K.Τζεβελέκος: «Κερδίζει πόντους» η Θεσσαλονίκη  ως τουριστικός προορισμός

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 28.7.2018 | 09:07 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

K.Τζεβελέκος: «Κερδίζει πόντους» η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός

Συνέντευξη στον ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ || [email protected]

O γενικός διευθυντής πωλήσεων της Lufthansa μιλά στην Thessnews

Όλο και περισσότεροι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί σημειώνουν σημαντική πρόοδο και γίνονται πιο δημοφιλείς και ελκυστικοί στο ταξιδιωτικό κοινό, σημειώνει σε συνέντευξή του στην ThessΝews ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο του ομίλου Lufthansa.

- Αποτέλεσε για τη Lufthansa καθοριστικό παράγοντα για την επανέναρξη των πτήσεων από Θεσσαλονίκη η αλλαγή ιδιοκτησίας και η έναρξη επενδύσεων από ιδιωτικό φορέα στο αεροδρόμιο της πόλης;

Είναι γεγονός ότι το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ένα από τα σημαντικότερα αεροδρόμια της χώρας, βρίσκεται σε μία περίοδο δυναμικής ανάπτυξης και διορθωτικών παρεμβάσεων, που τα θετικά τους αποτελέσματα αποτυπώνονται στην αύξηση της ζήτησης από τις αεροπορικές εταιρείες. Ωστόσο δεν ήταν η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του αεροδρομίου που επηρέασε καθοριστικά την επανένταξη του δρομολόγιου Θεσσαλονίκη – Φρανκφούρτη στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Εκείνο που μας ενδιαφέρει πρωτίστως είναι οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των ταξιδιωτών. Τα οικονομικά δεδομένα, οι τάσεις της τουριστικής κίνησης ανάμεσα στην Ελλάδα και στη Γερμανία, η ευρύτερη  αγορά ταξιδιών στη Βόρεια Ελλάδα καθώς και οι εμπορικές και επιχειρηματικές σχέσεις με τη Γερμανία είναι οι βασικοί παράγοντες που επηρέασαν την απόφασή μας.

- Είναι πιο ελκυστική πλέον η Θεσσαλονίκη ως προορισμός, σε σχέση με τρία ή τέσσερα χρόνια πριν; Παίζει κάποιον ρόλο και η ολοένα και μεγαλύτερη ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού;

Σαφέστατα η Θεσσαλονίκη έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο ως τουριστικός προορισμός. Αυτό απορρέει μεν από τη γενικότερη ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, από την άλλη όμως είναι η ίδια η πόλη που από μόνη της δυναμώνει και γίνεται πιο αγαπητή σαν τουριστικό “brand”. Εκτός από την προσωπικότητά της, την κουλτούρα της, τη γαστρονομία και τη διασκέδαση που προσφέρει, αποτελεί ιδανική αφετηρία για εξορμήσεις στη Βόρεια Ελλάδα ή πέρασμα στη νοτιοανατολική Χαλκιδική. Με τον πολυπολιτισμικό της χαρακτήρα και την ιδιαίτερη, μοναδική της ατμόσφαιρα, δικαίως εξελίσσεται σε έναν από τους ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς στη χώρα μας.

- Υπάρχουν σχέδια της Lufthansa για επέκτασή της και σε άλλα δρομολόγια, που θα συνδέουν την Ελλάδα με προορισμούς στη Γερμανία;

Η χώρα μας είναι μία σημαντική αγορά για όλες τις αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa. Οι συνεχείς επενδύσεις σε νέους ελληνικούς προορισμούς το αποδεικνύουν αυτό στην πράξη. Διαρκώς εξετάζουμε την τουριστική κίνηση και τις τάσεις στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε και διερευνούμε κάθε δυνατότητα για την περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου στην Ελλάδα. Παρατηρούμε ότι όλο και περισσότεροι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί σημειώνουν σημαντική πρόοδο και γίνονται πιο δημοφιλείς και ελκυστικοί στο ταξιδιωτικό κοινό, ωστόσο δεν μπορούμε να ανακοινώσουμε κάποια από τις επόμενες κινήσεις μας για το άμεσο μέλλον.  

- Θεωρείτε ότι γενικότερα τόσο η αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας (που πέρασαν στα χέρια ιδιωτών), όσο και η σταθεροποίηση της ελληνικής οικονομίας, δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες, προκειμένου η χώρα μας να αποτελέσει πιο ελκυστικό προορισμό για περισσότερους μήνες τον χρόνο;

Η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός προορισμός όλο τον χρόνο και κάθε επένδυση που αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της χώρας δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την περαιτέρω αύξηση της τουριστικής ζήτησης και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Καθώς περισσότεροι αερομεταφορείς στρέφουν το ενδιαφέρον τους προς τη χώρα μας, ο ανταγωνισμός στον κλάδο μας γίνεται όλο και μεγαλύτερος. Αυτό είναι θετικό τόσο για τους ταξιδιώτες, όσο και για τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες, γιατί πιστεύουμε ότι ο ανταγωνισμός πάντα σου δίνει το κίνητρο να γίνεσαι καλύτερος.

Από το φύλλο της THESSNEWS #115 (21/07/2018-22/07/2018)

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω