Ν. Παππάς στο Ράδιο Θεσσαλονίκη: Απόλυτη στρέβλωση και ταφόπλακα για το ελληνικό ποδόσφαιρο η εξαγορά της Forthnet από Μαρινάκη (AUDIO)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 1.10.2019 | 12:20 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Ν. Παππάς στο Ράδιο Θεσσαλονίκη: Απόλυτη στρέβλωση και ταφόπλακα για το ελληνικό ποδόσφαιρο η εξαγορά της Forthnet από Μαρινάκη (AUDIO)

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Για την υπόθεση εξαγοράς της Forthnet από τον Ευ. Μαρινάκη αλλά και την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ να κάνει σχετική πρόταση η ΕΡΤ για την εξαγορά της εταιρίας μίλησε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τον Στέφανο Διαμαντόπουλο ο τομεάρχης Οικονομίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς.

Ο πρώην υπουργός υπογράμμισε ότι πρόκειται για την «απόλυτη στρέβλωση» και μια «ταφόπλακα» για το ελληνικό ποδόσφαιρο.  «Αντιλαμβάνεστε ότι αν ολοκληρωθεί αυτή η εξαγορά, η μία ΠΑΕ θα ελέγχει τις ταμειακές ροές των άλλων. Δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε περαιτέρω για το αν υπάρχει στρέβλωση του ανταγωνισμού ή δεσπόζουσα θέση» πρόσθεσε με νόημα.

«Θα είναι ένα τεράστιο πισωγύρισμα και για τα τηλεοπτικά αλλά και για το ποδόσφαιρο» συμπλήρωσε στη συνέχεια. «Πάει να γίνει η εξαγορά της δορυφορικής πλατφόρμας που ελέγχει τα ταμεία των ομάδων. ΘΑ αποφασίζει ο Ολυμπιακός αν θα πληρώνεται η ΑΕΚ, ο Πανιώνιος, ο Ατρόμητος. Αυτό δεν θα είναι πρωτάθλημα, θα είναι φαρσοκωμωδία» εξήγησε ο κ. Παππάς.

Για τις κατηγορίες ότι ο ΣΥΡΙΖΑ παρενέβη μέσω της ΕΡΤ στο ελληνικό ποδόσφαιρο ο κ. Παππάς τόνισε πως «η ΕΡΤ παρενέβη και σε συνεργασία με το υπουργείο Αθλητισμού μπήκαν και κάποιες προϋποθέσεις για την αναβάθμιση του προϊόντος, την μείωση του αριθμού των ομάδων, την ένταξη του VAR». «Μακάρι να είχαμε προλάβει να πάρουμε όλα τα τηλεοπτικά δικαιώματα των ομάδων» συμπλήρωσε ο κ. Παππάς σημειώνοντας πως θα ανέβαινε η υπεραξία των ομάδων. «Έναν ποδοσφαιριστή που τον βλέπουν 100.000 άτομα σε μια συνδρομητική πλατφόρμα όταν ξαφνικά τον βλέπουν 500.000 άτομα έχει και άλλη εμπορική αξία» ανέφερε ο πρώην υπουργός.

Ερωτώμενος γιατί όλα έγιναν πριν τις εκλογές, ο κ. Παππάς σχολίασε πως οι εκλογές ήταν αναπάντεχες και εκτός σχεδιασμού. «Ο σχεδιασμός την ΕΡΤ εξελίσσονταν ομαλά, οι επαφές με τι ομάδες γίνονταν, η στρατηγική ήταν να αποκτήσει δικαιώματα και άλλων ομάδων, οι πολιτικές εξελίξεις δεν ήταν αυτές που επιθυμούσαμε. Οι κινήσεις κατέστησαν προεκλογικές επειδή μετακινήθηκαν οι εκλογές» ανέφερε. 

 

 

Πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ να πάρει η ΕΡΤ τη NOVA

«Εμείς καταθέσαμε μια πρόταση που μπορεί να τους σόκαρε στην αρχή αλλά την προσπέρασαν χωρίς κανένα απολύτως επιχείρημα» ανέφερε αρχικά για την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ να παρέμβει η ΕΡΤ.

«Η προοπτική θα ήταν η ΕΡΤ να αγοράσει την NOVA, να έχει μια δορυφορική πλατφόρμα, να μπει σε αυτόν τον τομέα της τεχνολογίας, να αποκτήσει περιεχόμενο, συνδρομητική βάση μεγάλη, και να κάνει άλλο ένα βήμα μετά τα πολύ σημαντικά βήματα που είχε κάνει με την υβριδική τηλεόραση και με το ERTSPORTS» συμπλήρωσε.

Σε όσους υποστηρίζουν ότι αυτό θα ήταν ένα γιγάντωμα της ΕΡΤ ο κ. Παππάς σχολίασε πως η εταιρία θα έμπαινε στον δεύτερο κύκλο κινητικότητας, θα μπορούσε να αναδομήσει και να βελτιώσει το ηλικιακό προφίλ του προσωπικού της και να αναβαθμίσει το ανθρώπινο κεφάλαιο γιατί όπως σχολίασε και στη NOVA υπάρχει προσωπικό που είναι άρτιο και έχουν γνώση της τεχνολογίας.  

«200 εκατομμύρια είναι το αποθεματικό της ΕΡΤ. Η πλευρά Μαρινάκη εξ΄όσων μαθαίνουμε έχει καταθέσει μια πρόταση των 45 εκ. ευρώ και για την δορυφορική πλατφόρμα και την τηλεπικοινωνιακή υποδομή. Αντιλαμβάνεστε ότι θα μπορούσε ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας αντί να έχει τα λεφτά να κάθονται και να κλωσάνε, να κάνει μια τέτοιου τύπου παρέμβαση» πρότεινε ο κ. Παππάς.

Τόνισε πως αν υπάρξει κούρεμα των χρεών της NOVA στις τράπεζες θα υπάρξει ζημία για τον Έλληνα φορολογούμενο. «Μη νομίζετε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος δεν ζημιώνεται αν προχωρήσει αυτή η εξαγορά, γιατί αν τα δάνεια κουρευτούν κατά 85% θα χάσουν οι τράπεζες, οι οποίες από τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί. Δημόσιο χρήμα στην μια, δημόσιο χρήμα και στην άλλη. Στη μία περίπτωση χρησιμοποιείς το δημόσιο χρήμα και έχει μεγάλες δυνατότητες για τον δημόσιο φορέα, να δώσεις και δωρεάν αθλητικό τηλεοπτικό προϊόν στον κόσμο. Στην άλλη περίπτωση θυσιάζεις δημόσιο χρήμα χωρίς να βελτιώνεις την προσβασιμότητα την οικονομική του Έλληνα καταναλωτή στο προϊόν. Στην μία δηλαδή υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, στην άλλη υπέρ του γνωστού επενδυτή».

 


 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω