Ν. Ταχιάος στο Ράδιο Θεσσαλονίκη: Λύση με πολύ χαμηλότερο κόστος και ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα για τις αρχαιότητες

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 24.9.2019 | 11:20 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Ν. Ταχιάος στο Ράδιο Θεσσαλονίκη: Λύση με πολύ χαμηλότερο κόστος και ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα για τις αρχαιότητες

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πολύ σύντομα θα παρουσιάσει η Αττικό Μετρό τη νέα λύση για το σταθμό Βενιζέλου σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τον Στέφανο Διαμαντόπουλο ο πρόεδρος  της εταιρίας Νίκος Ταχιάος. 

Ο Ν. Ταχιάος έκανε λόγο για μια λύση με πολύ χαμηλότερο κόστος και ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα για τις αρχαιότητες. Στα βασικά χαρακτηριστικά της νέας λύσης είναι ότι θα παραμείνει ο σχεδιασμός με την μεγαλύτερη κάθοδο των επιβατών από την νότια πλευρά της Εγνατίας (πλατεία Καπνεργάτη) και μικρότερη κάθοδο από την βόρεια πλευρά (Καραβάν Σαράι) από όπου θα γίνεται η επίσκεψη των αρχαίων με μια υπόγεια διάβαση 75 μέτρα που θα βλέπει ο επισκέπτης στην άκρη τις αρχαιότητες.  «Θα κρατήσουμε τα αρχαία στη θέση τους με την επανατοποθέτηση» σημείωσε φέρνοντας το παράδειγμα της Αρχαίας Αγοράς. «Το αποτέλεσμα θα είναι άψογο» συμπλήρωσε.

Σχολιάζοντας την μελέτη για την «κατά χώραν» ανάδειξη των αρχαιοτήτων σημείωσε πως έχει πάρα πολλά προβλήματα και επηρεάζει τον χρόνο και το κόστος  του έργου. «Το κάνει ένα διαφορετικό έργο που η Αττικό Μετρό δεν μπορεί να αντιμετωπίσει» ανέφερε εξηγώντας πως συνολικά θα κόστιζε 85-90 εκ ευρώ, 40 εκ ευρώ παραπάνω από ότι κοστίζει συνολικά ένας σταθμός του Μετρό. «Θα κάναμε ένα  Μουσείο 1600 μέτρων και θα κόστιζε 40 εκ ευρώ. Είναι τρομακτικό νούμερο.» σχολίασε χαρακτηριστικά.

 

«Το έργο πρέπει να τελειώσει»

«Το Μετρό ξεκίνησε να μας διχάζει από όταν έπεσε στο τραπέζι. Η μοίρα του είναι τέτοια να πάει έτσι μέχρι τέλους. Στόχος μου να γίνει το μετρό με τον πιο συναινετικό τρόπο» ανέφερε ο Ν. Ταχιάος.

«Όλα θα γίνουν με δημόσια διαβούλευση και η πόλη θα ξέρει την πορεία του έργου. Δεν θα πούμε παραμύθια ούτε μουσαμάδες, ούτε σταθμοί που ετοιμάζονται και μετά ξηλώνονται» σημείωσε φέρνοντας το παράδειγμα του Ευκλείδη όπου θα ξηλωθεί η ψευδοροφή για να τοποθετηθούν τα ηλεκτρολογικά.

Σύμφωνα με τον νέο πρόεδρο της Αττικό Μετρό στόχος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι να μην χειριστεί το έργο επικοινωνιακά. «Το έργο πρέπει να τελειώσει. Για κάποιους στην πόλη θεωρείται ανέκδοτο και για κάποιους τραγωδία. Εμείς θέλουμε να το δούμε σοβαρά και τεχνοκρατικά» σχολίασε μεταξύ άλλων.
 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω