκη) στο κομμάτι της δημιουργίας περιεχομένου (content creation and marketing) και της διαχείρισης της εικόνας της επιχείρησης στα ΜΜΕ. Ομιλεί άριστα την Αγγλική και αρκετά καλά την Γερμανική.

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

21.5.2022 9:55 πμ

Έντονη και διάχυτη είναι η αίσθηση πως η ακρίβεια σε όλη την αγορά δεν πρόκειται να κοπάσει, αλλά αντίθετα θα γίνει πολύ μεγαλύτερη.   Όλοι μας «πληρώνουμε το μάρμαρο» της ακρίβειας, που έχει πλήξει όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

7.5.2022 8:00 πμ

“Δεν πρόκειται να περιμένω μέχρι το αργοκίνητο ευρωπαϊκό υπερωκεάνιο να αλλάξει πορεία”…   Η ατάκα του Πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια του μηνύματος του για το ενεργειακό πακέτο αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση έχει “στριμωχτεί” πολύ από το όλο θέμα. Και θα

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

27.4.2022 7:00 πμ

Με πάνω από ένα μήνα καθυστέρηση τέθηκε σε εφαρμογή η περιβόητη πλατφόρμα για την επιδότηση του κόστους καυσίμων με ποσά της τάξης των 13 ευρώ το μήνα.   Από το μέσον Μαρτίου και μετά και μέσα στις εορτές του Πάσχα

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

10.4.2022 8:20 πμ

Η συνέχιση του πολέμου στην Ουκρανία αποκαλύπτει όλο και περισσότερο πως η “ειδική επιχείρηση” του Πούτιν χρηματοδοτείται με τα Ευρώ των Ευρωπαίων για το φυσικό αέριο που τους πωλεί.   Εάν η Ευρώπη θέλει να τερματιστεί ο πόλεμος, τότε θα

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

26.3.2022 7:40 πμ

Οι κολοσσιαίες και τεκτονικές αλλαγές στην ενεργειακή πολιτική της Ε.Ε., εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία, αναδεικνύουν για μία ακόμη φορά το πόσο άσχετες ήταν οι ελληνικές κυβερνήσεις των πολλών τελευταίων ετών στο ζήτημα της προάσπισης της ενεργειακής ασφάλειας της χώρας.

ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

23.3.2022 8:00 πμ

“Βούλιαξε” ο κλάδος της εστίασης την διετία της πανδημίας καταγράφοντας ούτε λίγο-ούτε πολύ σχεδόν 4 δισεκατομμύρια Ευρώ απωλειών, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γιώργος Καββαθάς στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης.   Σύμφωνα με τον

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή