Αρχική / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

03/07/20244:00 μμ

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Γράφει thessnews

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του επαγγελματικού περιβάλλοντος. Με την αυξανόμενη ανησυχία ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαφανίσει ορισμένα επαγγέλματα ενώ θα ενδυναμώσει άλλα, το Marketing Club Greece αποφάσισε να εξετάσει πώς μπορεί η επιστήμη του μάρκετινγκ να επιβιώσει και να προσαρμοστεί απέναντι σε αυτή την εξέλιξη.

Σε αυτό το πλαίσιο, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο Business Neyworking Event του Marketing Club Greece στην Αθήνα στις 27 Ιουνίου στο EVDOMOS Multi Event City Loft, με μεγάλη προσέλευση από επιχειρηματίες και στελέχη του χώρου του marketing, της διαφήμισης και των digital media. Τα Marketing Hunger Games, παρουσίασαν την «αντιπαράθεση» τριών επαγγελματιών του χώρου απέναντι στα ρομπότ. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν: η Ηλιάδα Ευαγγελία Κοθρά της Living Postcards, ο Τόλης Αϊβαλής της KnowCrunch και ο Νίκος Μπρούμας της Relevance, ενώ το κοινό ανέλαβε τον ρόλο του κριτή.

Οι τρεις ομιλητές εστίασαν στα ανθρώπινα συναισθήματα, στο storytelling και στη δυνατότητα των ανθρώπων να προσαρμόζονται και να μεταλλάσσονται γρήγορα και αποδοτικά. Επισήμαναν ότι, παρόλο που μια ζωή χωρίς μάρκετινγκ και διαφήμιση θα μπορούσε να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα, η ύπαρξη του μάρκετινγκ προσφέρει ισορροπία, καθώς «χωρίς σκοτάδι δεν υπάρχει φως».

Οι ομιλητές υπερτόνισαν επίσης τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ως πολύτιμου εργαλείου που, στα χέρια ενός κατάλληλου επαγγελματία, μπορεί να παράγει καλύτερα αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε εργασία.

Η Ηλιάδα Κοθρά ανέφερε ότι τα brands μπορούν να αγγίζουν τα πιο απλά και βαθιά συναισθήματα, διότι το μάρκετινγκ θα γίνεται πάντα από ανθρώπους για ανθρώπους. Ο Τόλης Αϊβαλής επεσήμανε ότι τα ρομπότ θα εκτελούν τις ίδιες διαφημιστικές ενέργειες χωρίς διαφοροποίηση ή εξέλιξη, ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κατανοούν τις διαφορετικές κουλτούρες. Ο Νίκος Μπρούμας αναφέρθηκε στο storytelling και το πώς η διαφήμιση αφηγείται ιστορίες που γεννούν συναισθήματα, τονίζοντας ότι η δημιουργικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό που μόνο ο άνθρωπος κατέχει.

Οι ερωτήσεις του κοινού ήταν ποικίλες με στόχο να δυσκολέψουν τους ομιλητές. Ωστόσο, το συμπέρασμα ήταν σαφές: το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που προσφέρει μεγάλη αξία στις εταιρείες, και έτσι τα ρομπότ αποφάσισαν να την αφήσουν να παραμείνει! Την εκδήλωση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης της Ierax Analytix, εκ μέρους του Marketing Club Greece.

To Marketing Club Greece έχει κλείσει 13 χρόνια ζωής, μετρά περισσότερα από 500 μέλη και φιλοδοξεί να αποτελέσει τη μεγαλύτερη κοινότητα εξειδικευμένων στελεχών marketing, διοίκησης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece, Τσαμπίκος Κοκκάρης τόνισε: «Το μέλλον του μάρκετινγκ βρίσκεται σε μία συμβιωτική σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης όπου ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοσυμπληρώνονται και ανοίγουν καινούριους ορίζοντες και δυνατότητες προόδου. Οι επαγγελματίες που θα ξεχωρίζουν θα είναι εκείνοι με υψηλή συναισθηματική αντίληψη, δημιουργική σκέψη και ικανότητα να προγραμματίζουν σωστά και ευφάνταστα την τεχνητή νοημοσύνη».

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

/ Δείτε ακόμα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

11.7.20241:17 μμ

  Ιδιαίτερα εποικοδομητικές ήταν οι συναντήσεις που πραγματοποίησαν πριν από λίγες μέρες τα διευθυντικά στελέχη της ProCredit Bank με τους Προέδρους του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλη Ζορπίδη, του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης κ. Παντελή Φιλιππίδη & του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Τεχνολογίας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

10.7.202411:09 πμ

  Η Ελληνικά Οινοποιεία, στην οποία υπάγονται η Οινοποιία Μπουτάρη και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ιόλη, διαπραγματεύεται με τις πιστώτριες τράπεζες της Τσάνταλης, αλλά η απόσταση μεταξύ τους είναι τεράστια. Ο δανεισμός της Τσάνταλης υπερβαίνει τα 33 εκατ. ευρώ, με

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

7.7.20244:20 μμ

Ξεκινούν αύριο  οι θερινές εκπτώσεις την και ολοκληρώνονται το Σάββατο 31 Αυγούστου 2024 ενώ, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά στις 14 Ιουλίου, την πρώτη Κυριακή της περιόδου των εκπτώσεων, με το πλαίσιο ωραρίου να καθορίζεται

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

3.7.202412:40 μμ

  Ο τομέας της τεχνολογίας διατηρεί τη θέση του ως ο πλέον κρίσιμος στην ελληνική αγορά εργασίας, με κύριο χαρακτηριστικό του, τον ανταγωνισμό στη διατήρηση και προσέλκυση ταλέντων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ενσωμάτωσή της στη λειτουργία των επιχειρήσεων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

3.7.202411:04 πμ

  Αθήνα, 2 Ιουλίου 2024 –  Την υπογραφή σύμβασης με τον Όμιλο Mass Group Holding (MGH) για τη μελέτη, κατασκευή και λειτουργία σταθμού παραγωγής ενέργειας ανοικτού κύκλου ισχύος 282ΜW στο Ιράκ, ανακοινώνει ο Όμιλος ΑΒΑΞ, έργο συνολικού προϋπολογισμού 82 εκατ.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

1.7.20244:25 μμ

    Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ενημερώνει εμπόρους και καταναλωτές ότι σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ. 1 ν. 4177/2013, οι θερινές εκπτώσεις έτους 2024, θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα, 8 Ιουλίου και θα διαρκέσουν έως και το Σάββατο, 31 Αυγούστου.

thess

Επικαιρότητα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

15.7.20248:45 μμ

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή