ThessNews

Αναζήτηση

Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

UNDER 25: Τα Χριστούγεννα που (δεν) ζήσαμε.
CITYGRAM 27.12.2016 | 18:09 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

UNDER 25: Τα Χριστούγεννα που (δεν) ζήσαμε.

Γιώργος Ξανθιώτης

Μία καλή και συνάμα επίκαιρη ερώτηση, που πολλοί από εμάς έχουμε σκεφτεί, είναι η εξής: αποτελούν τα Χριστούγεννα παραμυθένιες μέρες, όπως εμφανίζονται στις διαφημίσεις, ή μήπως όχι; 

Κάθε Χριστούγεννα, διάφορες διαφημιστικές εταιρείες, στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν όλο και περισσότερο κόσμο και ιδιαίτερα τα παιδιά, δημιουργούν διαφημίσεις, οι οποίες δεν ανταποκρίνονται απόλυτα στην πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά.

Η γιορτή των Χριστουγέννων θα έλεγα ότι είναι εμπορική και μαζική. Πλήθος κόσμου, επηρεασμένο εν μέρει και από τις διαφημίσεις, κατακλύζει τα διάφορα μαγαζιά, με συνέπεια μαζικούς συνωστισμούς, που το μόνο που δημιουργούν είναι άγχος και δυσαρέσκεια.

Οι διαφημίσεις αντλούν τη δυναμική τους από την τεχνολογία και την επίδραση που αυτή ασκεί στις μέρες μας.

Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί το εξής σημαντικό στοιχείο: η τεχνολογία δεν είναι κακή αυτή καθ' αυτή, ο άνθρωπος την κάνει (να είναι) κακή.

Η αλόγιστη και εξαντλητική χρήση της αποπροσανατολίζει τους ανθρώπους, με αποτέλεσμα την διάσπαση των κοινωνικών τους σχέσεων.

Συμπερασματικά, τα Χριστούγεννα αποτελούν μια γιορτή αγάπης, στοργής, φροντίδας προς τους συνανθρώπους μας. Δεν είναι όμως τόσο παραμυθένια, όσο προβάλλονται από τις διαφημίσεις.

Πρωτεύων σκοπός των Χριστουγέννων είναι να περνάς χρόνο με τους συγγενείς και τους φίλους σου.

Ύστερα θα πρέπει να έρχεται η υλική ευχαρίστηση, ιδιαίτερα των παιδιών, με το «παν μέτρον άριστο» να ταιριάζει απόλυτα σε αυτή την περίπτωση.

 

Φοιτητής

19 ετών 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω